וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים וריזורט 2022: חנות דגל וקולקציה חדשה למותג בגדי הים של שני שמר

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 23:28

עם רשימת לקוחות כמו בר רפאלי וכריסי טיגן, מותג בגדי הים הנחשק של המעצבת הישראלית, שני שמר, משיק חנות דגל ראשונה ברחוב דיזינגוף בתל אביב, לצד השקת החנות, נחשפת גם קולקציית בגדי הים והריזורט חדשה לקיץ 2022

שני שמר קולקציית קיץ 2022. אלון שפרנסקי,
שני שמר קולקציית קיץ 2022/אלון שפרנסקי

מה שטוב לג'סיקה אלבה...

המותג שני שמר, שקיים למעלה מעשור ונמכר דרך אתר אונליין בארץ ובכל אתרי הסחר השווים בחו"ל: Revolve, Shopbop ואתרים נוספים, חוגג את הקיץ בהשקה חנות דגל חדשה של כ-100 מטר ברחוב דיזינגוף בתל אביב.

את בגדי הים של שני שמר אפשר לראות על שלל מפורסמות בארץ ובעולם כמו: בר רפאלי, רותם סלע, לירון ויצמן, שיר אלמליח, יעל גולדמן, סנדרה רינגלר, שלי גפני, מור סילבר, אגם רודברג, שונית חמד, מאיה ורטהימר, אנה ארונוב ועוד רבות נוספות.

ולצד סלבריטאיות הביצה המקומית בלוגריות נחשבות כמו: רוקי ברנס, לנה פרמינובה, אריאל מסמטיינג נייבי ועוד שמות כמו: כריסטי טיגן, ג'סיקה אלבה לובשות פריטים של המותג הנחשק.

שני שמר קולקציית קיץ 2022. אלון שפרנסקי,
שני שמר קולקציית קיץ 2022/אלון שפרנסקי

אתרי הסחר אימצו את המותג

עם קהל גדול ואוהד של לקוחות נאמנות מזה 12 שנה שמעריכות את האיכות של הבדים האיטלקיים הסופר עבים ומחטבים, תפירה ברמה שלא מביישת אף בית אופנה מהשורה הראשונה.

כעת שני משיקה חנות דגל גדולה וראשונה ברחו דיזינגוף כאשר עד עכשיו היה ניתן לרכוש באתר פריטים של המותג או לבקר בתיאום מראש בסטודיו.

המותג זוכה לאהדה רבה ונוכחות באתרי הסחר המובילים בעולם כגון: Revolve, Shopbop, Intermix, Fwrd, Bloomingdale's והזמנות לעונה הבאה מ net a porter ו-Mytheresa אפשר בהחלט להכתיר אותה כמותג הבינלאומי הכי נחשק שיצא מישראל.

בימים אלו משיקה שני שמר קולקציית ריזורט חדשה ומלאה הכוללת לצד בגדי הים גם בגדי חוף ייחודיים ויוקרתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שני שמר קולקציית קיץ 2022. אלון שפרנסקי,
שני שמר קולקציית קיץ 2022/אלון שפרנסקי

דיאלוג עם האוקיינוס

קולקציית הקיץ 2022 של שני שמר עוצבה בהשראת דיאלוג ייחודי עם האוקיינוס, עם העולם הרחב, הקסום והמופלא שמתקיים במעמקי המצולות, עולם של טקסטורות, צבעים ומרקמים, כאשר ימי השפל מגיעים - נחשפים אוצרות הים: צדפים, אלמוגים וצמחייה מרהיבה.

שמר בחרה לעשות שימוש במוטיבים אלו כהשראה לקולקציה החדשה לקיץ 2022. המוטיבים מגיעים לידי ביטוי בדפוסים השונים, הצבעוניות והאביזרים.

הצבעוניות של הקולקציה חמה בגווני חום, ירוק בקבוק, ירוק זית, כתום נועז ולבן פנינה. הדפוסים הייחודיים עוצבו במיוחד עבור הקולקציה, דפוסי צדפים ואלמוגים בגדלים שונים.

הבדים לקולקציה הנוכחית נבחרו בקפידה, ונעשה שימוש בבדים טבעיים בעלי מראה קל עם נפילה רכה על הגוף. שימוש בבדי פשתן, משי ושיפון משי.

הגזרות מלוות גוף לצד גזרות נשפכות אשר מקנות מראה של חופש בחופים חלומיים מעבר לים. הגזרות של בגדי הים שלנו מחמיאות לקימורי הגוף הנשי אשר מקנה נוחות וביטחון לצד נשיות.

שני שמר קולקציית קיץ 2022. אלון שפרנסקי,
שני שמר קולקציית קיץ 2022/אלון שפרנסקי

גילתה את אמריקה

מותג בגדי הים שני שמר קיים מזה כבר עשור והלביש נשים רבות בישראל ובשנתיים האחרונות אף יצא אל מחוץ לגבולות ישראל ונכנס אל השוק האמריקאי.

טווח מחירים: החל 699 שקל לבגדי הים ועד 1,800 שקל לפריטי הריזורט. ניתן להשיג: שני שמר חנות הדגל בדיזינגוף 212 תל אביב , טלפון לבירורים: 050-9923444 https://www.shanishemer.com/

שני שמר קולקציית קיץ 2022. אלון שפרנסקי,
שני שמר קולקציית קיץ 2022/אלון שפרנסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully