וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס אינייסטה מצטרף כפרזנטור 'בי קיור לייזר' בספרד ובפורטוגל

14.7.2022 / 11:18

המפיץ הבלעדי בספרד ופורטוגל של יצרנית האלטרנטיבה הרפואית לטיפול בכאב כרוני ואקוטי הודיעה על צירופו של כוכב ברצלונה ונבחרת ספרד לשעבר ושחקנה של ויסל קובה היפנית בהווה, כשגריר המותג ושותף בשוק הספרדי

אנדרס אינייסטה. יחצ,
אנדרס אינייסטה עם המכשיר/יחצ

המפיץ הבלעדי בספרד ופורטוגל של חברת המכשור הרפואי 'בי-קיור לייזר', מודיעה על מינויו של כדורגלן העל אנדרס אנייסטה לפרזנטור של פעילות החברה בספרד ופורטוגל, החליט כדורגלן העל, לחבור למיזם גם כמשקיע. באמצעות החברה הבינלאומית שלו אשר מוקדשת לספורט ובידור NSN. השותפות עם אינייסטה מגיעה על רקע הפוטנציאל הרב בשוק הספרדי, בגלל ניסיונו האישי של הכדורגלן עם המוצר ובשל היותו אחד המשקיעים בפעילות החברה בספרד.

'בי קיור לייזר' פיתחה מכשיר מבוסס טכנולוגיית הלייזר הרך שמטפל בכאב ובמקורו באמצעות טיפול לא פולשני. המוצר נבחר על ידי הסגל הרפואי של וינגייט בשנת 2007 להיות המכשיר הרשמי של הנבחרת הישראלית לאולימפיאדה. עד היום טופלו על יי 'בי-קיור לייזר' ספורטאים מהשורה הראשונה ביניהם, ירדן ג'רבי, פיטר פלצ'יק, שחר צוברי ועוד.

בינואר 2022 החלה החברה לפעול בספרד באמצעות זיכיון שניתן לקבוצת משקיעים בינלאומית בהובלת רוברטו סינגלר (יזם סדרתי ומנהל בכיר עם למעלה מ-25 שנות ניסיון בבניית חברות. מייסד ומנכ"ל לשעבר של DirectaGroup, ספק שירות ב-LATAM ומייסד חברת HI4AI המספק פתרונות בינה מלאכותית בעולם) ואזקיאל שניידר (יזם ספרדי עם 15 שנות ניסיון בשיווק ומכירות באינטרנט הוביל חברות מדיה וחברות מסחר אלקטרוני e-commerce בספרד ובעולם ליותר ממיליארד דולר במכירות).

אנדרס אינייסטה: "אני מאוד שמח להפוך לשגריר של B-Cure Laser. מדובר במוצר לא פולשני וקל לשימוש, ללא תופעת לוואי שנעזרתי בו באופן אישי לטפל בפציעות הספורט הרבות שאני חווה כשחקן כדורגל. ללא ספק, 'בי קיור לייזר' היא אלטרנטיבה יעילה ומומלצת לטיפול בכל סוגי הכאב וללא תופעות לוואי מכל סוג שהוא.

רוברט סינגלר: "לאחר שהטכנולוגיה של בי קיור לייזר סייעה לי להתמודד עם הכאבים העזים שחוויתי ושינתה את חיי, הרגשתי שליחות להפיץ את הבשורה בכל העולם ובפרט, בתחום הספורט המקצועי. אני מתרגש מאוד שאנדרס אינייסטה הסכים להצטרף למיזם ולסייע בהפצתו בספרד ופורטוגל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully