וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן אצלאן מונתה לתפקיד סמנכ"לית הכספים של דואר ישראל

13.7.2022 / 14:58

דירקטוריון 'דואר ישראל' אישר היום (ד'), את מינויה לתפקיד. אצלאן שכיהנה בתפקידי ניהול בכירים בחברות גדולות במשק, מגיעה לדואר ערב יישום תכנית הבראה לחברה, חתימת הסכם קיבוצי, ויציאה להפרטה מלאה

קרן אצלאן. תמר מצפי,
קרן אצלאן/תמר מצפי

דירקטוריון 'דואר ישראל' אישר היום (ד'), את מינויה של קרן אצלאן לתפקיד סמנכ"לית הכספים. אצלאן שכיהנה בתפקידי ניהול בכירים בחברות גדולות במשק, מגיעה לדואר ערב יישום תכנית הבראה לחברה, חתימת הסכם קיבוצי, ויציאה להפרטה מלאה.

אצלאן משמשת דירקטורית במספר גופים, ובתפקידה האחרון שימשה כמנכ"לית חברת "סופרבוס". קודם לכן, שימשה במשך 7 שנים סמנכ"לית הכספים בחברת 'רכבת ישראל'. לאצלאן תואר ראשון בכלכלה וניהול, ותואר שני בכלכלה ומנהל עסקים עם התמחות במימון, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. היא תחליף את סמנכ"ל הכספים הפורש רו"ח דב פרימוביץ', שהודיע בתחילת השנה על כוונתו לפרוש מהחברה לאחר 6 שנים ב'דואר ישראל' ולפנות לאתגרים חדשים.

דוד לרון, מנכ"ל 'דואר ישראל', אמר: "חברת דואר ישראל נמצאת בצומת היסטורי, בה המדינה בחרה בהבראה והמראה, ולא עוד בסתימת חורים ופתרונות ביניים. אני מברך את קרן על הצטרפותה להנהלת הדואר, ובטוח ביכולתה להוביל עם יתר חברי ההנהלה, עם הדירקטוריון ועם העובדים המצוינים של הדואר, את המהלך החשוב שאנחנו יוצאים אליו, למען עתיד החברה ולטובת הציבור הישראלי כולו."

לרון הוסיף "אני רוצה להודות לדב סמנכ"ל הכספים הפורש אשר נענה לבקשת הדירקטוריון ונשאר בתפקיד עוד מספר חודשים, בהם לקח חלק מהותי במו"מ עם המדינה ובגיבוש תכנית ההבראה אותה נתחיל ליישם בשבועות הקרובים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully