וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי וטרמן מונה למנכ"ל שופרסל

14.7.2022 / 17:13

דירקטוריון שופרסל הודיע על מינויו של וטרמן לתפקיד והוא ייכנס לתפקידו באופן מיידי. היו"ר איציק אברכהן: "הוא יוביל לביצוע מהלכים ארגוניים משמעותיים, יתרום רבות להמשך צמיחתה של החברה"

אורי וטרמן. אלעד גוטמן,
אורי וטרמן/אלעד גוטמן

דירקטוריון שופרסל הודיע על מינויו של אורי וטרמן לתפקיד מנכ"ל קבוצת שופרסל; וטרמן ייכנס לתפקידו באופן מיידי. וטרמן (48), נשוי ואב לשלושה, כיהן משנת 2018 כמנכ"ל רשת Be מבית שופרסל. לוטרמן ניסיון בניהול חברות ובהובלת מהלכים אסטרטגיים, תפעוליים ושיווקיים בחברות מובילות במשק הישראלי. קודם לכן, כיהן וטרמן כמנכ"ל קבוצת SkyVision, מנכ"ל 012 ומילא לאורך השנים מגוון תפקידי ניהול בכירים, בהן בין השאר, בחברת פרטנר, לאומי קארד, פלאפון ואינטרנט זהב.



כמנכ"ל רשת Be הוביל וטרמן את השקת הרשת אשר מחזיקה כיום כ-91 סניפים וכ-17 מתחמים בסניפי שופרסל בכל רחבי הארץ ומיצובה כשחקן משמעותי בשוק הפארם בישראל.

וטרמן בוגר תואר MBA בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית. בעברו לוחם ומפקד ביחידה המובחרת שלדג.

איציק אברכהן, יו"ר קבוצת שופרסל אמר: "אורי וטרמן הוביל את הקמתה של רשת Be ומנהל אותה בהצלחה מזה כחמש שנים. וטרמן הוביל למהלכים אסטרטגיים והישגים עסקיים מצוינים, רשת שבעברה הפסידה במשך יותר מ-25 שנים, שינתה את פנייה והפכה למותג מוכר ומשמעותי בישראל. אני מאמין בשם הדירקטוריון ובשמי, כי מינויו של אורי וטרמן יוביל לביצוע מהלכים ארגוניים משמעותיים, יתרום רבות להמשך צמיחתה של החברה ולביסוסה כחברה המובילה בישראל גם בשנים הבאות. אני משוכנע שבזכות יכולותיו ובעבודה משותפת עם ההנהלה, העובדים והדירקטוריון, וטרמן ידע להוביל את הקבוצה לצמיחה בסביבה תחרותית ומאתגרת".

אורי וטרמן מנכ"ל קבוצת שופרסל הנכנס מסר כי: "אני שמח ונרגש שנבחרתי להוביל את קבוצת קמעונאות המזון המובילה בישראל. מדובר באתגר ואני מאמין שיחד עם דירקטוריון החברה, ההנהלה, והעובדים המצוינים של קבוצת שופרסל נשפר את יכולת הצמיחה של שופרסל, נתמודד עם התחרות והאתגרים שבדרך ונפעל להתרחבות משמעותית, לצד חיזוק תחומי הליבה ולהיות הבחירה הראשונה של כל בית בישראל. בהזדמנות זו, אני מבקש להודות ליו"ר וחברי הדירקטוריון, על האמון והבחירה בי כמנכ"ל שופרסל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully