וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה מתחמשת: עוד עסקת ענק לאלביט מערכות

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 10:26

החברה זכתה בזכתה בחוזה בסך 660 מיליון דולר "לספק יכולות מודיעין עבור מדינה באירופה". ביצוע החוזה בתוך 4 שנים והוא כולל תקופת אחזקה של 10 שנים

בווידאו: אלביט מערכות חושפת ביורוסטורי - מכ"ם טקטי חדשני שמסוגל לזהות ולעקוב בו זמנית אחרי אלפי אובייקטים/אלביט

הסדר העולמי החדש, בצל פלישתה של רוסיה לאוקראינה, משפיע לרעה על כלכלת העולם -ובכלל זה גם הישראלית. אלא שבכל הקשור לישראל, יצואנית בכירה של ציוד בטחוני ויכולות מודיעין, מדובר גם בדחיפה לא רעה לעסקים.

מדינות אירופאיות שלוות יחסית, שנמנעו עד כה מלהשקיע חלק גדול מתקציבן בחימוש וחיזוק היכולות הצבאיות שלהן, הבינו שעליהן להתחמש נוכח המציאות החדשה והמאיימת.

אלביט מערכות בניהולו של נשיא החברה מדווחת כי זכתה בחוזה בסך 660 מיליון דולר לספק יכולות מודיעין עבור מדינה באירופה. החוזה יבוצע במהלך תקופה של ארבע שנים והוא כולל תקופת אחזקה של עשר שנים נוספות.

בצלאלא מכליס, נשיא אלביט. ישראל סאן,
בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות/ישראל סאן

שורה ארוכה של עסקאות מהתקופה האחרונה

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, ציין: "הזכייה בחוזה משמעותי זה הנה עדות לקדמה ולבשלות של הטכנולוגיות שלנו כמו גם לאמון שלקוחות נותנים בפתרונות שלנו".

עסקה זו מצטרפת לרצף עסקאות שפורסמו לאחרונה ויחד עם עסקה זו הם בסכום כולל של 1.578 מיליארד דולר, ביניהן: מערכת לוחמה אלקטרונית 70 מ' דולר, מגן רקיע 80 מ' דולר, ליזארד 220 מ' דולר, לוחמה רישתית 548 מ' דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully