וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הפינטק פינסטרה מינתה שלושה בכירים בישראל

13.7.2022 / 0:05

ערן ויתקון מונה לסמנכ"ל מוצרים, דניאל פרץ לדירקטור תפעול ופיתוח עסקי ועופר פרקש לדירקטור שיווק מוצר ופתרונות

ערן ויתקון. יחצ,
ערן ויתקון/יחצ

ענקית הפינטק Finastra, שפתרונותיה אומצו על ידי 8,500 בנקים ברחבי העולם, הודיעה על מינוי שלושה סמנכ"לים חדשים שיצטרפו להנהלת השלוחה הישראלית של החברה: ערן ויתקון - סמנכ"ל מוצרים, דניאל פרץ - מנהל תפעול ופיתוח עסקי, ועופר פרקש - דירקטור שיווק מוצר ופתרונות.

חטיבת התשלומים של פינסטרה מעסיקה כ-1,300 עובדים הממוקמים ב 28 מדינות. בישראל (כפר סבא) פועל מרכז המו"פ והמצוינות של החטיבה ומועסקים בו כ-350 מהנדסי פתוח ואנשי מוצר וכן כ-500 עובדים בהודו וכ-180 בארה"ב. תחת סל פתרונות החברה בנושאי תשלומים נמצא בין היתר מוצר Fusion Global PAYPlus שהוטמע בקרב 300 מוסדות פיננסיים ברחבי העולם. מערכת זו מעבדת מידי יום תנועות בהיקף כספי בהיקף של 23 טריליון דולר ביום, כולל על ידי 5 מתוך 10 הבנקים הגדולים בעולם והבנקים המובילים בישראל.

עופר פרקש. יחצ,
עופר פרקש/יחצ
  • ערן ויתקון - סמנכ"ל מוצרים - בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתפקידי ניהול מוצר ומכירות במספר חברות פינטק ובהן: Fundtech ו- D+H. אחר כך כיהן כראש תחום בנקאות פתוחה של פינסטרה, סמנכ"ל וראש תחום בנקאות פתוחה בחברת הפינטק PayKey ועתה הוא חוזר לפינסטרה ישראל לתפקיד סמנכ"ל מוצרים.
  • דניאל פרץ - דירקטור תפעול ופיתוח עסקי - כיהן במשך יותר מ-20 שנה במספר תפקידים בכירים בחברת אמדוקס. בתפקידו האחרון שימש כמנהל פיתוח עסקי ומכירות באירופה, מזרח תיכון ואפריקה, אסיה-פסיפיק ואמריקה הדרומית. לפני כן שימש כדירקטור אסטרטגיית מוצר ומפת הדרכים במשרד ה-CTO של אמדוקס.
  • עופר פרקש - דירקטור שיווק מוצר ופתרונות - בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתפקידי ניהול מוצר, שיווק ומכירות במגוון חברות וביניהן: RAD,, Axerra Networks, ו- SkyVision. לפני פינסטרה כיהן במשך 7 שנים בתפקידי ניהול בחברת אמדוקס: דירקטור ניהול מוצר ואחר כך דירקטור שיווק מוצר ופתרונות ב-4 השנים האחרונות. בתפקיד זה הוביל תוכניות שיווק של פתרונות חדשים של אמדוקס בתחום ניהול רשתות 5G ורשתות וירטואליות.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניאל פרץ. יחצ,
דניאל פרץ/יחצ

אורן מרמור, מנכ"ל פינסטרה ישראל: "הבנקאות המסורתית משתנה לנגד עינינו ומאמצת מודלים חדשים כמו בנקאות פתוחה, בנקאות כשירות, מעבר לענן, אימוץ מודלים חדשניים של SaaS ועוד. לפתרון התשלומים של פינסטרה, המפותח ומנוהל בישראל, בהודו ובארה"ב, יש תפקיד מרכזי במהפכות הללו ואנו ניעזר ביכולות המרשימות והמוכחות של ערן, דניאל ועופר כדי למצות את הפוטנציאל האדיר של הפתרון בשוק העולמי ובקרב בנקים בישראל, וכדי לחזק עוד יותר את המיצוב הטכני, העסקי והתחרותי שלנו בשוק הגדל והמתפתח הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully