וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפקיד חדש: עבודת הבימוי הראשונה של איתי תורג'מן

13.7.2022 / 12:32

תורג'מן נבחר לביים סרט קצר בשיתוף פעולה עם מותג ריהוט הפרמיום הוותיק "ניסו רהיטים". הסרט החדש צולם באולם התצוגה של "ניסו רהיטים" בתל אביב וזכה לשם "NIGHT OUT"

זוכה פרס אופיר, השחקן איתי תורג'מן נבחר לביים סרט קצר בשיתוף פעולה עם מותג ריהוט הפרמיום הוותיק "ניסו רהיטים". הסרט החדש צולם באולם התצוגה של "ניסו רהיטים" בתל אביב וזכה לשם "NIGHT OUT", בתרגום לעברית - "יציאה לילית". מדובר בסרט הראשון אותו השחקן המוכשר מביים ולמעשה בפעם הראשונה הוא עבר לעמוד ולעבוד מאחורי המצלמה.

תורג'מן, המככב על הבמות ומסכי הטלוויזיה כבר כמעט 25 שנה, פרץ אל עולם התרבות כבר בגיל 15 כאשר השתתף בסדרה פלורנטין. מאז הספיק לשחק בעשרות סדרות, סרטים, מחזות זמר והצגות תיאטרון לאורך הקריירה הארוכה והענפה שלו. השחקן קטף עשרות פרסים ובניהם את פרס "אופיר" על תפקידו בסרט "בית"ר פרובנס". בנוסף זכה בתואר שחקן המשנה הטוב ביותר בטקס פרסי האקדמיה לשנת 2020 על תפקידו בסדרה "חזרות" ששודרה בתאגיד כאן 11.

איתי תורג'מן מצלם לניסו רהיטים. גל קמרי,
בהצלחה. איתי תורג'מן מביים/גל קמרי

הסרטון החדש אותו ביים ובו לוקחים חלק זוג שחקנים צעירים, מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", שם הם מבלים ומשוטטים בין חדרי התצוגה השונים. עוברים בין הספות, הכורסאות, המיטות ובין שאר פרטי הריהוט המוצעים במקום.

ליאון אדוט מנכ"ל "ניסו רהיטים" מספר על החיבור עם איתי תורג'מן: "הבחירה באיתי לביים את הסרטון הייתה בחירה מיידית וטבעית. הקשר החזק שנוצר בינינו הביא אותנו להעניק לו יד חופשית ולאפשר לו חופש יצירה במסגרת המרחב שלנו. את כישורי המשחק שלו כולנו מכירים כבר מזמן, אך כעת זכינו ליהנות מקרוב גם מהכישרון שלו בתחום הבימוי. במהלך התקופה הקרובה שיתוף הפעולה בינינו ילך ויתרחב, אנחנו נמשיך ללכת איתו יד ביד, לפרוץ גבולות ולהעניק לו את הבמה לבטא את האומנות שלו".

מותג הריהוט "ניסו רהיטים", היא חברה המתמחה בעיצוב וייצור רהיטי יוקרה על פי דרישות הלקוח. מוצרי החברה נעשים בעבודת יד לצד שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. תהליך הייצור המורכב כולל שלבי חשיבה ותכנון מוקדמים, בחירת החומרים המתאימים ביותר ליצירת מוצר איכותי, ייחודי ויוקרתי. זאת תוך כדי הקפדה על כל הפרטים הקטנים ושמירה על רמת גימור גבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully