וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המכירות שלנו לחו"ל יעברו את המכירות בישראל בוודאות"

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 12:58

"בוער בנו להיכנס לחו"ל, מאמין שתוך שנתיים המכירות בחו"ל יעברו את אלה שבישראל, כי יש לנו פוטנציאל אדיר לפרוץ בחו"ל: בניו יורק, פריז ולונדון", מספר שון ספקטור, בעלים ומנכ"ל משותף, עם אחותו רומי, של מותג האופנה DE ROCOCO לתימור גורדון בקומרסיישן

ההתחלה של המותג הקרוי על שם הכינוי של רומי במשחק הרשת 'סימס', הייתה במפגש משפחתי, כשרומי - שהייתה בלוגרית אופנה ולמדה אדריכלות בלונדון - הודיעה למשפחה: "אני רוצה להתעסק בבמה שאני אוהבת, התשוקה שלי לעולמות האופנה, אני רוצה לייצר ועצב קולקציות".

שון, שבדיוק סיים לימודי הנדסה בבן גוריון הצטרף אליה ומאז הם מנהלים יחד את החברה וחולקים ביניהם את התפקידים והאחריות.

ארבע שנים לאחר מכן, ל"דה רוקוקו" יש בנין מטה וחנות בנווה צדק, מחסן בצפון ל אביב, עשרים עובדים והיקף שנתי של 30,000 הזמנות, כששווי ההזמנה הממוצע יותר מכפול מהמקובל בישראל. הייצור כיום נעשה בישראל ובטורקיה, אלא שלדברי ספקטור "קשה מאוד בעולם האופנה להתחיל מיד עם ייצור, המינימום לייצור בכמויות הוא מאוד גבוה ובהתאם לכך המגוון שרומי יכלה להציע היה נמוך".

לכן ההתחלת הפעילות נעשתה דווקא עם יבוא קולקציות שרומי בחרה. השמיים שנסגרו בקורונה דחפו את האחים לעבר ייצור עצמי בישראל. החנות בנווה צדק וחנות נוספת שתיפתח בקרוב במיקום אטרקטיבי במיוחד, משמשות כתמיכה באונליין ולא להיפך כמקובל בעולם האופנה הישראלי.

תימור גורדון 1. אלי אלון,
תימור גורדון באולפן "קומרסיישן"/אלי אלון

"הלקוחה עושה את ההזמנה הראשונה באונליין ורק אז עוברת לחוויה השנייה שהיא החנות" אומר ספקטור ולראיה- 70 אחוז המכירות מתבצע אונליין והיתר בחנות הבוטיק בתל אביב. לקוחות המותג הן בעיקר "נשים קרייריסטיות עם הכנסה סדורה, בגילאי 24-45, לקוחות חזקות במשק הישראלי, פוליטיקאיות, מובילות בהייטק ועוד" - מספר ספקטור ומוסיף: "לצעירות יותר אנחנו פונים עם בגדי ים ומשקפי שמש. מכרנו 20,000 בגדי ים רק בקיץ האחרון".

השיווק המוביל הוא עמוד האינסטגרם של רומי, לו כמעט 150,000 עוקבות. בלחץ הלקוחות ובעזרת פתרון טכנולוגי של חברת יוטפו, הוקם מועדון לקוחות בשם 'דה ליסט'. אחרי ארבעה חודשי עבודה, מעיד הבעלים "יצאנו עם תוכנית לאוויר וקיבלנו לא מעט מחמאות מהלקוחות".

ספקטור מגלה כי ההטבות לו זוכות הראויות למעמד הגבוה ביותר- 'דיאמונד' המהוות 2-3% מהקונות, הן אחוז צבירה של 10%, משלוחים בו ביום בחינם ושירותי סטיילינג בחנות.

בפינת התוכן של יוטפו, מספר יניב אמין, מנהל הפעילות בישראל וביפן על הדרך לבנות תוכניות נאמנות מצליחות, כפי שיצרו בשיתוף דה רוקוקו על גבי הפלטפורמה שלהם.

אחד הדברים המעניינים שיצרו האחים ספקטור בשל מגבלות הקורונה, הוא תוכנה להזמנת מקום בנקודות המכירה בתשלום של 30 שקל מראש בשל מגבלות משרד הבריאות, שאפשרה לשלוט ולרווח את הגעת הקונות ולייעל את תכנון המלאי והשינוע לנקודות המכירה.

ולגבי מכירות בחו"ל? "היתה לנו בעבר הצלחה בחו"ל אבל מבחינת תשתיות לא היינו ערוכים לכך, קיבלנו מאות הזמנות ולא ידענו איך להתמודד עם זה" . כיום, נערכים האחים ספקטור לכניסה מחודשת לחו"ל ולהגשים את החלום לפתיחת חנויות בניו יורק, פריז ולונדון.

ניתן להאזין לכל הפרקים של קומרסיישן באפליקציות הפודקאסטים וב- www.gordon.co.il
הקלטות ועריכות קומרסישן: אלי אלון, אולפן BIZI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully