וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל יום יכול להיות האחרון": בת ה-3 שנלחמת בסרטן זקוקה לעזרתכם

בשיתוף רחשי הלב

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 9:00

כשהתגלה הסרטן בגופה של שני בת השנתיים וחצי, הוא היה מפושט כבר מכף רגל ועד ראש. אחרי טיפולי כימו בארץ שלא הצליחו, שני הוטסה לארצות הברית ושם היא ממתינה לתחילת הטיפול שיציל את חייה. בעזרת קמפיין גיוס המונים שהקימה משפחתה, גם אתם יכולים לעזור

בווידאו: שני בת ה-3 המתמודדת עם סרטן אלים/יח"צ

"לכל מי שמכיר את שני קשה לקלוט שהיא עם סרטן כל כך אלים, היא ילדה מצחיקה ודברנית, להסתכל עליה ולהבין שזה יכול להיות חלילה עניין של ימים זה בלתי נתפס", מספרת מירי קוסטנטינר, אמא של שני בת השנתיים וחצי, אחרי שבגופה של בתה הקטנה התגלה סרטן אלים מסוג נוירובלסטומה דרגה 4. כשהסרטן התגלה, הוא כבר היה מפושט ממש בכל גופה של שני, כולל במח העצם. "אני זוכרת שיצאתי מהפרופסור אחרי שהוא הסביר לנו את תוצאות הבדיקות, הרמתי את שני וכל מה שעבר לי בראש שאני פשוט מחזיקה גידול אחד גדול. גידול אחד גדול שהתפשט בגוף של הילדה שאני הכי אוהבת בעולם", מספרת מירי.

"בימים הראשונים קשה לצאת מהלופ של לדמיין את הנורא מכל. דמיינתי את המצבה הקטנה ואת עצמי בוכה עליה, יושבת על כסא נמוך בשבעה, הולכת בבית ומתגעגעת לריח שלה. פשוט לא הצלחתי לעכל את המצב. לא הצלחתי להכיל אותו. אבל בכל פעם שהתחילו מחשבות כאלו פתאום שמעתי ברקע את הצחוק שלה, שמעתי אותה שרה לבובת ניו יורק שהיא אוהבת והבנתי שאי אפשר לוותר על כזו שמש, על כזה אור מדהים כמו שני שלנו. ידעתי שחייבת להיות דרך להציל את שני".

משפחתה של שני הקימה קמפיין גיוס המונים להצלת חייה, ניתן לתרום באשראי מאובטח, פייפאל וביט בלינק הזה>>

לאחר ייעוץ עם פירר ועם מומחים בינלאומיים הוטסה שני לארצות הברית לקראת טיפול יקר שמהווה את הסיכוי האחרון לחיים עבורה. הטיפול כולל סדרת כימו אגרסיבית הרבה מעבר לרגיל. זריקות ניסיוניות וטיפול אנטי באדי - שיכול לטפל בסרטן מתקדם כל כך. "אנחנו יודעים שהאחוזים לא לטובתינו. אבל לרופא הזה יש נסיון עם ילדים במצב כמו של שני בהצלחה. אני מתפללת שגם פה הוא יצליח להציל את שני שלנו".

שני בת ה-3 המתמודדת עם סרטן אלים. יח"צ,
שני בת ה-3 המתמודדת עם סרטן אלים/יח"צ

מירי מספרת על ההתמודדות של שני עם הטיפולים והכאבים. "הדבר שהכי מרסק אותי זה המבט הפגוע שיש לה בעיניים בכל פעם אחרי שאני צריכה להחזיק אותה שיקחו ממנה דם / בדיקות. היא לא מבינה למה אני עושה לה את זה, היא בכל פעם מחדש בוכה לי שאשמור עליה מהרופא, היא מחביאה את הפנים שלה חזק בתוך הצוואר שלי, ואחרי שאני נותנת לרופא לטפל בה היא ממש נפגעת. זאת תחושה נוראית, אני רוצה להגן על הילדה שלי, אני רוצה לתת לה חיים טובים. אבל עכשיו בגלל כסף המצב שלה מתדרדר ואין לי מה לעשות, זה סכומי עתק. אין לי מאיפה להשיג אותם, גם אם אמכור את כל מה שיש לי לא יהיה לי איך להשיג את הכסף לטיפול הזה. אני יודעת שאני לא אמחל לעצמי אם אאבד את שני היפה שלנו בגלל כסף.
הילדה הזו היא האהבה הכי גדולה שיש לנו בחיים, היא מכניסה לנו כל כך הרבה צחוק ואושר לבית, אנחנו לא יכולים לדמיין רגע בחיים בלעדיה. בשבילי לא הייתי מבקשת, אבל בשביל שני, בשביל החיוך שלה שלא יפסק. בבקשה תצילו לי אותה".

משפחתה של שני הקימה קמפיין גיוס המונים להצלת חייה, ניתן לתרום באשראי מאובטח, פייפאל וביט בלינק הזה>>

תינתן קבלה פטורה ממס.

בשיתוף רחשי הלב
  • עוד באותו נושא:
  • תרומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully