וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאו החלה בצעדים משפטיים נגד פרינטקפה ואפי על רקע העדפת הצעת הרכש של אפי

שירלי יום-טוב

19.2.2003 / 20:44

קריאו טוענת כי פרינטקפה הטעתה את קריאו ועשתה שימוש ב"גלולת רעל" כדי למנוע את רכישת יתרת מניותיה על ידי קריאו, שמחזיקה בכ-55% מפרינטקפה



"המריבה" בין קריאו לאפי על חברת פרינטקפה, עוברת כעת לספסלי בית המשפט. קריאו, המנוהלת על ידי עמוס מיכלסון הישראלי, הודיעה הערב כי היא החלה לנקוט בצעדים משפטיים נגד חברת אפי (שהוקמה על ידי אפי ארזי, ממייסדי סאיטקס ) וחברת פרינטקפה.



קריאו מוסרת בהודעתה כי מטרתה היא למנוע מחברת פרינטקפה לנקוט ב"צעדי הגנה דרקוניים שיפגעו בכל מחזיקי המניות של פרינטקפה". לטענתה של קריאו, פרינטקפה הטעתה את קריאו וסירבה לדון עמה בפרטי הצעת הרכש שלה. עוד טוענת קריאו, כי פרינטקפה עשתה שימוש במנגנון של "גלולת רעל", כדי למנוע מקריאו לרכוש את יתרת מניותיה. קריאו מחזיקה כיום בכ-55% ממניות פרינטקפה.



קריאו מציינת כי פרינטקפה העניקה לחברת אפי את האפשרות לרכוש את מניותיה למרות שאפי הציעה הצעה ראשונית ובלתי מחייבת בלבד לפרינטקפה. עמוס מיכלסון, מנכ"ל קריאו, שלח היום מכתב למנכ"ל פרינטקפה ובו הוא מפרט כיצד הדברים התגלגלו מנקודת ראותו. "אני מאוד מאוכזב מהצעדים בהם נקטתם לאחרונה בתגובה להצעת הרכש של קריאו ליתרת מניות פרינטקפה", הוא אומר בין היתר.



פרינטקפה קיבלה לאחרונה חלקית את הצעתה של EFI לרכוש את מניותיה. אפי קיבלה מפרינטקפה אופציה לרכישת 2.1 מיליון מניות של פרינטקפה במחיר של 2.6 דולרים למניה. לפי ההסכם שגובש הסכימה פרינטקפה שלא לנהל מגעים עם חברות אחרות שיגישו לה הצעות למיזוג, רכישה או השתלטות. עם זאת, היא תוכל להגיב להצעה בכתב שתהיה טובה מהצעתה של EFI. בכך נענתה למעשה פרינטקפה להצעתה של EFI והעדיפה אותה על ההצעה המתחרה של קריאו. ההצעה של אפי שוגרה בתגובה להצעת רכש של קריאו והכפילה את המחיר, שכן קריאו היתה מוכנה לשלם 1.3 דולרים בלבד תמורת כל מניה של פרינטקפה.



פעילותה של פרינטקפה מתאימה הן לקריאו והן ל-EFI שכן היא עוסקת בפיתוח ואינטגרציה של מערכות ERP בבתי דפוס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully