וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחקו אותה: נפתחה חנות LEGO הרשמית הראשונה בישראל

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 10:19

לאחר חודשים של ציפייה מאז ההכרזה, נפתחה באופן רשמי חנות LEGO הראשונה בישראל יחד עם אתר האונליין. החנות שמצטרפת ל-678 חנויות בעולם, ממוקמת בדיזנגוף סנטר ומתפרסת על שטח של 240 מ"ר. בחנות ישווקו מאות מוצרים שניתן למצוא רק בחנויות הרשמיות של המותג

חנות לגו הראשונה בישראל נפתחה בדיזנגוף סנטר. אבישי פינקלשטיין,
חנות לגו הראשונה בישראל נפתחה בדיזנגוף סנטר/אבישי פינקלשטיין

צוות העובדים בחנות מכונה "הבנאים"

עד היום נמכרו בישראל פחות מ-200 מוצרים של המותג לגו. בחנות ובאתר הרשמי של לגו שנפתחו הבוקר בישראל, ימכרו קרוב לאלף מוצרים. החנות תציע חווית קנייה ייחודית למותג האהוב וצפויה להביא בשורה צרכנית בדמות מוצרים ייחודיים במחירים אטרקטיביים באופן יחסי למה שהוצע עד כה.

זכיין LEGO בישראל ערן תור, שמאחוריו הבאת מותגים בינלאומיים לישראל, עמל בחודשים האחרונים עם אנשי חברת LEGO הבינ"ל על התאמת הקונספט של החנות לקהל הישראלי.

LEGO רואה בישראל שוק חשוב ולאחר שנים של ציפייה הוחלט על פתיחת החנות הראשונה אליה יצטרפו בהמשך עוד מספר חנויות שצפויות להיפתח ברחבי הארץ.

החנות תציע מגוון רחב וכן מוצרים בלעדיים, אותם ניתן כאמור להשיג רק בחנויות רשמיות ברחבי העולם. צוות העובדים בחנות, המכונים "הבנאים", נבחר בקפידה ועבר הכשרה על מנת להעניק שירות וידע אודות מוצרי LEGO בדומה לחנויות LEGO בכל העולם.

החנות הוקמה לאחר תהליך שיפוץ והתאמה מורכב, במסגרתו אוחדו 6 חנויות נפרדות בדיזינגוף סנטר לכדי חנות אחת וכן שטחים נוספים לטובת פעילויות שונות שיתקיימו במסגרת החשיפה וחדירתו של המותג לשוק הישראלי.

אזור הבנייה בחנות לגו הרשמית שנפתחה בדיזנגוף סנטר. אבישי פינקלשטיין,
אזור הבנייה בחנות לגו הרשמית שנפתחה בדיזנגוף סנטר/אבישי פינקלשטיין

פתיחת החנות הרשמית הביאה לירידה משמעותית במחיר המוצרים

פתיחת חנות LEGO הובילה למהפכה במחיר מוצרי LEGO בישראל, ומאז ההכרזה על פתיחת החנות, המחיר הממוצע בשוק הישראלי ירד בכ-35%.

תכנון ועיצוב החנות בוצע על ידי צוות מקצועי של חברת LEGO ומהווה אחת מהחנויות הראשונות בעולם שמעוצבות בסגנון החדש (סגנון חנויות העתיד של LEGO).

בחנות החדשה מודגש הצבע הצהוב המזוהה עם החברה וכן משולבים בתוכו פסלים בתלת מימד, מסכי דיגיטלים עם תוכן ייחודי לחנויות הרשמיות של LEGO בעולם ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חנות לגו בישראל, הזכיין ערן תור. אבישי פינקלשטיין,
חנות לגו בישראל/אבישי פינקלשטיין

חווויות קנייה ייחודיות

על פי הודעת החברה, החנות תציע מספר חוויות ייחודיות לראשונה בישראל כגון יצירת דמות אישית (Build a mini Figure), רכישת בריקים בתפזורת מהקיר Pick A Brick המזוהה עם חנויות LEGO בעולם.

שעות פעילות החנות: ימי א'-ה' בשעות 10:00-21:00 ויום ו' בשעות 10:00-15:00.

יחד עם פתיחת החנות הושק גם האתר הרשמי של LEGO Store בישראל, האתר יציע מגוון רחב של מוצרים עם משלוח מהיר עד הבית ואפשרויות הזמנה מוקדמת של דגמים ומהדורות מיוחדות של מוצרים אותם ניתן יהיה להשיג רק באתר ובחנות הרשמית.

"אנו מאמינים שילדים הם הדמות לחיקוי שלנו, המשימה שלנו כאן וב-LEGO היא להוות השראה לילדים, לפתח את דמיון את יצירתיות ומיומיות חשובות לעתידם דרך משחק, אין לי ספק שילדי ישראל שיבקרו בחנות ירגישו כי כל מה שניתן לבנות כאן אפשר לבנות ולייצור בכל מקום", אומר ערן תור, זכיין לגו בישראל, "אני גאה ומתרגש עם הפתיחה, הצרכנים הישראלים חיכו לחוויית LEGO כמו בחו"ל ועכשיו לראשונה יוכלו לחוות אותה כאן בישראל".

החוויה תשלב גם מגוון עצום של דגמים שלא היה כמוהו בארץ מעולם ואנחנו נציע מוצרים ייחודים שיש רק בחנויות הרשמיות בעולם. LEGO גורם למיליוני ילדים והורים ברחבי העולם לחייך, ואנחנו שמחים להביא את לגו לישראל במחירים שיהיו תחרותיים בהשוואה לעולם".

בלגו מעוניינים להוות השראה לילדים, לפתח את דמיונם ביצרתיות ולהפוך אותם להיות "בוני המחר", אין לי ספק שילדי ישראל שיבקרו בחנות ירגישו שעבורם - השמיים הם הגבול" .

לפרטים נוספים -  http://lego.certifiedstore.co.il

ערן תור זכיין לגו ויואב גאון מנכ״ל לגו על רגע דמות הוונדרוומן שנבנתה לכבוד פתיחת החנות בישראל מ-26,000 חלקים. אבישי פינקלשטיין,
ערן תור זכיין לגו ויואב גאון מנכ״ל לגו, על רגע דמות הוונדרוומן שנבנתה לכבוד פתיחת החנות בישראל (מ-26,000 חלקים!)/אבישי פינקלשטיין

דגמים שיוצרו במיוחד עבור החנות בישראל

פסיפס חוף של תל אביב: בגודל 151 על 171 ס"מ, במשקל 95 ק"ג עם כ-64 אלף לבנות לגו
ונבנה על ידי 4 בנאים במשך 140 שעות.

וונדרוומן: גודלה 129 ס"מ על 102 ס"מ על 96 ס"מ, משקלה כ 51 ק"ג, נבנתה מ-26,000 בריקים על ידי בנאי מוסמך של לגו במילאנו. עבדו על הבובה בני אנשים במשך 128 שעות


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully