וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפור רב תכליתי: מותג היופי ג'ייד מציג את הטרנד המונוכרומטי

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 11:59

האיפור המונוכרומטי תפס תאוצה בשנים האחרונות והוא שולט בעולם האופנה. מדובר לא רק בטרנד חולף, אלא במראה איפור שכיח ומחמיא, קל ליישום וניתן לשלבו בכל שעות היום. הקונספט: מוצר אחד לכמה אזורים בפנים. המוצרים החדשים של GADE מבטיחים מקסימום GLOW במינימום מאמץ

ג'ייד סדרת האיפור glow fx. יח"צ,
ג'ייד, סדרת האיפור glow fx מציגה את הטרנד המונוכרומטי/יח"צ

זוהר - טבעי - אחיד

כשמדברים על איפור מונוכרומטי, מתכוונים לגוון או למוצר איפור שניתן להניח על יותר מאזור פנים אחד ובכך ליצור מראה טבעי ומחמיא בצורה מהירה ויעילה.

מוצר איפור אידיאלי לסגנון מונוכרומטי הוא כזה שניתן להניח על הלחיים, שפתיים, עפעפיים, עצם הגבה וגשר האף - ליצירת מראה הרמוני ונעים לעין המתבוננת, מבלי להתאמץ ומבלי להכביד על עור הפנים.

סדרת GLOW FX היא המענה המושלם לקבלת הלוק המונוכרומטי. את מוצרי הטיפוח של הסדרה ניתן לשלב עם מוצרי איפור ליצירת מראה זוהר באופן טבעי ואחיד של עור הפנים.

את קרם היום מהסדרה ניתן לערבב עם המייק אפ, את קרם העיניים עם הקונסילר וזאת על מנת ליצור גוון עור אחיד ובסיס חלק וזוהר לאיפור המונוכרומטי שיבוא מעליו.

ג'ייד סדרת האיפור glow fx. יח"צ,
ג'ייד, הטרנד המונוכרומטי מאפשר מוצר אחד לכמה אזורים בפנים/יח"צ

Cool & Cozy

GLOW FX NATURAL FACE PALETTE - מארז שלישייה הכולל ברונזר, סומק והיילייטר הקיים בארבע ורסיות שונות של גוונים שיחמיאו לכל גווני העור, ליצירת גימור מט עד מבריק ולמראה איפור מונוכרומטי מואר וקורן בפעולה אחת: Cool & Cozy, Idle in Style, Blooming Chic, Mood Boost.

הנוסחה הייחודית מכילה פנינים ופיגמנטים זעירים, המעניקים גוון עדין שניתן להעצים למראה חם, רך וטבעי עם ניצוץ עדין. המרקם הקליל והקטיפתי מועשר בתמצית שמן חוחובה המסייעת להגנה ולריכוך של העור ומעניקה גימור אחיד.

אם משתמשים בכל גוון בנפרד, יש למרוח את הגוון הכהה יותר מעל עצמות הלחיים לחיטוב והצללה, את הגוון האמצעי כסומק לחימום עור הפנים ואת גוון השימר הבהיר יותר כהיילייטר להדגשה.

ניתן לערבב בין שלושת הגוונים במארז וליצור מראה דרמטי או יומיומי בהתאם לכמות ולשילוב הרצוי.
הקו המונוכרומטי מגיע כאן לביטוי באמצעות שלושה מוצרים במארז אחד: הצללה, הארה וסומק לפנים.
המארז היוקרתי מגיע בגוון זהב ורוד מהודר וקומפקטי, עם סגירה מגנטית קלה ומראה נוחה לנסיעה או לתיקוני איפור מהירים ובגודל אידיאלי לנשיאה מחוץ לבית.

מחיר מומלץ לצרכן: 99 שקל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'ייד סדרת האיפור glow fx. יח"צ,
סדרת האיפור glow fx: הנוסחה מכילה פנינים ופיגמנטים, ג'ייד/יח"צ

Make It Chic

GLOW FX HIGHLIGHTING POWDER - היילייטר רב תכליתי לאפקט מואר של זוהר, אשר גם הוא בעל נוסחה קטיפתית המכילה חלקיקי פנינה זעירים, העוטפים את הפיגמנטים ומעניקים לגוון העור זוהר ומראה קורן. מרקמו הקליל מועשר בתמצית שמן זרעי חוחובה המקנה רכות והגנה לעור, מתמזג בטבעיות עם העור ומאפשר מריחה אחידה ונוחה.

למראה זוהר טבעי שיחמיא לכל צבעי העור, ההיילייטר מוצע בארבעה גווני פנינה עדינים של Forever Gold, Make It Chic, Joy of Light ו-Sheer Magic, היוצרים מעטה של צבע עדין שיעניק לפנייך מראה שזוף כאילו חזרת זה עתה מחופשה.

ליצירת מראה מונוכרומטי מושלם יש להניח את ההיילייטר בעזרת מברשת מתאימה על מרכז המצח, גשר האף ומעל השפתיים, עצמות הלחיים והמחשוף, או על כל אזור רצוי בעור הפנים או הגוף למראה זוהר. ההיילייטר מתאים לשימוש גם כצללית על שטח העפעף.

מחיר מומלץ לצרכן: 89 שקל. ניתן להשיג באתר: https://www.gade.co.il/ ברשתות הפארם ובתמרוקיות המובחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully