וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל פרלמן מונתה כשותפה בקרן ההון סיכון TAU Ventures

14.7.2022 / 10:21

לפני שהצטרפה לקרן לפני קרוב לשנתיים, פרלמן ניהלה את פיתוח הקהילה של תוכנית הסטארטאפים Google for Startups בישראל, שם בנתה מעטפת תמיכה עסקית וטכנולוגית ליזמים וסייעה לסטארטאפים בשלבים ראשונים

ענבל פרלמן, סמנכ"לית פיתוח עסקי של TAU Ventures, מונתה היום לשותפה בקרן ומצטרפת לשותף המייסד נמרוד כהן.

לפני שהצטרפה לקרן לפני קרוב לשנתיים, פרלמן ניהלה את פיתוח הקהילה של תוכנית הסטארטאפים Google for Startups בישראל, שם בנתה מעטפת תמיכה עסקית וטכנולוגית ליזמים וסייעה לסטארטאפים בשלבים ראשונים, המאפשרת להם גישה לרשתות גלובליות של משקיעים ומנטורים.

לפני המעבר ל-Google, היתה חלק מהובלת פעילות מרכז החדשנות Re:Tech, המתמקד בחיבור מיזמים מתחומי הקמעונאות ומסחר אלקטרוני, לקמעונאים גלובליים כמו ASOS, Ebay ונייקי. לפני כן, שימשה כמנהלת תוכניות ישראל באוניברסיטת פנסילבניה.

ענבל פרלמן. עדי אקשטיין,
ענבל פרלמן/עדי אקשטיין

קרן TAU Ventures היא קרן ההשקעות של אוניברסיטת תל אביב, שהוקמה בשנת 2018 על ידי השותף-מנהל נמרוד כהן יחד עם האוניברסיטה. בעקבות טרנד מצליח מאוד בארה"ב במסגרתו אוניברסיטאות מובילות כמו MIT, ברקלי וסטנפורד הקימו זרועות השקעה, גם אוניברסיטת ת"א החליטה על הקמת קרן השקעות, מתוך רצון להיות חלק משמעותי בשלבים המוקדמים של ההון סיכון בישראל.

הקרן משקיעה במיזמים בשלבים מוקדמים במגוון תחומים, כאשר הדגש מבחינת הקרן הוא יצירת הערך הייחודי ליזמים בזכות משאבי האוניברסיטה השונים כגון קשרי תעשיה ענפים, חיבור לידע, כוח אדם, ושטחי משרד בהם נוצר אקוסיסטם המחבר בין היזמים וגורמים שונים בתעשייה.

TAU Ventures מנהלת כיום שתי קרנות; הקרן הראשונה בסך 20 מיליון דולר, החלה לפעול בשנת 2018 ובוצעו דרכה 18 השקעות. ביניהן בחברות: SWIMM, Xtend, Gaviti, Castor, Medorion ועוד. תשואות הקרן הראשונה הן בטופ 10% בעולם, לפי מדד Cambridge associates. הקרן השניה בהיקף של 50 מיליון דולר החלה לפעול בסוף 2021 וכבר בוצעו דרכה 6 השקעות. המשקיעים בקרן הם כל משקיעי הקרן הקודמת, ביניהם גופים מובילים מהתעשייה היפנית האמריקאית והאירופאית, בתוספת משקיעים חדשים, ביניהם פמילי אופיסס מארה"ב, קנדה ואירופה.

ענבל פרלמן, שותפה בקרן TAU Ventures: "הדבר העיקרי שמניע אותי ונותן לי סיפוק זה לעבוד עם יזמים מקרוב, ולראות את הזיק שלהם בעיניים באופן יומיומי. זו זכות גדולה לעבוד עם הפורטפוליו שלנו בשלבים הקריטיים ביותר וליצור הזדמנויות שיסייעו לצמיחתן של חברות יציבות, חזקות ומוכנות ל-Scale. כשותפה אני מתכוונת להוביל ולקדם את צמיחת הקרן והחברות שלנו, מתוך אמונה שאפשר לייצר אימפקט אמיתי דרך חיבור אנושי, שיתוף ידע, ועבודת צוות".

נמרוד כהן, שותף מנהל בקרן TAU Ventures: "ענבל מביאה איתה אישיות ייחודית עם ניסיון רב בעבודה מול חברות הפורטפוליו של הקרן, ויצירת הזדמנויות עסקיות לחברות ולקרן עצמה. אני מרגיש שנחשפנו עד כה רק לחלק קטן מהכישרון והפוטנציאל שלה ואני שמח וגאה שהיא בחרה להמשיך לצמוח ולהתפתח עם TAU Ventures. ביחד נעשה הכל על מנת לייצר ערך ייחודי ליזמים שלנו ולתעשייה באופן כללי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully