וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות ראשונה ל-ADIKA נפתחה בעיר הבירה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 12:10

רשת חנויות האופנה 'עדיקה' משיקה הבוקר (ג) חנות נוספת, ה-12 במספר והראשונה בעיר הבירה ירושלים. החנות שממוקמת בקניון עזריאלי בעיר משתרעת על שטח כולל של 350 מ"ר ומציגה עיצוב חדשני, נראות עכשווית חווית קניה משודרגת ללקוחות

חנות עדיקה בקניון עזריאלי ירושלים. אור גפן,
חנות עדיקה ראשונה בעיר הבירה, נפתחה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל/אור גפן

רשת החנויות של מותג האופנה הצעיר 'עדיקה', התחדשה הבוקר, 12.8 בחנות נוספת, הפעם בעיר הבירה ירושלים, עם פתיחת החנות ה-12 בקניון עזריאלי.

נועם מלניק, מנכ"ל רשת עדיקה: "אנו שמחים לפתוח חנות ראשונה בעיר הבירה ירושלים, בקניון עזריאלי. החנות משתרעת על שטח גדול של כ-350 מ"ר, ועוצבה בסגנון טרנדי וחדשני, במטרה ליצור ללקוחותינו את חוויית הקנייה הטובה ביותר. רשת עדיקה שמה לה למטרה להשקיע בנקודות מכירה, ולפתוח חנויות נוספות בערים בהן לא נמצאת".

חנות עדיקה בקניון עזריאלי ירושלים. אור גפן,
חנות חדשה לרשת 'עדיקה' בקניון עזריאלי, ירושלים/אור גפן

"מותגים נחשקים לצעירים"

יורם פיק, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "שמח ונרגש להשיק בקניון עזריאלי ירושלים את הסניף המפואר והחדשני של עדיקה בבירה. קניון עזריאלי ירושלים הפך לבית החם של המותגים הנחשקים בישראל ולצעירים וצעירות הגרים בירושלים והסביבה. אני שמח לצרף אל בין המותגים הרבים שבקניון את 'עדיקה', המותג הכי טרנדי ובועט עבור הדור הצעיר כיום ומאחל המון הצלחה לשותפינו החדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully