וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד של קלאב מרקט למותג הפרטי החדש: 5% מהמכירות

איילה צורף

20.2.2003 / 10:46

המותג יכלול 800 מוצרים בשנה הקרובה, מתוכם יוחדרו בשלב זה 400; המוצרים פותחו תוך שיתוף פעולה, בין השאר עם סנו טיבון-ויל, תפוגן, בית השיטה ויכין פוד קלאב



קלאב מרקט חונכת מותג פרטי חדש, "פרמייר קלאב", במקום המותג הישן פרזידנט צ'ויס. המותג החדש יכלול מוצרי מזון, חומרי ניקוי, טואלטיקה וקוסמטיקה. הרשת הציבה יעד של 5% ממכירותיה ב-2003.



זהו יעד מכירות שמרני ביחס לנתחו המותג הפרטי ברשתות מתחרות. לשם השוואה, המותג הפרטי של רשת הרבוע הכחול, לידר פרייס, תופס נתח של כ-9% ממכירות הרשת, לדברי מנכ"ל הרבוע הכחול, יורם דר. המותג לידר פרייס מבוסס על מותג בינלאומי באותו שם, הנמכר ב-40 רשתות שיווק בעולם. כמחצית מ-600 המוצרים במותג הם מתוצרת מקומית, והיתר יבוא.



גם נתחו של המותג הפרטי של שופרסל, סופר קלאס, כפול מהיעד שהציבה קלאב מרקט - 10%. המותג נחנך ב-1998, והוא כולל כ-1,300 מוצרים, בהם מכשירי כתיבה, הלבשה תחתונה ומחשבים.



לדברי מנכ"ל קלאב מרקט, יעקב גינזבורג, המותג החדש הוא מותג ישראלי מקומי, שפותח בסיוע חברת פרמייר קלאב הצרפתית. הוא יכלול 800 מוצרים בשנה הקרובה, מתוכם יוחדרו בשלב זה 400. המוצרים פותחו תוך שיתוף פעולה עם כמה ספקים מרכזיים, בהם סנו טיבון-וייל, תפוגן, בית השיטה ויכין פוד קלאב. מוצרי הקוסמטיקה במותג יימכרו ברשת האחות ניו פארם.



המותגים הפרטיים של רשתות השיווק







* שופרסל
סופר קלאס; כ-1,300 מוצרים; המכירות במותג הפרטי הן כ-10% מכלל המכירות



* רבוע כחול
לידר פרייס; כ-600 מוצרים; המכירות במותג הפרטי הן כ-9% מכלל המכירות



* קלאב מרקט
פרמייר קלאב; יעד מוצרים: כ-800 עד סוף שנת הפעילות הראשונה; יעד המכירות של המותג הפרטי: 5% מכלל המכירות בשנת הפעילות הראשונה


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully