וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת בראל מינתה סמנכ"ל כספים וסמנכ"ל ביצוע חדשים

11.7.2022 / 13:12

המינויים החדשים בקבוצת ייזום הבניה הותיקה מצטרפים למינויו של מנכ"ל זרוע היזמות החדש, ובהתאם להתפתחותה של הקבוצה כחברה יזמית בתחום ההתחדשות העירונית

נמשכת שרשרת המינויים בשדרת ההנהלה של קבוצת הייזום והבניה בראל. המנכ"ל החדש, אמנון מחרז, שנכנס לתפקידו לאחרונה, הודיע על מינויים של סמנכ"ל כספים וסמנכ"ל ביצוע חדשים בחברה.

רו"ח אורי בר חיים, ששימש CFO ומנהל מערכות המידע בחברת א.דורי, נכנס לתפקידו כסמנכ"ל הכספים של קבוצת בראל. בר חיים (נשוי + 2) בעל תואר ראשון במערכות מידע בהצטיינות מביה"ס הגבוה לטכנולוגיה בירושלים, מוסמך מנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ומגיסטר בלימודי מקרקעין מהטכניון. שימש גם כמנהל אגף בכיר, נכסים וחברות במשרד השיכון. בתפקידו האחרון שימש אורי כ-CFO בחברת עמרם אברהם, שם גם הוביל את תהליך ההנפקה. בר חיים חבר גם בנבחרת הדירקטורים של ישראל.

אורי בר חיים. יחצ,
אורי בר חיים/יחצ

נוסף לבר חיים מונה אייל מורדי לסמנכ"ל ביצוע לאזור המרכז בקבוצת בראל. מורדי מצטרף לאליאס נאסר, המשמש כסמנכ"ל ביצוע באזור הצפון. מורדי (נשוי + 2) בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית בפקולטה להנדסה באוניברסיטת בן גוריון . קודם לכן עבד, בין היתר, כמהנדס בחברת תדהר וכמנהל בכיר בחברת אשדר בוטיק. בחמש השנים האחרונות מונה לתפקיד סמנכ"ל ביצוע בחברת 'אלעזרא יוזמה והשקעות', הזרוע המבצעת של החברה היזמית 'אפרידר' בשליטתו של אלי אלעזרא, ובשנה וחצי האחרונות כיהן כמנכ"ל החברה.

אייל מורדי. יחצ,
אייל מורדי/יחצ

אמנון מחרז, מנכ"ל קבוצת בראל, אמר כי "המינויים החדשים משקפים את צמיחתה של החברה, הן בהיקף הפרויקטים בהם היא שותפה, והן בהיקף מסירת הדירות בפרויקטים שהשלימה עד כה. אנו פועלים למימוש האסטרטגיה והחזון שלנו להיות חברה מובילה בענף הנדל"ן בתחום היזמות והתחדשות עירונית למגורים, ביצוע למגורים ותשתיות, ובעתיד גם להיכנס לתחום הנכסים המניבים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully