וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכביה: הפלטפורמה הטכנולוגית של RYDE תשנע את אלפי הספורטאים

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 10:54

חברת הסטארט אפ RYDE נבחרה לנהל את מערך ההיסעים של משתתפי המכביה. ממגרשי התחרויות, אתרי התיירות, הנופש ושלל האירועים הנלווים

אפליקציית הסעים למכביה 2. יח"צ RYDE,
אפליקציית RYDE/יח"צ RYDE

אחרי שהוטמעה בכ-200 חברות במשק, כולל טבע, התעשייה האווירית, רפא"ל, אלביט, ICL, שירותי בריאות, תנובה ועוד ומספקת שירותי אופטימיזציה לתחבורה של כ-80 אלף נוסעים ביום, נבחרה RYDE לשמש כספקית מערך ההיסעים של המכביה.

אירוע הספורט בו משתתפים ספורטאים יהודיים מכל העולם ונפתח היום (חמישי) בישראל ימשך שבועיים בהם ינוידו 10,000 הספורטאים, צוותי הליווי שלהם, האוהדים והתיירים ממקומות הלינה שלהם לאתרי התחרויות לאתרי נופש ותיירות במסגרת האירוע.

היסטוריית נסיעות אפליקציה מכביה. יח"צ RYDE,
היסטורית נסיעות של ספורטאית במכביה/יח"צ RYDE

מערך ההיסעים - תכנון, ביצוע ובקרה

מערכת ניהול התנועה וההיסעים של RYDE מאפשרת תכנון, ביצוע ובקרה קפדניים של מערך ההיסעים, תוך מתן הרשאות לרכזי ההיסעים האזוריים לנהל באופן עצמאי את מערך ההיסעים בתחומם.

המערכת החכמה של RYDE מאפשרת אופטימיזציה דינמית של מסלולים, התאמת גודל הרכב ומיקום תחנות האיסוף לצרכי המשתמשים והפיזור כך שההסעות יבוצעו באופן היעיל והחסכוני ביותר.

המערכת מאפשרת תכנון חכם מראש המבוסס על עשרות משתנים שונים עם יכולת עדכון בזמן אמת.
שיתוף הפעולה של רייד מקבוצת יוניון, יבואנית טויוטה בישראל, מתכתב היטב עם השותפות ארוכת השנים של חברת טויוטה העולמית במשחקים האולימפיים ובמשחקים הפראולימפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully