וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד נוסף בדרך לעסקת אלרן: משפחת יצחק דנקנר תמכור לאלרן החזקות מניותיה בתעשיות מלח תמורת כ-33.6 מיליון דולר

אלי דניאל

20.2.2003 / 11:26

ביצוע העסקה מותנה במכירת 1.93% ממניות הפועלים לגנדן הולדינגס; יצחק דנקנר ובני משפחתו ימכרו לאלרן השקעות כ-10.8% ממניות דור כימיקלים תמורת כ-8.2 מיליון דולר



חברת אלרן השקעות ובית האב של יצחק דנקנר חתמו הבוקר על הסכם, לפיו תרכוש החברה מבית האב כ-10.8% מהון המניות של דור כימיקלים בתמורה לכ-8.2 מיליון דולר.



יש לציין כי על פי ההסכמים עליהם חתמה אלרן השקעות עם בני משפחת דנקנר, היא עתידה לרכוש מהם כ-45.3% מהון המניות של דור כימיקלים, כך שעד לשלמת "עסקת אלרן" יהיה עליה להגיע למצב בו היא תרכוש למעלה מ-50% ממניות דור, שכן זהו אחד התנאים המתלים לקיומה של העסקה.



בתוך כך, החברה הבת של אלרן השקעות, אלרן החזקות , תרכוש את מניות תעשיות מלח המוחזקות ע"י בית האב של יצחק דנקנר - כ-17.7% מהון המניות של תעשיות מלח, בתמורה לכ-33.6 מיליון דולר.



עם זאת, הצדדים הסכימו כי בהתקיים תנאים מסוימים תוכל אלרן החזקות להקטין את כמות מניות תעשיות מלח אותן היא תרכוש מבית האב של יצחק דנקנר. בינתיים, על פי ההסכמים עליהם חתמה אלרן החזקות עם בני משפחת דנקנר, היא עתידה לרכוש כ-77.4% מהון המניות של תעשיות מלח.



ההסכמים שנחתמו הבוקר, אשר מועד השלמתם נקבע ל-30 באפריל 2003 (עם אופציה להארכה בחודשיים נוספים), מגיעים לאחר שבשבוע שעבר דווח כי גנדן הולדינגס מבקשת לרכוש 1.93% מהון המניות של בנק הפועלים , וזאת מתוך חבילת מניות הבנק המוחזקת ע"י תעשיות מלח. על פי ההסכמים שבין הצדדים, רכישת מניות בית האב של יצחק דנקנר בתעשיות מלח, מותנית ברכישת מניות בנק הפועלים ע"י גנדן בתמורה לסכום של 53-60 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully