וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן חביב מציע נישואים? קמפיין חדש של תמי4 יעלה הערב

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 19:41

את אשתי: עם פתיחת העונה החמה, תמי4 משיקה קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור עידן חביב לבר המים tami4edge+. בקמפיין שיעלה הערב (ד) בטלוויזיה, בדיגיטל וברדיו, ניראה חביב מתרגש בדייטים רומנטיים עם זוגתו מה שמעלה אצלה את הציפייה להצעת נישואים

קמפיין תמי4 למכשיר המים החדש בכיכובו של עידן חביב/יח"צ
תמי 4 אדג׳ פלוס. עידו לביא,
תמי 4 אדג' פלוס החדש/עידו לביא

בקמפיין החדש של תמי4 למכשיר המים tami4edge+, הושקעו כ-2.5 מיליון שקלים.

בפרסומת ניתן לראות את הפרזנטור עידן חביב בסדרת דייטים רומנטיים עם זוגתו, אותה מגלמת השחקנית ירדן תוסייה-כהן. חביב מתרגש לאורך כל הדרך מבר המים החדש tamI4edge+ עד כדי כך שתוסייה-כהן בטוחה שהוא עומד להציע לה נישואים.

הקמפיין, יעלה הערב, יום ד', 13.7.2022, בטלוויזיה, בהובלת משרד הפרסום אדלר-חומסקי, חברת ההפקה מיאלמה והבמאית קרן חוכמה.

עידן חביב. מאיר כהן,
עידן חביב בקמפיין חדש לתמי4/מאיר כהן

טלי אליצור, מנהלת השיווק, שטראוס מים: "אנו שמחים להשיק את קמפיין הקיץ לבר המים החדשני tami4edge+. מים זה הדבר הבסיסי והחשוב ביותר בחיינו. כמובילת שוק ברי המים בישראל, תמי4 תמשיך להציע פתרונות איכותיים, טכנולוגיים ונוחים לקבלת מי שתייה טעימים ומטוהרים לכל המשפחה".

תמי4, מבית שטראוס מים, מובילה טכנולוגית בתחום פתרונות למי שתיה. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת מכשירים ידידותיים לסביבה המספקים מי שתיה חמים, קרים ומוגזים למדינות שונות בעולם.

בין הפיתוחים הטכנולוגיים של החברה נמנית טכנולוגיית הטיהור פורצת הדרך MAZE המסירה מזהמים ולכלוך מהמים, תוך שמירה על המינרלים החיוניים. בבר המים החדש tami4edge+ שילבה החברה גם את טכנולוגיית IOT שמאפשרת להפעיל את בר המים מרחוק, לקבל חיוויים שונים ולדעת מהי כמות צריכת המים הביתית,

בנוסף בר המים החדש קטן ומעוצב יותר ומאפשר לילדים למזוג מים בקלות באמצעות פדל מזיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully