וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיתוג חדש וכוח חדש: Digital Turbine העולמית מגייסת עובדים

14.7.2022 / 11:37

אחרי שרכשה את Fyber ומינתה את גל אביב למנהל משרדי החברה בישראל, חברת Digital Turbine העולמית חושפת מותג חדש - המאחד את החברות שנרכשו תחת זהות אחת, וממשיכה לגייס ולהשקיע במרכז הטכנולוגי בישראל

חברת דיגיטל טורביין הנסחרת ב NASDAQ בשווי של מיליארדי דולרים, מתמקדת בעולם האפליקציות במובייל, ועוזרת למפתחי האפליקציות המובילים בעולם להפוך את האפליקציות שלהם לעסקים מצליחים בעזרת טכנולוגיות פרסום מתקדמות. החברה מספקת טכנולוגיה שעוזרת למפתחי אפליקציות להגיע למיליארדי מכשירים ומשתמשים ברחבי העולם, ולהפוך את האפליקציות שלהם לעסקים מצליחים. הטכנולוגיה של החברה נמצאת ביותר מ-800 מיליון מכשירים בעולם - וטכנולוגית האפליקציות שלה מגיעה ללמעלה מ- 1.2 מיליארד משתמשים בכל חודש.

המותג החדש מאגד תחתיו את יכולות כל החברות יחד - Digital Turbine, Fyber, AdColony וAPPRECIATE - ומספק פתרונות מתקדמים למוניטיזציה, UA ופרסום מותגים. המהלך מאחד את המוצרים והמותגים של כל החברות שנרכשו תחת זהות אחת - פלטפורמת פרסום מובייל גלובלית מובילה. זהו פרק נוסף במסע של החברה ליצירת פלטפורמת הצמיחה העצמאית המובילה למפתחי אפליקציות ומפרסמים במובייל.

לוגו דיגיטל טורביין. יחצ,
הלוגו החדש של Digital Turbine/יחצ

לחברה יש למעלה מ-1000 עובדים ברחבי העולם, ובימים אלו היא ממשיכה לצמוח, מגייסת לעשרות תפקידים שונים ומתמקדת בישראל כמרכז טכנולוגי משמעותי. המשרד בישראל, המונה למעלה מ-150 עובדים, הוא הגדול ביותר - וחצי מעובדיו הם אנשי R&D ו-Product. בנוסף, לחברה מרכזים נוספים בעולם הכוללים מאות עובדים ברחבי ארה"ב, ברלין, לונדון, סין, יפן, קוריאה וטורקיה.

את תהליך המיתוג מחדש עשתה החברה בשיתוף עם שתי חברות מובילות בתחום - Purpose Worldwide וחברת Pentagram. בין התהליכים הגדולים שהובילה חברת Pentagram ניתן למנות את תהליך המיתוג מחדש של מותג Windows של Microsoft.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully