וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

21.7.2022 / 0:01

מנכ"ל חדש למיה אנליטיקס, מנכ"ל רופאים לזכויות אדם, נשיא ומנכ"ל לרד האט, מנכ"ל גם לפרשלי, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל במגדל ועוד. הרבה, הרבה מינויים השבוע. היכנסו להתעדכן

איתן טומשין (52) מונה לתפקיד מנכ"ל מיה אנליטיקס, נציגת SAS בישראל. לטומשין ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנים בתפקידי ניהול בכירים בחברות IT כאשר בתפקידו האחרון כיהן בקבוצת אמן כמנהל פעילות החברה הבינלאומית Twilio. שוויה של Twilio נאמד בכ-40 מיליארד דולר. לפני כן כיהן טומשין כמנהל חטיבת המוצרים האסטרטגיים בחברת בינת תקשורת מקבוצת רד-בינת, ובתפקידיו הקודמים כיהן כמנכ"ל בקבוצת Top Solutions ובתפקידים בכירים במשרד הביטחון, IBM ומיקרוסופט.

ניסיונו העשיר של איתן והידע הרב שצבר כמנכ"ל יסייעו לו בהובלת מיה אנליטיקס קדימה לחדשנות ולפיתוח הפעילות העסקית של SAS בישראל. בהשכלתו טומשין בעל תואר ראשון (BA) בכלכלה ומנע"ס, תואר שני (MBA) בהצטיינות יתרה מ- NYIT וכן תואר שני בהצטיינות (MPH) מאוניברסיטת תל אביב.

טומשין מחליף את רונית לפידור-בלו, שהחליטה לפרוש לאחר 28 שנים בחברה, מתוכן 8 שנים כמנכ"לית תוך הובלת החברה בהצלחה ולפנות לכיוונים אחרים, ובין השאר להגשים חלום ולהוביל בלוג לתיירות וטיולים בעולם תחת השם Bellogger.

איתן טומשין, מנכ"ל מיה אנליטיקס נציגת SAS בישראל: "אני נרגש לעמוד בראש חברה המספקת את הפתרונות המובילים בתחום האנליטיקה, שהוכחו כאפקטיביים ביותר להשגת תובנות ושיפור ביצועים בכל הסקטורים. תודה מיוחדת לרונית לפידור-בלו על הפעילות הענפה שהובילה במהלך כהונתה בהצלחה מרובה".

איתן טומשין. ירון אמיתי,
איתן טומשין/ירון אמיתי

ד"ר גיא שלו מונה למנכ"ל רופאים לזכויות אדם. שלו יחליף בתפקידו את רן גולדשטיין, המסיים קדנציה בת שמונה שנים בניהול העמותה.

ד"ר שלו (40) הוא אנתרופולוג רפואי, שעבד בארבע השנים האחרונות כעמית מחקר בתכנית עמיתי מרטין בובר באוניברסיטה העברית בירושלים. שלו מתנדב בעמותת רופאים לזכויות אדם מזה 8 שנים, בהתחלה כפקיד במרפאה הפתוחה לחסרי מעמד, בהמשך כמנהל משמרת במרפאה, כיועץ לעבודת התוכן בארגון, כחבר בוועדת האתיקה ובארבע השנים האחרונות כחבר הועד המנהל של הארגון. בשנה האחרונה כיהן כיו"ר הועד המנהל. ד"ר שלו מחזיק בתואר שלישי מאוניברסיטת צפון קרוליינה בארצות-הברית, בתואר שני באנתרופולוגיה ובתואר ראשון באנתרופולוגיה ופסיכולוגיה - שניהם מהאוניברסיטה העברית.

עמותת רופאים לזכויות אדם הוקמה לפני מעל 30 שנה ומאז פועלת להגנה על הזכות לבריאות של אוכלוסיות מוחלשות החיות במדינת ישראל או בשטחים שבשליטתה, ביניהן פליטים, מבקשי מקלט ועובדים זרים, כלואים בבתי הכלא, פלסטינים ותושבי ישראל. העמותה מפעילה מרפאה פתוחה המיועדת לחסרי מעמד במשרדיה ביפו וכן מרפאה ניידת הפועלת בגדה המערבית וברצועת עזה.

פרופ' רפי ולדן, נשיא עמותת רופאים לזכויות אדם: "הבחירה בגיא לתפקיד הייתה טבעית, לנוכח הניסיון העשיר והמגוון שלו בפעילות אקטיביסטית וציבורית בתחום זכויות האדם בארץ ובחו"ל ולנוכח הרקע האקדמי שלו. אלה מצטרפים לתרומתו המוכחת לעמותה בשנים האחרונות כחבר ועד מנהל. אני משוכנע שכל אלה יסייעו לו להצעיד את העמותה בהצלחה אל מול האתגרים הפוליטיים בשנים הקרובות ולפעול להבטחת הזכות לבריאות של אוכלוסיות מוחלשות החיות בישראל ותחת שליטתה. בהזדמנות זו, אני מבקש להודות למנכ"ל היוצא רן גולדשטיין על שמונה שנות ניהול מוצלחות, שביססו את רופאים לזכויות אדם כארגון משפיע על סדר היום הפוליטי והציבורי בישראל ובעולם".

גיא שלו. יחצ,
ד"ר גיא שלו/יחצ

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על המינוי של מאט היקס לנשיא ומנכ"ל החברה. היקס, אשר שימש לפני כן כסגן נשיא בכיר לתחום מוצרים וטכנולוגיות, יחליף את פול קורמייר, אשר ישמש כיו"ר רד האט. קורמייר והיקס ידווחו ישירות ליו"ר ומנכ"ל IBM, ארווינד קרישנה.

היקס הצטרף לרד האט בשנת 2006 כמפתח בצוות ה-IT. הוא התקדם במהירות לתפקידי ניהול שונים בארגון וסייע לרד האט לבסס את עצמה כמובילת טכנולוגיה בתחום הענן הפתוח ההיברידי. במסגרת עבודתו, היקס שימש כחבר מייסד של צוות ההנדסה אשר פיתח את פלטפורמת Red Hat OpenShift, אשר הפכה לבסיס של פריסות הענן ההיברידי בתעשיות השונות וכיום משמשת כפלטפורמת הקוברנטיס הארגונית המובילה בתעשייה.

במסגרת תפקידו כסגן נשיא בכיר לתחום מוצרים וטכנולוגיות, היקס היה אחראי על מכלול אסטרטגיית המוצר וההנדסה של רד האט. תחת הנהגתו, האסטרטגיה והפורטפוליו של רד האט בתחום הענן הפתוח ההיברידי התרחבו כדי לסייע ללקוחות לבנות, לפרוס ולנהל כל יישום בכל מקום, החל מהסביבות המקומיות, ל-multi-clous ועד לקצה. זה כולל אספקה של שירותי ענן מנוהלים חדשים המסייעים ללקוחות להאיץ את הפריסה של יישומים מוטי-ענן, יכולות חדשות כדי להאיץ פיתוח בינה מלאכותית, גרסאות מוצר המאפשרות מקרי שימוש בקצה (Edge) וגישות אבטחה חדשות אשר משתרעות על פני סביבות ענן היברידיות.

תוכנת הקוד הפתוח משמשת כמנוע החדשנות בתעשיית ה-IT. להיקס למעלה מ-25 שנות ניסיון ב-Linux, רקע בהנדסת מחשבים, חזון עבור התעשייה וחוש עסקי והוא זוכה להערכה רבה על עבודתו עם לקוחות ושותפים כדי לפתור את הדור הבא של אתגרי ה-IT באמצעות חדשנות בקוד פתוח.

קורמייר, אשר מונה לנשיא ומנכ"ל רד האט בשנת 2020, בעל ותק של 21 שנים בחברה. במהלך תקופה זו, הוא הניע חלק גדול מאסטרטגיית הענן הפתוח ההיברידי של החברה ושיחק תפקיד חשוב בהרחבת הפורטפוליו של רד האט לחבילת פתרונות IT מודרנית מלאה המבוססת על חדשנות בקוד פתוח. מאמציו להפוך את Red Hat Linux ממערכת הפעלה אשר ניתן להוריד באופן חינמי למודל מינוי באמצעות Red Hat Enterprise Linux (RHEL), היה רגע מכריע. המנהיגות שלו ביססה את רד האט כחברה מובילה בתעשייה וסללה את הדרך לחדשנות פתוחה שהינה הלב של הענן ההיברידי וה-IT המודרני. RHEL משמשת כיום כפלטפורמת ה-Linux הארגונית המובילה בתעשייה, המשמשת למעלה מ-90% מארגוני Fortune 500 ומגיעה להכנסות של 13 טריליון דולר בעסקים גלובליים בשנת 2022. כאמצעות פלטפורמת RHEL המשמשת כבסיס עבור הענן ההיברידי הפתוח, רד האט יוצרת את עתיד ה-IT הארגוני.

מאט היקס. יחצ,
מאט היקס/יחצ

כיו"ר, קורמייר ישמש כיועץ מפתח עבור החברה ויתמקד במהלכי צמיחה והאצת אימוץ הלקוחות של טכנולוגיית הקוד הפתוח כדי לבנות את ארכיטקטורת הענן ההיברידי הפתוח שלהם. קורמייר הוביל למעלה מ-26 רכישות ברד האט והוא ימשיך לעבוד צמוד עם הנהלת רד האט על אסטרטגיית המיזוגים והרכישות. מאז רכישתה של רד האט על ידי IBM בשנת 2019, קורמייר לקח חלק מהותי בהרחבת והאצת פעילות החברה, תוך שמירה על נייטרליות בשוק.

מאט היקס, נשיא ומנכ"ל רד האט, אמר כי, "כאשר הצטרפתי לרד האט, הייתי נלהב בנוגע לקוד הפתוח ורציתי לקחת חלק בעולם הזה. אני נרגש להיכנס לתפקיד בתקופה הנוכחית, כאשר ההזדמנויות העומדות בפני רד האט בשוק הן עצומות. אני מוכן להפשיל שרוולים ולהוכיח כי טכנולוגיית הקוד הפתוח יכולה לשחרר את הפוטנציאל של העולם".

פול קורמייר, יו"ר רד האט, אמר כי, "מאט הוא דוגמה ל- Red Hatterאמיתי והוא האדם המתאים ביותר עבור התפקיד. הניסיון שלו בתחומים שונים של העסק שלנו נותן לו את ידע רחב ומעמיק בנוגע בשיטות העבודה הטובות ביותר כדי לגדול ולהמשיך להוביל בעולם הענן הפתוח ההיברידי. ההבנה שלו של אסטרטגיית המוצר של רד האט והכיוון אליו הולכת התעשייה יוצאות מן הכלל. כיו"ר, אני נרגש לעבוד עם הלקוחות והשותפים שלנו ויחד עם מאט בדרכים חדשות. אני אתמקד בסיוע ללקוחות להניע חדשנות באמצעות פלטפורמת ענן היברידי הבנויה על טכנולוגיית הקוד הפתוח. הקוד הפתוח מככב בכל דיון בתחום החדשנות ולא משנה כיצד העתיד ייראה, הוא יהיה בנוי על טכנולוגיית קוד פתוח ורד האט תהיה שם".

ארווינד קרישנה, יו"ר ומנכ"ל IBM, אמר כי, "רד האט משמשת כבסיס של אסטרטגיות הטכנולוגיה של לקוחות רבים בזכות יכולות הקוד הפתוח והענן ההיברידי שלה. הניסיון הרב והידע הטכני של מאט בפורטפוליו המלא של רד האט הופכים אותו למנהיג המתאים בתקופה שבה רד האט ממשיכה לצמוח ולפתח תוכנה חדשנית ומובילה בתעשייה".

פול קורמייר. יחצ,
פול קורמייר/יחצ

חברת הסטארטאפ "פרשלי", חברה גרמנית הפועלת באירופה מביאה פתרון חכם ואוטומטי המאפשר לעסקים לוקאלים, קטנים ובינוניים בתחומי הלייף סטייל והצריכה לייצר שיתופי פעולה עם המשפיענים המובילים בישראל, מודיעה על מינויו של עידו שיימן, אשר ישמש כמנכ"ל ומוביל הפעילות בישראל.

מדובר בחברה המנוהלת ע"י leadres בישראל, לידרס- סוכנות דיגיטל מובילת שוק ופורצת דרך בעולם השיווק באמצעות מובילי דעה ומשפיעני רשת. במסגרת זו, יוצרים קמפיינים ויראליים, כובשים, מדויקים וממוקדי ROI עבור המותגים הגדולים בעולם. בעלי למעלה מ-12 שנות ניסיון בתחום ומונים מעל 120 מיליון משפיענים ברחבי העולם.

שיימן, עו"ד במקצועו, מגיע לחברה לאחר שפעל בתחום פיתוח עסקי בחברה שבנתה את מועדון הצרכנות של בנק הפועלים - התמחות בסגירת שיתופי פעולה, מועדון "קש בק" ועוד. הוביל סטארט-אפ בתחום המלונות והקים והוביל סטארט-אפ למשפיעני רשת גלובלים ברחבי ארה"ב, בישראל ובאירופה. בין היתר פועל גם כפיתוח עסקי של חברת פרסום במגרשי כדורגל.

התפקיד החדש, נתפר במיוחד למידותיו של שיימן בו הוא יתמקד בניהול שוטף של הפלטפורמה בכל רחבי ישראל, במטרה לגדול ולהתפתח בשוק. בנוסף, ליצור הנגשה של הפלטפורמה לכמה שיותר עסקים, קידום ושיווק דרך משפיעני רשת, ייצור שיתופי פעולה רוחביים עם גופים שנותנים מענה שיווקי לעסקים קטנים ואופטימיזציה מלאה של כל תהליך הנעת העסק, עד הפצתו ע"י משפיענים.

עידו שיימן, מנכ"ל "פרשלי": "בתקופה שמדיה ותוכן עולות הרבה כסף ועסקים מתמודדים עם עלויות אין סופיות, שכל מה שהם צריכים שיידעו כמה הם טובים וכמה המוצר שלהם ברמה הכי גבוהה שיש, אנחנו הפתרון הכי מדויק והכי עלות מול תועלת שניתן למצוא בשוק. משפיעני רשת ויוצרי תוכן, מגיעים לעסק, חווים את החוויה, יוצרים תוכן סביב החוויה ומפיצים לכלל הקהל שלהם, שרק מחפשים מה טוב עבורם".

ערן ניזרי מנכ"ל ומייסד חברת leadres: בשנים האחרונות לידרס צומחת ומתפתחת כאשר עולם המשפיענים הופך לנדבך משמעותי ולאחד הענפים הצומחים ביותר, אנחנו שמחים על מינויו של עידו שיימן שיביא את הניסיון והיוזמה שלו. אנחנו בטוחים כי עידו יצעיד את פעילות פרשלי להישגים רבים.

עידו שיימן. יחצ,
עידו שיימן/יחצ

הנהלת סיסקו באירופה הודיעה על מינויו של חיים פינטו, מנהל הטכנולוגיות הראשי של סיסקו ישראל כ- CTO של חטיבת השירותים ב- EMEA (אירופה, אפריקה והמזרח התיכון) של סיסקו העולמית.

אורן שגיא, מנכל סיסקו ישראל, בירך "הקשר העמוק עם לקוחותינו וההבנה האסטרטגית הטכנולוגית שלו, הפכו את חיים פינטו למינוי הראוי והמתאים ביותר להובלת מערכות היחסים עם הלקוחות האסטרטגים של סיסקו ברחבי אירופה המזרח התיכון ואפריקה." אמר שגיא, "פינטו מוכר ומוערך בקרב אנשי תעשיית החדשנות הישראלית ומביא עימו שילוב ייחודי של הבנה טכנולוגית ועסקית שתוכל לתרום רבות לפיתוחה העסקי של סיסקו בקנה מידה גלובלי".

פינטו (51, נשוי +4) אסטרטג עסקי ותיק, כיהן בשנתיים האחרונות כ-CTO בסיסקו ישראל, שם הציג יכולות יוצאות דופן ועל כן הוחלט על מינויו לשדרה הניהולית הבכירה. בעברו שימש כ-CTO של בנק הפועלים והיה שותף להקמת חטיבת החדשנות ולטרנספורמציה הדיגיטלית של הבנק, לרבות פיתוח אפליקציית ביט. קודם לכן, התגורר פינטו בניו יורק במשך 12 שנים וכיהן בתפקיד בכיר בבנק ההשקעות 'מורגן סטנלי' בוול סטריט, שם הוביל תהליכי חדשנות ביחידת ה CTO- בנוסף לתפקידיו בתעשיית ההייטק, פינטו מרצה בטכניון ובאוניברסיטת רייכמן. "אני נרגש להמשיך את המסע המיוחד שלנו בסיסקו לקידום החדשנות הישראלית ברחבי העולם. אנחנו נמצאים כעת בעמדת זינוק משמעותית להמשך והעמקת הפעילות שלנו ברחבי אירופה, אפריקה והמזה"ת, ואני משוכנע שסיסקו תמשיך להיות ה'קטר' שמוביל את התעשייה ותפרוץ את גבולות הדמיון", אמר.

חיים פינטו. אייל תגר,
חיים פינטו/אייל תגר

חברת עזריאלי.קום מכריזה על מינויו של דורון סופר לסמנכ"ל הסחר של פעילות האיקומרס בחברה.
כחלק מתפקידו כסמנכ"ל הסחר, יהיה דורון אחראי על ניהול המרקט פלייס המורכב ממאות ספקים החולשים על מגוון הקטגוריות השונות במרקט פלייס וינהל את הקשר עם הסלרים והפעילות המסחרית באתר.

סופר (47), נשוי ואבא לשלושה ילדים, מתעסק בעולם האיקומרס למעלה מ-20 שנה. סופר מגיע לעזריאלי.קום לאחר שנים ארוכות בהן מילא שורת תפקידים ניהוליים בוואלה שופס, מתוכן חמש שנים כסמנכ"ל הסחר של האתר, כעת כאמור מצטרף לקבוצת עזריאלי: "נרגש ומודה לקבוצת עזריאלי על ההזדמנות שנתנה לי ומצפה לעשות דברים משמעותיים בעולם האיקומרס."

דניאל קורן, מנכ"ל עזריאלי.קום: "מברך על מינויו של דורון סופר לסמנכ"ל הסחר של עזריאלי.קום. תחום האיקומרס הינו אחד מתחומי הצמיחה הגדולים, אנו מאמינים כי המיקוד הניהולי הנדרש בתחום זה, מחייב היערכות ארגונית משמעותית, אשר תאפשר את המשך מובילותה של החברה בתחום זה גם בעתיד. אנחנו שמחים מאד על הצטרפותו של דורון לצוות כחלק מהשאיפה שלנו להפוך לייצר מצויינות באיקומרס בעזריאלי.קום. אני מאחל לדורן הצלחה רבה!".

דורון סופר. עזריאלי.קום,
דורון סופר/עזריאלי.קום

ישראל אייבי מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת סייברוואן. אייבי בעל תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת לינקולן ותואר שני בשיווק מאוניברסיטת דרבי בהצטיינות. יש לו למעלה מ-25 שנות ניסיון עם הצלחה מוכחת בניהול מערכי מכירות, שירות ושיווק וכן, בבנייה והובלת תוכניות אסטרטגיות עסקיות, להגדלת הרווחיות ונתח השוק בתקופה מאתגרת בשוק התקשורת.

לאייבי ניסיון רב בתחום ה- IoT הסלולארי ,עם מיקוד והובלת פרויקטים חדשניים בעולם הרכב המקושר.
אייבי שימש כסמנכ"ל לקוחות (CCO) בקבוצת בזק בין 2019 ל- 2021, ולפני כן שימש כסמנכ"ל חטיבה עסקית במשך 9 שנים בחברת פלאפון . לפני עבודתו בקבוצת בזק ביצע תפקידי ניהול בכירים בתחום המכירות ושיווק בחברות תקשורת אחרות כולל Avaya, , סלקום ויורוקום Nokia. במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי אייבי על פיתוח עסקי ויצירת שווקים חדשים לחברת סייברוואן בארץ ובעולם.

ישראל אייבי. רמי זרנגר,
ישראל אייבי/רמי זרנגר

יוניליוור ישראל הודיעה על מינויים חדשים להנהלת החברה:

רן הראל, שניהל בשנה האחרונה את חטיבת המחקר והפיתוח (מו"פ) של יוניליוור ישראל, מונה לתפקיד סמנכ"ל המו"פ של החברה בישראל, וקיבל לידיו גם את הובלת צוות המו"פ של הגלידות באזור המזרח התיכון ביוניליוור העולמית. הראל החל את דרכו ביוניליוור לפני 29 שנים ומילא בהצלחה שורה מגוונת של תפקידים, בישראל ובחו"ל, תוך התמקדות בפיתוח בכלל ובתחום הגלידות בפרט.

רני הראל. יחצ,
רן הראל/יחצ

נגה בנר סוארי, מונתה לתפקיד סמנכ"לית שיווק האחראית על קטגוריות הדגנים, הקולינריה, וטיפוח אישי וביתי. בנר סוארי החלה את דרכה ביוניליוור לפני כארבע שנים כמנהלת השיווק של דגני תלמה וחטיפי דגני תלמה, ובהמשך מילאה תפקידים נוספים בהצלחה. לבנר סוארי ניסיון של 18 שנים בשוק המזון ומוצרי הצריכה.

מנכ"ל יוניליוור ישראל, ג'ם יוקסל, אמר: "אנו שמחים וגאים לקדם אל הנהלת החברה בישראל מנהלים ומנהלות מנוסים מתוך החברה ואני בטוח שהם יתרמו רבות ליוניליוור ישראל. אני מאחל לרני ולנגה הצלחה".

נוגה בנר-סוארי. יחצ,
נגה בנר סוארי/יחצ

רשת מלונות פתאל בישרה על מינויים חדשים בשדרת הניהול.

אורטל נח מועלם מונתה לתפקיד מנכ"לית מלון לאונרדו פלאזה ירושלים. בין התפקידים שמילאה נח מועלם, ירושלמית מבטן ומלידה - מנהלת אגף מזון ומשקאות ומנהלת אירועים וכנסים של מלון לאונרדו פלאזה ירושלים. בחמש השנים האחרונות כיהנה בהצלחה רבה בתפקיד מנהלת מלון לאונרדו בוטיק ירושלים. אורטל נמנית עם בוגרי עתודת מנכ"ל החברה.

אורטל נח מועלם. יחצ,
אורטל נח מועלם/יחצ

אבי כהן מונה לתפקיד מנכ"ל מלון U מג'יק פאלאס אילת. כהן, מלונאי ותיק בעל כ-30 שנות ניסיון בענף המלונאות החל את דרכו ברשת פתאל בשנת 2004 וכיהן בתפקידים שונים, ביניהם: מנהל אגף חדרים וסמנכ"ל מלון מג'יק פאלאס, סמנכ"ל מלון קלאב מד (מלון U קורל ביץ' כיום), מנכ"ל מלון רויאל טוליפ (מלון לאונרדו רויאל ריזורט כיום), בשנת 2008 עבר לרשת אורכידאה בה כיהן כסמנכ"ל מלון אורכידאה אילת. שלוש שנים לאחר מכן, עבר לרשת רימונים בה כיהן כמנכ"ל מלון סנטרל פארק, מנכ"ל מלון רימונים אילת ובהמשך עם רכישת המלון על ידי רשת מלונות דן מונה לתפקיד מנכ"ל מלון דן נפטון אילת. בשנה האחרונה כיהן אבי כמנכ"ל ומנהל פרויקטים של מלון הרלינגטון אשקלון.

אבי כהן. יחצ,
אבי כהן/יחצ

מירב טובול מונתה לתפקיד מנכ"לית מלון לאונרדו בוטיק ירושלים. טובול התגוררה למעלה משני עשורים בעיר אילת, במהלכן כיהנה במגוון רחב של תפקידי ניהול בענף המלונאות בין היתר בתפקידים כמנהלת אגף החדרים של מלון לאונרדו פלאזה אילת, סמנכ"לית מלון U מג'יק פאלאס אילת ובשמונה השנים האחרונות כיהנה בהצלחה רבה כמנכ"לית מלון לאונרדו פלאזה אילת.

מנכ"לית רשת מלונות פתאל, אביה מגן מסרה: "אני מברכת על המינויים ובטוחה כי המנהלים המצוינים ימשיכו לעשות חייל. אני מאחלת להם המשך עשייה פורייה והצלחה רבה".

מירב טובול. יחצ,
מירב טובול/יחצ

כחלק מיישום האסטרטגיה העסקית של הכשרה חברה לביטוח. החברה הודיעה על מינוי שלומי גלעד לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל מטה עסקי. שלומי, איש ביטוח ופיננסים מהבולטים ומהמנוסים בתחום, הינו בעל ניסיון עשיר של 15 שנה בתחום הביטוח בנושאים מגוונים לרבות כספים, אקטואריה, ניהול סיכונים וכלכלה.

שלומי הינו רואה חשבון ובעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני בסטטיסטיקה במגמת אקטואריה, מאוניברסיטת חיפה. כמו כן, הינו בעל תואר שני במנהל עסקים מהמרכז הבין-תחומי בהרצליה במסלול חדשנות בתחום הבריאות.

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח: "אני מברך על הצטרפותו של שלומי גלעד להכשרה. מינויו של גלעד הוא פועל יוצא של יישום תוכנית האסטרטגיה של החברה. אני סמוך ובטוח כי ניסיונו המקצועי העשיר יתרום לכך שהכשרה תמשיך להגדיל את מקורות הרווח ולשפר את התוצרים העסקיים.

שלומי גלעד. יחצ,
שלומי גלעד/יחצ

מגדל ביטוח הודיעה על מינויו של גיל שגיב לתפקיד סמנכ"ל השיווק והדיגיטל בחברה, בחטיבת פיתוח עסקי, דאטה ודיגיטל, אותה מובילה ענת אטלס.

שגיב שימש עד כה כסמנכ"ל שיווק, דיגיטל ופיתוח עסקי בחברת AIG ישראל. במסגרת זו, ניהל את תקציב השיווק של החברה, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, היה אמון על גיבוש וניהול אסטרטגיית השיווק, הפרסום והתקשורת של החברה, הוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית המלאה של החברה ואת פיתוח עולמות ה- e commerce, ניהל את עולמות הדאטה, שיתופי הפעולה, הדוברות והיח"צ ועוד.

בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל השיווק של Avis ישראל וניהל את מועדון הנוסע המתמיד של אל על. לשגיב תואר ראשון (בהצטיינות) בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון ותואר שני MBA עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת ת"א.

שגיא יוגב, מנכ"ל מגדל ביטוח, מסר: "אני שמח על הצטרפותו של גיל לחברה ואין לי ספק כי היכרותו הרחבה והמעמיקה עם עולמות הביטוח והמומחיות שצבר לאורך השנים בהובלת נושאי השיווק, הדיגיטל, הדאטה לצד נושאים רבים נוספים, יאפשרו לו להוביל בהצלחה רבה את התחומים הללו במגדל ביטוח".

ענת אטלס, מנהלת חטיבת פיתוח עסקי, דאטה ודיגיטל, ציינה כי: "גיל יביא מניסיונו העשיר כדי לפתח, לעבות ולהגדיל אף יותר את פעילות אחד המותגים העוצמתיים ביותר במשק הישראלי - מגדל ביטוח. בתקופה בה ענף הביטוח המסורתי נמצא בשיאו של המסע הדיגיטלי, על כל רבדיו, לתפקידו של גיל השפעה משמעותית על פעילויות הליבה של החברה".

גילי שגיב. אוהד רומנו,
גיל שגיב/אוהד רומנו

יהוד מרסיאנו מונה לתפקיד מנהל יחידת ייעוץ הסייבר ההגנתי במרכז הסייבר של .BDO
מרסיאנו בעל תואר ראשון בהנדסת תוכנה ותואר שני בהנדסת תעשייה וניהול, והוא בוגר תוכנית הבכירים של ווקסנר באוניברסיטת הרווארד.

למרסיאנו ניסיון עשיר בתחום תשתית סייבר בארגונים פיננסיים ומוניציפליים. בין היתר, הוא שימש מנהל Application Security בבנק לאומי, ובמסגרת התפקיד היה אחראי על הובלה של פיתוח מאובטח מול אגף הפיתוח בבנק וספקי פיתוח חיצוניים, הטמעה של ארכיטקטורה מאובטחת לווי סקרי סיכונים בכלל הפלטפורמות בבנק, ואחריות על ביצוע מבדקי חדירות וסקרי קוד מקצה לקצה.

בתפקידו האחרון שימש מנהל אגף החדשנות ומערכות המידע בעיריית באר שבע, ובמסגרת התפקיד הקים תשתיות מחשוב מתקדמות, הוביל תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית מקצה לקצה בארגון. נושא החדשנות היה עוגן חשוב בתפקידו והוא עבד בצמוד לראש העיר ליישום יוזמות ומנופים לעיר בתחום זה.

אופיר זילביגר, שותף, מוביל פעילות הסייבר הגלובלית ברשת BDO ומנהל מרכז הגנת הסייבר של BDO ישראל, אמר כי "מרכז הגנת הסייבר של BDO פועל באינטנסיביות לסייע לארגונים בהתמודדות עם אתגרי הסייבר שלהם. ההצטרפות של מנהל בכיר כמו יהוד מרסיאנו, ליחידת הגנת הסייבר של BDO תקדם שיח אסטרטגי, משמעותי ומקצועי עם לקוחות המרכז בארץ ובעולם, ואין לי ספק שהניסיון הרב והמקצועיות הייחודית שלו יתרמו רבות לנו ולארגונים הרבים שלהם אנו מייעצים".

יהוד מרציאנו. BDO ישראל,
יהוד מרסיאנו/BDO ישראל

תוספת משמעותית לשדרת הניהול ב"ריפבליק יועצים". אביב בוסקילה לוי (30) קודמה לאחר יותר משנתיים בריפבליק לראש מערך המחקר בחברה.

בוסקילה מתמחה בעולמות המחקר הרגולטורי והפיננסי ובעברה עבדה באגף בכיר תכנון מדיניות ואסטרטגיה במשרד לשוויון חברתי ובחברת מנורה מבטחים, שם שימשה רכזת מעקב ובקרה באגף שיווק ומכירות.

אביב היא חלק ממחלקת המחקר והמידע של ריפבליק יועצים הנחשב לעוגן משמעותי בפעילות החברה ובו 7 אנשי מחקר ומידע תחת גולן שוורץ מנהל המחלקה. במסגרת תפקידה החדש אביב תפעל להקמת מחלקת מחקר בינ"ל שתדע ללוות חברות המעוניינות בכניסה לשוק הישראלי.

מבשרת נבו , מנכל"ית ומייסדת ריפבליק יועצים, הוסיפה: "אנו שמחים לקדם כוחות צעירים ומשמעותיים בתוך החברה. אביב מוכשרת, נמרצת, אנליטית ונכון לה עתיד מזהיר בריפבליק יועצים. אביב משקפת את ה DNA של הקבוצה של ערכים, צניעות והבנה כי הלקוח הוא מרכז עולמנו".

אביב בוסקילה. יחצ,
אביב בוסקילה לוי/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully