וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: המוצרים החדשים בישראל בתחום הלייף סטייל

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 17:57

קאיה גרבר בקמפיין מסקרה לאש קלאש ysl. יח"צ חו"ל,
קאיה גרבר בקמפיין מסקרה לאש קלאש ysl/יח"צ חו"ל

LASH CLASH - מסקרה חדשה מבית YSL - המעניקה נפח קיצוני לריסים וגימור יוקרתי מרהיב שחור משחור.

מעניקה נפח מיידי עצום לריסים ומוסיפה עד 200% יותר נפח בחמש משיחות בלבד. פורמולה מנצחת חדשה ומברשת המגבירות את הנפח לנפח ואפקט מרשימים. הפורמולה עמידה למשך 24 שעות.

המסקרה מעוצבת עם המברשת הגדולה ביותר אי פעם עבור רושם קיצוני ביותר משורשי הריסים ועד קצותיהם. התוצאה: נפח עצום, רב רושם בשילוב עם גימור יוקרתי בשחור משחור.

את הקמפיין מובילה שגרירת המותג קאיה גרבר.

מחיר מומלץ לצרכן: 160 שקל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

ysl מסקרה lash clash מחיר 160 שח. יח"צ חו"ל,
ysl מסקרה lash clash מחיר 160 שקל/יח"צ חו"ל

BYNETA מותג הטיפוח והביוטי של אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר וקבוצת הקוסמטיקה "לילית קוסמטיקה" משיק שני מוצרים חדשים:

Face Foundation - מייקאפ ספריי לפנים ו Leg Foundation מייקאפ ספריי לרגליים ולגוף

Face Foundation - בהירIבינוניIכהה - ספריי מייקאפ בטכנולוגית Beauty Filter לאפקט פוקוס רך

מייקאפ בעל פורמולה חדשנית המאחדת את מראה העור, מכסה כתמים, אדמומיות ופגמים ויוצרת מראה ניוד, אחיד, בריא וקורן כל שימוש מחדש. טכנולוגיית ביוטי פילטר ייחודית מאירה את העור ויוצרת אפקט מחמיא של פוקוס רך, ממש כמו בסטוריז מהחופשה האחרונה שלך. מחופשה מושלמת.

מועשר בנוגד חמצון עוצמתי וב- OIGOPEPTIDE34, פפטיד הפועל למראה אחיד של העור ומעכב את השפעות ההזדקנות.

המחיר 119 שקל ל-75ml

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
byneta face foundation 119nnis. איה וינד,
byneta face foundation, המחיר: 119 שקל/איה וינד

המוצר השני שהשיק המותג הוא Leg Foundation - בינוני I כהה - ספריי מייקאפ ייעודי לרגליים למראה עור חלק וחסר פגמים בטכנולוגית Beauty Filter

פורמולה חדשנית המאחדת את מראה העור, מכסה כתמים, ורידים וצלוליט ויוצרת מראה ניוד אחיד המתקבע במהירות לשעות ארוכות . טכנולוגיית ביוטי פילטר ייחודית מאירה את העור ויוצרת אפקט מושלם של פוקוס רך.

מועשר בנוגד חימצון עוצמתי וב- OIGOPEPTIDE34, פפטיד הפועל למראה אחיד של העור ומעכב את השפעות ההזדקנות.

המחיר 179 שקל ל- 150ml. ניתן להשיג באתר המותג byneta.com, באתר לילית קוסמטיקה, בטרמינל x ובג'יימס ריצ'רדסון (דיוטי פרי) ברשתות הפארם, סופר-פארם, גוד-פארם, אפריל, BE ומשביר.

byneta. עומרי לוי,
byneta, שני מוצרים חדשים מבית המותג/עומרי לוי

בהתבסס על שנים של מחקר, מותג האיפור, הטיפוח והבישום היוקרתי אסתי לאודר חושף לראשונה טכנולוגיית אנטי אייג'ינג עדכנית בסדרת +Revitalizing Supreme החדשה, למראה מוצק ומורם יותר בשלושה אזורים מרכזיים בפנים: קו לסת, קווי חיוך ותפוחי הלחיים.

3 מוצרים בפורמולה חדשה, המכילה חומצה היאלורונית, תמציות צמחים ביו-אקטיביות של מורינגה והיביסקוס בטכנולוגיה בלעדית, המגבירה את ייצור הקולגן ומזינה את העור בלחות עמוקה ל-72 שעות.

בהתאם למחויבות המותג אסתי לאודר לקיימות סביבתית, מוצרי הקולקציה החדשה מגיעים באריזות זכוכית אלגנטיות הניתנות למחזור ובהמשך אף למילוי חוזר.

המחיר ל:power soft creme הוא 540 שקל ל-50 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם

revitalizing supreme youth power soft creme אסתי לאודר 540 שח ל50 מל. יח"צ חו"ל,
revitalizing supreme youth power soft creme אסתי לאודר 540 שח ל50 מל/יח"צ חו"ל

מותג הפרימיום דרמלוג'יקה, משיק לאחר 20 שנה מאז פילינג האורז האייקוני שלהם, את דיילי מילק-פוליאנט, פילינג האבקה החדש להחלקה וליטוש של העור, להרגעה ולחיזוק מחסום הלחות של העור. הפילינג מיועד לכל סוגי ומצבי העור.

במחקר קליני שנערך במכון בלתי תלוי, 90% מהמשתמשים העידו כי העור שלהם מרגיש חלק ומלוחח כבר לאחר שימוש אחד בתכשיר.הפורמולה החדשנית של תכשיר מתקדם זה, משלבת אבקה עדינה של שיבולת שועל, חומצות פעילות, אבקת חלב קוקוס טבעונית, אנזימי פפאין ומרכיבים צמחיים נוספים.

הוספה של מעט מים הופכת את האבקה הייחודית לקצף עשיר וקרמי אשר ביחד עם עיסוי קל ועדין מסיר תאי עור מתים.

המחיר: 306 שקל. להשיג בנק' המכירה ובאתר הרשמי של המותג בישראל www.dermalogica.co.il

דיילי מילק פוליאנט של דרמלוגיקה פילינג אבקת שיבולת שועל מחיר 306 שקל. יח"צ,
דיילי מילק פוליאנט של דרמלוגיקה פילינג אבקת שיבולת שועל מחיר 306 שקל/יח"צ

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE משיק ניחוח חדש לסדרת הדגל Huile Prodigieuse ומציגה את ניחוח הנרולי.

Huile Prodigieuse שמן היופי האייקוני והקלאסי של NUXE הוא שמן יבש אולטרה חושי ויחד עם זאת גם טיפוח עור מקצועי ויעיל, עם אפקטיביות רב-תכליתית. בעל נוסחה נקייה וטבעונית. מכיל 100% שמנים בוטניים! מוצר טיפוח אוניברסלי הממשיך לכבוש את ליבם של צרכנים חדשים, דור אחר דור...

ה-Huile Prodigieuse האורגני הראשון, שנועד להעצים את הזוהר של העור. הניחוח החדש עם תווים נעימים של נרולי ,ברגמוט ולבנדר, מסייע בהענקת רוגע ושלווה והוא מיועד לכל סוגי העור.

יעילות רב-תכליתית מוכחת: מוצר שמגן על העור והשיער מפני השפעות חיצוניות. מסייע בהפתחתת סימני מתיחה

המחיר : 179 שקל. להשיג ברשתות הפארם המובחרות

huile prodigieuse neroli 179 nis. יח"צ,
NUXE משיק ניחוח חדש למוצר הדגל Huile Prodigieuse®, המחיר: 179 שקל/יח"צ

מותג הקוסמטיקה חוה זינגבוים משיק מוצר חדש שמצטרף לסדרה פורצת הדרך Remicronized – רימייקרוניזד: קרם שפתיים, תכשיר קולגן פברילי המבוסס על טכנולוגיית Deep Skin Technology tm וכוללים 2 טכנולוגיות מזעור המאפשרות להחדיר קולגן פברילי וחומצה היאלורונית במוצר אחד.

מוצר זה מצטרף למוצרי הסדרה המוצלחת שהושקה וכוללים: סרום פנים, קרם פנים וקרם עיניים.

תועלות התכשיר: ריכוך העור וטשטוש קמטוטים באזור השפתיים, העלאת רמת הלחות, העלאת הנפח ומיצוק העור, שיקום העור והגמשתו, תחושת רעננות, ללא יובש וללא צריבות.

החומצה ההיאלורונית הממוזערת חודרת לעומק העור. הקולגן הפברילי הממוזער חודר לעור, הודות לטכנולוגיית המזעור החדשנית, ונצמד למולקולות החומצה ההיאלורונית. שילוב זה, מייצב את החומצה ההיאלורונית במקומה, ומעצים את פעילותה.

מחיר קרם שפתיים Remicronized 349 שקל. ניתן לרכוש דרך קוסמטיקאיות מורשות בשיטת חוה זינגבוים. לרשימת הקוסמטיקאיות המלאה: havazingboim.co.il

hava zingboim סדרת remicronized lip cream. יח"צ,
hava zingboim סדרת remicronized lip cream, המחיר: 349 שקל/יח"צ

לרגל עונת הקיץ, חברת "JEUNESSE GLOBAL ISRAEL" מציעה מוצרים לטיפוח העור מסדרת Luminesce: ג'ל ההבהרה לעור וקומפלקס לחות ליום- תכשיר לחות המרווה את העור בלחות חיוניות.

חברת "ג'נס גלובל" מוצרי אנטי אייג'ינג ותזונה ,משלבת מדע פורץ דרך בקו מוצרים אשר מתמקד בשיפור איכות החיים הן ברמת הנראות והן ברמת האיזון התזונתי. החברה פועלת בשלושה תחומים עיקריים - אנטי אייג'ינג בהזנה חיצונית, אנטי אייג'ינג בהזנה פנימית ותזונה מתקדמת ובקרת משקל.

ג'ל הבהרה לעור - מוצר חדשני המסייע להפחית למינימום את מראה ההיפר- פיגמנטציה, מעדן את מראה הנקבוביות ובכך מסייע למראה אחיד יותר,בריא יותר,צעיר יותר וקורן יותר.

קומפלקס לחות ליום - תכשיר לחות המרווה את העור בחיוניות באמצעות תמיכה ביכולתו הטבעית של העור לחדש את מצבורי הלחות שבו. תכשיר הלחות אינו שומני, נספג במהירות עם המריחה ומתבסס על הטכנולוגיה המתקדמת, החדשנית והעדכנית ביותר.

המחירים: ג'ל הבהרה מחיר מומלץ לצרכן : 640 שקל | קומפלקס לחות ליום מחיר 320 שקל. ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766 או בדף הפייסבוק של החברה

קומפלקס לחות ליום luminesce מבית jeunesse global ישראל מחיר מומלץ לצרכן 320 שקל. יח"צ,
קומפלקס לחות ליום luminesce מבית jeunesse global ישראל מחיר מומלץ לצרכן 320 שקל/יח"צ

חברת הקוסמטיקה הישראלית הבינלאומית מעבדות GIGI מציגה מוצר חדש המתווסף לסדרת NEW AGE G4 - מסכה לעור הפנים המשלבת בין מרקם מוס מרגיע ו- PCM™ Complex הרשום כפטנט, המשלב פפטידים, סרמידים, מטריקס, גליצרין טבעי וחומצה היאלורונית, היוצרים יחדיו אפקט Lifting מתמשך לעור הפנים ומרווים אותו בלחות כבר מהשימוש הראשון.

מסכת המוס המזינה משלבת שתי תועלות עיקריות: הזנת העור במרכיבים חיוניים להשגת גמישות טבעית היוצרת את אפקט ה-Lifting ויצירת מאגר אנרגיה ולחות המחזק את הפעילות הטבעית ויוצר מראה רענן, ורדרד וצעיר יותר. הפורמולה פועלת בסינרגטיות בכל שכבות העור מגבירה תהליכי יצירת תאים וסיבים חדשים, מעניקה נפח ומוצקות לרקמות תומכות ושומרת על שלמות המחסום העורי ועל רשת המטריקס המקשרת ותומכת במבנה העור.

תהליך ההתחדשות הטבעי של הסיבים האלסטיים מעניק מיצוק ונפח נראה לעין בשכבת עור הפנים העליונה. התוצאה, עור פנים נינוח, מוצק ומורם, תווי פנים מחודדים וחלקים ואפקט "סינדרלה" נראה לעין לאורך זמן. כל זאת לצד תמציות ארומתרפיות מרגיעות המסייעות בשחרור מתחים.

המחיר: 259 שקל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. www.GIGI.co.il

מסכת מוס עם אפקט lifting מסדרת new age g4 של מעבדות gigi המחיר: 259 שקל. סשה דובינסקי,
מסכת מוס עם אפקט lifting מסדרת new age g4 של מעבדות gigi המחיר: 259 שקל/סשה דובינסקי

FOREVER ISRAEL מרחיבה את ליין מוצריה ומשיקה את Aloe Body Wash (תחליב רחצה) ואת Aloe Body Lotion (קרם גוף) - המיועדים לשימוש יומי ובעלי נוסחה מתקדמת המבוססת על ג'ל אלוורה טהור ומיוצב.

תחליב הרחצה החדש Aloe Body Wash, הוא תחליב רחצה חדשני ואנטי אוקסידנטי, אינו מכיל סולפטים ומנקה את העור בעדינות, תוך שהוא מזין אותו בלחות ומרגיע עור מגורה. התחליב מכיל ג'ל אלוורה טהור ומיוצב כמרכיב מפתח, המעניק לעור את הלחות המרבית לה הוא זקוק תוך שהוא מסייע בשמירה על גמישותו ובריאותו. תחליב הרחצה מכיל ויטמינים A, C ו-E ותמצית פרחי ארניקה ואסטרי חוחובה שעברו הידרוליזה להרגעת עור רגיש ומגורה.

קרם הגוף החדש Aloe Body Lotion, מכיל גם הוא ג'ל אלוורה טהור ומיוצב כמרכיב מפתח, מרקמו עדין עם ניחוח קליל של פריחה רעננה, נספג בקלות וביעילות ומותיר את עור הגוף נעים ורך למגע, ללא תחושת כבדות ושמנוניות. מכיל בנוסף שמנים טבעיים ורכיבים צמחיים עוצמתיים המסייעים לשיקום עור רגיש, יבש ומגורה. בנוסף הקרם מכיל שמן ארגן המועשר בוויטמין E, חומצות שומן ואסטרי חוחובה שעברו הידרוליזה ותורמים למראה עור מוצק וחלק.

הנוסחה החדשנית של FOREVER, המצויה בשני התכשירים החדשים מכילה ריכוז גבוה של ג'ל אלוורה מיוצב - ג'ל אלוורה שעבר תהליך מוגן פטנטים המאפשר לשמר את הרכיבים הפעילים של מרכיבי הג'ל הטבעיים, ללא פסטור. התכשירים מיוצרים ללא התאכזרות בבעלי חיים ואינם מכילים מוצר מן החי.

המחירל צרכן לכל אחד מהמוצרים: 124-125 שקל. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט של FOREVER ISRAEL

forever israel) - תחליב רחצה וקרם גוף. באדיבות forever israel,
forever israel - תחליב רחצה וקרם גוף/באדיבות forever israel

דאודורנט דוקטור עור לעור רגיש בניחוח רענן ללא אלומיניום וללא אלכוהול , מעניק תחושת הגנה ורעננות.

עם רכיב פטנט CareMag™ D המכיל מלחי מגנזיום שמקורם בים המלח ונמצא כמגן מפני ריחות לא נעימים ובנוסף מכיל אלוורה להענקת לחות ולהרגעת העור ושמן שקדים לריכוך והזנת העור. מתאים לכל סוגי העור.

מחיר מומלץ לצרכן: 55 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת נבחרים ובאתר דוקטור עור

דאודורנט דוקטור עור. יח"צ,
דאודורנט דוקטור עור. המחיר: 55 שקל/יח"צ

המותג הבינלאומי להיגיינה נשית, Kotex, משיק סדרת מגני תחתון חדשים המעניקים מגוון פתרונות למגוון צרכים. בנוסף, משיק המותג מוצר בלעדי - מגן תחתון אנטיבקטריאלי.

הפרשות וגינליות, לפני ואחרי המחזור, הן דבר תקין בקרב נערות ונשים בריאות. אחת מהדרכים הפשוטות והנעימות להישאר רעננות ונקיות כל היום, היא שימוש במגני תחתון, המיועדים לשימוש יומיומי ולא רק סביב תקופת המחזור. חלק מהבנות משתמשות במגני תחתון ככלי עזר בימי המחזור.

בימים אלו, בתום תקופת פיתוח מאומצת, משיק Kotex, המותג הבינלאומי להיגיינה נשית מבית קימברלי קלארק, סדרת מגני תחתון חדשנית ומותאמת למגוון הצרכים של הצרכנית הישראלית כפי שעלו ממחקרי צרכניות מקיפים. בסדרה מגוון מוצרים אשר כל אחד מהם עונה על צורך שונה:

FRESHNESS: מגן תחתון לרעננות יומיומית, נוח לשימוש ואינו מורגש, 100% נושם, מושק בימים אלו באריזה חדשה. זהו המוצר הנמכר ביותר של המותג, המעניק מענה לנשים שאוהבות ומשתמשות בו.

SUPER PROTECT: מגן תחתון חדש בעל שתי שכבות ספיגה להגנה מוגברת. 100% נושם. מגיע בשתי מידות - נורמל ולארג', ארוז אחד אחד.

YOUNG: מגן תחתון SLIM, דק במיוחד, מתאים לכל סוגי התחתונים (גם לחוטיני), 100% נושם לרעננות יומיומית.

מגן תחתון אנטיבקטריאלי: להגנה מוגברת, בעל 99% הגנה מצמיחת בקטריות למניעת ריח, 100% נושם. ארוז אחד אחד.

2 ב-1: מגן תחתון להגנה מוגברת גם מפני בריחת שתן - בעל מרכז ספיגה FLEXLOC, סופג ריחות שתן במהירות. ארוז אחד אחד.

את מוצרי Kotex ניתן לרכוש ברשתות השיווק והפארם

סדרת מגני התחתון של קוטקס. יחצ kotex,
סדרת מגני התחתון של קוטקס/יחצ kotex

לראשונה בישראל, מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק לגברים: באלם אנטיאייג'ינג לאחר גילוח לשיקום העור המגורה , הרגעה והחדרת לחות.

באלם אנטיאייג'ינג לאחר גילוח שייך לסדרת מוצרי טיפוח חדשה לגבר המבוססת על חומרים מן הטבע ופטנט ייחודי - שימוש בתמצית טוליפ שחור הכולל שיטת מיצוי ייחודית ששומרת על מלוא היתרונות הבריאותיים המצויים בצמח ויוצרים פעולה משולשת מוכחת על העור: חיזוק, הגנה וחידוש. מדובר בפיתוח ייחודי שעבר מבדקים קליניים והוכיח שביעות רצון לקוחות ומבדקי מרקם וריח ללא פשרות.

באלם אנטיאייג'ינג לאחר גילוח עשוי מ-96% חומרים טבעיים ואינו מיכל בושם. מרגיע את העור, מספק לחות מוגברת ומותאם במיוחד לעור רגיש, למריחה לאחר הגילוח לסייע לשיקום העור המגורה. מתאים לכל סוגי העור וגם לעור רגיש במיוחד. חומרים פעילים : פרח הטוליפ השחור - נוגד חמצון המסייע בחיזוק ושיקום העור ,חומצה גליקוליק בפולימר להחדרת לחות. המוצר בעל אג'נדה אקולוגית: לא נוסה על בעלי חיים והאריזה ממוחזרת.

המחיר:89 שקל. ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז:
www.lierac.co.il

ליראק פריז לגבר. אסף לוי,
ליראק פריז לגבר, המחיר:89 שקל/אסף לוי

כל מה שעור הפנים שלך צריך בעונת הקיץ החמה: מותג הטיפוח הקוריאני SO.KO מתחדש באייס רול, מברשת עדינה לניקוי פנים ומברשת סיליקון לניקוי השפתיים.

בשיא חודשי הקיץ, עור הפנים שלנו משתוקק לצינון, לחות והמרצת דם. טרנד האייס רול שכבש את עולם הביוטי מגיע בגרסה משודרגת, בעלת גלגלת נירוסטה הניתנת לאחסנה במקרר או המקפיא, ומסייעת בצינון עור הפנים והמרצת הדם. מותג הטיפוח הקוריאני SO.KO (סו.קו) מתרחב ומשיק סדרה חדשה של מוצרים לטיפוח הפנים. הקולקציה החדשה, כוללת מברשת פילינג לשפתיים, מברשת עדינה לניקוי הפנים ואייס רול לצינון עור הפנים והמרצת הדם. מחירי המוצרים ינועו בין 10-40 שקל וניתן להשיגם בסניפי ובאתר סופר-פארם אונליין.

מוצריי הקולקציה החדשה:

מברשת לניקוי הפנים: בעלת שני צדדים, אחד בעל סיבים רכים והשני סיליקון לעיסוי עור. מחיר: 20 שקל.

אייס רול: רול לצינון עור הפנים ולהמרצת הדם, מתאים לאחסון במקרר או במקפיא. מחיר: 40 שקל.

מברשת פילינג לשפתיים: מברשת המסייעת בהסרת תאי עור מתים ובהענקת מראה שפתיים רך יותר. מחיר: 10 שקל.

so.ko - מברשת לניקוי פנים - מחיר 14.90 שקל. קית' גלסמן,
so.ko - מברשת לניקוי פנים - מחיר 15 שקל/קית' גלסמן

סימון אנדראולי (Simone Andreoli) רוקח בשמים אשר ידועים ביכולתם להתפתח לאורך זמן, ומכונים על ידו: "יומן מסע בכל בושם". כעת נוחתת קולקציית בישום רחבה של המותג בישראל, בין הבשמים הבולטים בושם הקיץ - Malibu שמציג ניחוח של מסיבת חוף בוהמית בבקבוק.

הבושם אשר אורז בבקבוק את האווירה של מסיבה בשקיעה מול חופי מאליבו, בשיר הלל לקיץ ולצבעיו. מציג תווים המשחזרים ניחוח דאקירי, ליים, רום וקוקוס מעודן. התווים העליונים הם ליים ואקורד ירוק, תווי האמצע הם נקטר קוקוס וסוכר, תווי הבסיס הם רום ואלגום.

הקולקציה הרחבה אשר מגיעה כעת לישראל כוללת -12 בשמים המציגים השראות מעולמות מגוונים: לילות דובאי, גנים אנגליים, השמש של הוואי ועוד.

מחיר: 599 שקל ל-100 ml. להשיג בלעדית באתר היבואן האשמי אסנס פרפיום: www.essenceboutique.co.il

בושם היוקרה malibu מבית מותג הבושם simone andreoli_649 שקל ל-100 מל. יח"צ,
בושם היוקרה malibu מבית מותג הבושם simone andreoli_649 שקל ל-100 מל/יח"צ

ד"ר פישר מחדשת, מגדילה ומרחיבה את סדרת משחות ההחתלה המובילה של קמיל בלו ומשיקה קרם החתלה קלנדולה - להרגעת העור ולמניעת תפרחת חיתולים.

אזור ההחתלה אצל תינוקות מתאפיין מעת לעת במגוון מצבי גירוי ותפרחת, חלקם קלים וחלקם קשים יותר. יש תינוקות שצריכים משחה יומיומית למניעה בלבד על מנת שלא תתפתח אדמומיות או תפרחת, ולעומת זאת יש תינוקות עם עור רגיש יותר, הסובלים בקלות מגרד ואדמומיות, שצריכים משחה להרגעה והקלה לעור מגורה.

יש תינוקות הסובלים מתפרחת חיתולים קשה מאוד, המלווה בסבל, כאבים וחוסר שקט, ואנו כהורים נעשה ככל שביכולתנו כדי למנוע ולהקל.

מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר פיתחו מגוון רחב של משחות החתלה המעניקות מענה אפקטיבי לכל מצב, סוג עור וצורך והינן הבחירה המועדפת של בתי היולדות בישראל. סדרת המשחות של קמיל בלו מושקת כעת עם נראות חדשה המקלה מאוד על בחירת המשחה המתאימה לצורכי התינוק. לכל משחה בסדרה נוסף איור של עננים וככל שיש יותר עננים כך המשחה הינה בעלת אופי טיפולי יותר. כל המוצרים בסדרה הינם היפואלרגניים ונבדקו דרמטולוגית.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת, רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

סדרת קמיל בלו. יח"צ,
סדרת קמיל בלו למניעה של תפרחת חיתולים/יח"צ

* * * * משהו ללבוש * * * *

עם תחילת עונת הקיץ מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA משיקה דרופ ראשון מתוך קולקציית קיץ חדשה עם פריטי לבוש בית לנוחות מקסימלית. הקולקציה כוללת הלבשת בית מבדים קלילים ונושמים ונעלי בית ופנאי.

בקולקציה החדשה סט פיג'מה ביתית, בגזרה מחמיאה ונוחה - חולצה מכופתרת ומכנסיים קצרים מבד נושם עם גומי במותן. הסט עשוי מ100% בד ויסקוזה רך ונעים. הסט מגיע בגווניי פסטל עדינים - ורוד עתיק, מנטה ושחור קלאסי.

בנוסף בקולקציה נעלי בית ופנאי איכותיות של המותג בסגנונות שונים- כפכפי אצבע בגוונים בהירים בשילוב פרווה, נעלי בית בגזרת סלייד עם רצועות איקס וסולייה קשיחה, נעלי בית מבד קטיפה בגוונים בהירים, נעלי בית מבד ריב עם פפיון ועוד.

נעלי הבית של FEMINA נעות על התפר בין פריט לנעילה מהירה בבית, לפריט ליציאה קצרה או כפריט חובה לחופשה.

טווח מחירים: 50-220 שקל. טווח מידות: XS-XL טווח מידות נעליים: 36-41 ניתן להשיג ברשת חנויות FEMINA בפריסה ארצית ובאתר המותג - https://www.femina.co.il/

קמפיין femina. אייל נבו,
קמפיין femina: דרופ ראשון לקולקציית הקיץ/אייל נבו

אחרי כמעט שנה שמובילת הדעה יובל כספית השיקה קולקציית קפסולה עם אתר האופנה TERMINAL X, לראשונה כספית צפויה להשיק עם האתר קולקציה רחבה לעונת המעבר עם מגוון פריטים.

מדובר בקולקציית המותאמת במיוחד לסטייל האופנתי של כספית ולעוקבות שלה, את כל הפריטים ניתן למצוא ב-TERMINAL X ולקבל משלוח מהיר 'מהיום למחר' עם שליח עד הבית.

יובל כספית היא אחת ממובילות הדעה המשפיעות ביותר ברשתות החברתיות בעולמות האופנה והלייף סטייל, ועם קהילת עוקבות אדוקה של למעלה מ-K.76.

הקולקציה תכלול מגוון פריטים שעוצבו ונבחרו בקפידה עם כספית והיא מבטאת את ערכי החדשנות, המובילות והסטייל של אתר TERMINAL X, שיוצר בכל פעם קולקציות אופנה טרנדית וייחודית במותגי הבית של האתר ובהשראת הסגנון האישי של הפאשניסטות המובילות בישראל.

הקולקציה החדשה מאופיינת עם מגוון פריטי שניתן לשלב ביניהם, פריטים מחויטים ובדי שריג בצבעוניות מדברית. מבין הפריטים ניתן למצוא: חליפות, וסטים, טופים, שמלות, חצאיות, אקססורייז ועוד.

הקולקציה תהיה זמינה לרכישה באתר האופנה TERMINAL X במידות XL-XS, ובטווח מחירים של 90-200 שקל. את הקולקציה ניתן להזמין במשלוח מהיר 'מהיום למחר' עם שליח עד הבית.

טרמינל x שמלת מעטפת סריג 200 שקל. דימה טליאנסקי,
טרמינל x שמלת מעטפת סריג 200 שקל. טווח מחירים לפריטי הקולקציה: 90-200 שקל/דימה טליאנסקי

לאחר שנחטפה מהמדפים תוך יממה בלבד, חוזרת קולקציית הביגוד של reebok וקארדי בי, הפעם, נועזת וצבעונית יותר אשר קוראת לכל הנשים באשר הן לחיות את החיים בווליום הכי גבוה שאפשר.

להבדיל מקולקציות קודמות, בקולקציה הזו ניתן למצוא צבעים חדשים כמו ורוד, תכלת, ירוק ומגוון צבעי פסטל. הקולקציה מתאפיינת בגזרות כמו, ז'קטים, מחוכים ומגוון פריטים המדגישים את הקימורים הנשיים, כל זאת, תוך שימוש בבדים כמו לטקס, עור וקורדורוי. טווח המידות בקולקציה הינו רחב, והוא נע בין מידה XS ועד למידה 4XL.

בנוסף, בקולקציה הנוכחית של reebok וקארדי בי נעלי הספורט האייקונית REEBOK CARDI B SHOES חוזרות, והפעם בצבעים נועזים, לכל הגילים, החל מילדים ועד למבוגרים.

המחירים החל מ- 180 שקל. ניתן להשיג ברשתות המובחרות.

קארדי בי לריבוק 449 שקל. יח"צ חו"ל,
קארדי בי לריבוק 449 שקל. מחיר הפריטים בקולקציה: החל מ-180 שקל/יח"צ חו"ל

המותג הבינלאומי FURLA חוגג 10 שנים לתיקי היד מסדרת Furla Candy ומשיק מיני קולקציה בשם RE CANDY, המשלבת את השילוב האותנטי של המותג עם חדשנות, יצירתיות ודגש על קיימות.

מתוך שמירה על העיצוב האותנטי של פורלה ושל סגנונו המקורי, Re-Candy הוא התיק הבר-קיימא הראשון של המותג, שפותח בשיתוף פעולה עם מגוון חברות איטלקיות שמתמקדות מאוד ביישום פתרונות ברי קיימא.

תיקי Re-Candy עשויים מפלסטיק ממוחזר ומיוצרים על ידי חברה איטלקית הפועלות אך ורק על ידי אנרגיה חשמלית ממקורות מתחדשים מאושרים. התיקים יוצרו במטרה להיות עמידים והחזיק לאורך זמן. עם זאת, בסוף מחזור השימוש בהם, ניתן למחזר אותם שוב.

הרכיבים של Re-Candy מתוכננים כולם מנקודת מבט בת קיימא. התווית עשויה מנייר מוסמך FSC, כל אביזרי התיק ורצועת הכתף עשויים מחומרים ממוחזרים.

בנוסף, כדי להימנע משימוש בדיו מזהמים, השם Re-Candy והלוגו של Furla הוטבעו על גוף התיק, אשר זמין בפלטת צבעים תוססת הנעה בין ורוד וסגול ועד כתום וירוק ליים.

טווח המחירים: 690-820 שקל. ניתן להשיג בחנויות FURLA בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה

furla סדרת re candy (custom). יח"צ,
furla סדרת re candy (custom) טווח מחירים: 690-820 שקל/יח"צ

מותג נעלי הנוחות האש פאפיס משיק, קולקציית נעלי נשים חדשה בסימן טבע - Natural Accent ("ביטוי לטבע").


מדובר בקולקציה ססגונית של כפכפים, המשתייכת לקולקציית הטבע, בשל החומרים הטבעיים, רכים ונושמים מהם היא עשויה, לדוגמא: שעם ועורות בגימור צמחי וטבעי. הכפכפים בקבוצה מתאפיינים במראה טיבעי, צעיר ואופנתי ובחלק מהדגמים משולבים אלמנטים דקורטיבים אופנתיים.

צבעוניות קייצית בקשת רחבה של צבעים ודוגמאות ביניהם: אפור, ירוק, תכלת, ניוד, בז', חום, שחור ועוד.


טווח המחירים: 220-250 שקל. ניתן להשיג ברשת נעלי "גלי" ובחנויות המובחרות

045016_5224m האש פאפיס נשים 220 שקל. גל ביטון,
האש פאפיס נשים: אווח המחירים לדגמים: 220-250 שקל/גל ביטון

מותג הנעלת הנוחות הגרמני CAPRICE אשר זכה בפרסים בינלאומיים בשל עיצובי הנעליים, הטכנולוגיות שמאחוריהן והפטנטים פורצי הדרך, מציג בקולקציית קיץ 2022 נעלי ספורט מדגם צ'אנקי בשלל צבעים צבעוניים וקיציים.

נעלי הספורט המיועדות לנשים ומותאמות לקיץ הישראלי, מאובזרות בסולייה מוקצפת עם יכולת בלימת זעזועים מרשימה, מה שהופך אותן לנוחות במיוחד להליכות קז'ואליות ואף לריצת ג'וגינג בפארק.

גוף הנעל עשוי בד נושם שמיוצר בשיטת סריגה ייחודית הנועדה להעניק אוורור מקסימאלי ולאפשר לכף הרגל לנשום ולנדף זיעה. תכונה חשובה נוספת של הנעל היא היותה קלת משקל ואינה מכבידה בהליכה ובריצה.

הנעל מגיעה בארבעה צבעים לבחירה, ורוד בייבי, סגול לילך פסטלי, שחור קלאסי ודגם צבעוני מדליק ושמח במיוחד. גובה העקב 3.6 סנטימטרים. טווח מידות: 36-41.

המחיר: 359 שקל. להשיג בלעדית ברשת הלב הכחול ובאתר www.BlueHeart.co.il

נעל ספורט צ'אנקי מבית caprice 359 שח להשיג ברשת הלב הכחול ובאתר. יח"צ חו"ל,
נעל ספורט צ'אנקי מבית caprice, המחיר: 359 שקל. להשיג ברשת הלב הכחול ובאתר/יח"צ חו"ל

נעלי ריצת הכביש GLIDE MAX של SALOMON מבית "קל גב" נוחות יותר, קלות יותר, מהירות יותר ומעוצבות הרבה יותר. היעד שלנו לשפר את חווית הריצה האישית ולגרום לכל אחד לשחרר את הגרסה הטובה ביותר של עצמו.

הנעל מצוידת בגפת רשת המאפשרת אוורור מקסימלי של כף הרגל, בולם זעזועים רך בטכנולוגית ה-ENERGY SURGE אשר סופג את כל המהמורות שבדרך, רוקר בטכנולוגית R.Camber שיבטיח מעבר חלק ומהיר בכל צעד ומשקל נמוך של 275 גרם.

הנעל מתאימה לגברים ונשים, מידות נשים: 37-42, מידות גברים: 41-49

המחיר המומלץ לצרכן: 659 שקל. להשיג בחנות המותג בנמל ת"א, באתר ובחנויות הספורט המובחרות. https://www.salomon-pro.co.il/

berlin_salomon_2נעלי ריצת כביש salomon glide max מחיר 659 שקל. סלומון חול,
berlin salomon, נעלי ריצת כביש salomon glide max מחיר 659 שקל/סלומון חול

* * * * אקססוריז * * * *

רשת אירוקה, הבית של המותגים והרשת המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, גאה להשיק את הטרנד הכי מדובר לקיץ שכל הפשנסטיות ניכסו לעצמן: משקפיים מתוכשטים, נוצצים בקריסטלים.

הקולקציה החדשה של מותג האופנה הבינלאומי 'סברובסקי' , מציעה משקפי שמש עם אמירה מצד אחד, ומאידך בעיצוב נקי, מינימלי ונשי במיוחד.

החזון של דניאל סברובסקי היה להשתמש בקריסטל כדי ליצור "יהלום לכולם", ורוח החלוציות שלו וחידושי חיתוך הזכוכית עזרו לחברה להמשיך את המשימה. היום קולקציית המשקפיים משלבת שימוש בקריסטלים, פנינים ובטכניקות חיתוך זכוכית יוצאות דופן. מדובר בשילובים מושלמים של נשיות מודרנית, צורות ועיצובים קלאסיים.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: דגמים של עדשות עגולות קטנות יחסית בגווני קיץ של ורוד, ברונזה, צהוב וכחול, המזוהה עם תקופות ג'ון לנון וילדי הפרחים של שנות ה-70'. עוד נוכל להנות מדגם אובר סייז בצורת מתומן, בגווניים על זמניים של שחור ושמנת.

מחירים: החל מ- 1499 שקל. להשיג ברשת אירוקה

קולקציית משקפי שמש סברובסקי לאירוקה. אירוקה,
קולקציית משקפי שמש סברובסקי לאירוקה, החל מ-1499 שקל./אירוקה

מותג השעונים G -SHOCK מבית הענקית היפנית CASIO, הידוע בשעוניו הקשיחים והעמידים בכל נפילה וחבטה, מציג מהדורה מוגבלת ייחודית הכוללת ארבעה דגמי שעונים מעוצבים שונים, שכל אחד מהם מהם מגלם את האסתטיקה הסינית המסורתית הכחולה והיפייפיה של כלי פורצלן.

קולקציית "פורצלן כחולה" כוללת ארבעה דגמי שעונים, דגם מתומן קשיח במיוחד בעל ליבת קארבון, שני דגמים עגולים ודגם ריבועי קלאסי.

השעונים כולם בצבעי כחול ולבן, בעלי עיצוב וטקסטורת דמויית פורצלן ייחודית על רצועת השעון העשויה סיליקון שרף ועל החוגה. בצד האחורי ממוקמת חריטה מרהיבה של דרקון סיני. השעונים כולם עמידים מאוד לזעזועים וכוללים מגוון פונקציות משוכללות, בניהן מספר שעונים מעוררים, שעון נודניק, עמידות במים עד 200 מטרים, תאורה פנימית חזקה, תאריכון אוטומטי מלא, סטופר 1/100 וטיימר מחזורי של 24 שעות.

טווח המחירים: 699- 829 שקל, בהתאם לדגם הנבחר. השיג בחנויות השעונים המובחרות ובאתר היבואן
https://casio.t-and-i.co.il/porcelain-2022/

קולקציית שעוני פורצלן במהדורה מוגבלת מבית g-shock 699-829 שח להשיג בחנויות השעונים המובחרות. יח"צ,
קולקציית שעוני פורצלן במהדורה מוגבלת מבית g-shock,/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully