וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולמס פלייס בירושלים: מקימה מועדון בהשקעה של כ-4.5 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 10:00

קבוצת הולמס פלייס מגיעה לראשונה לירושלים ותפתח מועדון של רשת 'אייקון פיטנס', המפעילה 26 מועדוני כושר לואו קוסט פרימיום בפריסה ארצית. המועדון החדש יפתח במהלך חודש אוגוסט הקרוב במתחם הסינמה סיטי בעיר וישתרע על שטח של 1100 מ"ר עם נוף פנורמי מרהיב לכל העיר

קבוצת הולמס פלייס משיקה מועדון אייקון פיטנס בירושלים. הדמיה,
המועדון החדש ישתרע על פני 1100 מ"ר וישתקף ממנו נופה של העיר/הדמיה

רשת אייקון פיטנס מקבוצת הולמס פלייס מציעה חווית כושר פרימיום במחיר לואו קוסט. המועדון החדש שיפתח בירושלים יהיה המועדון ה-57 של קבוצת הולמס פלייס המפעילה 5 פורמטים שונים בפריסה ארצית.

המועדון 'אייקון פיטנס' שיפתח בעיר, משלב חדשנות טכנולוגית, חדר כושר עם מכשור מתקדם, חדר סטודיו הכולל היצע גדול של שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ובנוסף שיעורי סטודיו וירטואליים, מגוון רחב של שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים בעולם שמוקרנים על מסך ענק ומאפשרים למנויים להתאמן בכל שעה ביום גם כשאין שיעור לייב, מלתחות, לוקרים ואווירה צעירה.

לקראת פתיחת המועדון, קבוצת הולמס פלייס החלה במבצע פריסייל מיוחד ומציעה מנויים חודשיים במחירים אטרקטיביים החל מ-99 שקל ובמסגרת הפריסייל: חודש ללא עלות ל-500 המצטרפים הראשונים.

קבוצת הולמס פלייס משיקה מועדון אייקון פיטנס בירושלים. הדמיה,
קבוצת הולמס פלייס משיקה מועדון אייקון פיטנס בירושלים/הדמיה

3-4 מועדונים ייפתחו בעיר הבירה

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס: "אנו נרגשים לקראת פתיחת המועדון הראשון של הקבוצה בעיר הבירה ירושלים. המועדון החדש של אייקון פיטנס בירושלים יציע מכשור מתקדם לצד סטודיו עם מגוון רחב של שיעורים ואווירה צעירה ובמחירים אטרקטיביים. כחלק מתוכנית הצמיחה של הקבוצה לשנים הקרובות, שהכרזנו עליה לאחרונה, אנו עתידים לפתוח בין 3-4 מועדוני כושר נוספים בירושלים בתקופה הקרובה".

המועדון החדש של אייקון פיטנס בירושלים, כמו שאר מועדוני הרשת, מציע מגוון מסלולים של מנויים במחירים אטרקטיביים החל מ-99 שקל לחודש בלבד. החל ממנויי בוקר, מנויים ללא התחייבות, מנוי VIP הכוללים כניסה לכלל מועדוני הרשת ועוד. ר

כישת המנויים למועדוני רשת אייקון פיטנס, מקבוצת הולמס פלייס, מתבצעת דרך האתר של אייקון פיטנס בכתובת: www.iconfitness.co.il או ב 6628*.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קרן שתוי. יח"צ,
קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס/יח"צ

הקונספט: SMART, SIMPLE, SEXY

אייקון פיטנס הינה רשת מועדוני כושר בפריסה ארצית, המונה 26 מועדונים (מצפון ועד דרום) המשתייכת לקבוצת מועדוני הכושר הגדולה בארץ הולמס פלייס. מועדוני אייקון מביאים בשורה רעננה, צעירה, טכנולוגית חדשנית וזולה - מועדוני PREMIUM מבחינת עיצוב, מכשור ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד, אך במחיר LOW COST.

הקונספט של הרשת מתמקד בלהיות SMART, SIMPLE, SEXY כשחוויות הלקוח מרגע ההרשמה\ הכניסה (באמצעות שערים דיגיטליים חכמים) ועד הלוקרים (שנסגרים באמצעות כרטיס החבר של הלקוח) ושיעורי הסטודיו (שיעורים וירטואליים על מסך ענק) תהייה מאוד פשוטה, מאוד חכמה, צעירה וסקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully