וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי קראתם ים המוות? היכל הכנסים וההופעות החדש בים המלח

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 15:09

מתחם סגור לאירועי תרבות, כנסים ומופעים חיים, יושק בים המלח עוד בשנת 2022, כחלק מהתפתחותו של אזור ים המלח כולו. יכלול על פי התכניות, 22 בתי מלון חדשים שיוקמו בקרוב בסמוך לריביירה חדשה שנבנית באזור עין בוקק

דום ים המלח/יח"צ

בין הים למדבר ולראשונה בים המלח עתיד להיפתח עוד השנה מתחם DOME EXPO DEADSEA - מתחם אירועים וכנסים רחב ידיים המוקם בתוך כיפת דום ענקית המתפרסת על פני חצי דונם, ומתנשאת לגובה של 20 מ' באוויר.

המתחם החדש עתיד להיפתח בהשקעה של כ-120 מיליון שקל ועל פי היזמים הוא עתיד לחולל מהפכה בתמהיל האורחים באזור עין בוקק ולייצר חיבור מושלם בין נופי טבע עוצרי נשימה לבין חווית אירוח איכותית. המתחם יארח פסטיבלים והופעות של מיטב האומנים בארץ ובעולם, אירועי חברה, מסיבות ועוד - ויציב זרקור על שלל גווניו של עולם האירועים והתרבות בישראל.

הרעיון להקמת המתחם נולד בתקופת הקורונה. היזם ובעלי הקרקע מוטי גרין, בעלי 'ברקליס יזמות', הבין שנדרש שינוי אווירה באזור ובשיתוף פעולה עם חברת 'השטיח המעופף', הפתרון עלה מיד: הקמת ריביירה חדשה בים המלח שתהווה מרכז תרבותי עם בתי מלון יוקרתיים, מתחם אירועים, מסעדות, חופים פרטיים ועוד.

כך נולד ה- DOME, כשמו כן הוא, כיפה המשתמשת בלחץ אוויר המוזרם על ידי מדחסי ענק ומתנשאת לגובה של 20 מ' באוויר ללא עמודים. הכיפה משמשת כמתחם אירועים המתפרס על פני חצי דונם ותכיל עד כ-5,000 איש בעמידה. הכיפה גדולה ומשוכללת ומשרתת בצורה אולטימטיבית את מטרת הפרויקט - להפיח חיים באיזור ולהפוך את הפוטנציאל הטמון באיזור עין בוקק לנקודת תרבות משמעותית. שכן, אזור זה היה שמור שנים רבות לתחום הטיפולי ולקהל יעד מבוגר.

דום בים המלח 3. מתן זנגי ברקליס יזמות,
דום, הדמיית הפרויקט/מתן זנגי ברקליס יזמות

באמצעות אירועי תרבות, מוסיקה, פתיחת מתחם הסעדה צמוד, בארים ומשיכת ארגונים גדולים מהארץ ומהעולם לאזור, עתיד הבילוי בים המלח להשתנות ולקבל גוון צעיר יותר, מגוון ושוקק חיים.

המתחם ייצר מענה מדויק, חדשני וטכנולוגי לחברות תיירות, מפיקי אירועים וכנסים, חברות במשק ועוד המחפשות לייצר חוויה מדהימה ובלתי נשכחת לאורחיהם, זאת לצד התרומה הברורה בשינוי ושדרוג תמהיל הנופשים בים המלח. על עיצובו אמון האדריכל מתן זנגי, מבכירי האדריכלים בעולם, אשר למול עיניו עמדה מטרה אחת והיא התמזגות מלאה של המתחם עם המדבר והפיכתו לחלק אינטגרלי מהנוף המדברי.

המתחם בנוי בטכנולוגיה עתידנית וחדשנית בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון ₪ והוא כולל - 24 מקרני ענק המכוונים מעלה ב-360 מעלות לכיפת הדום האליפטית, דבר שיהווה אטרקציה ברמה עולמית בתחום ההקרנות והפירוטכניקה.

במתחם מערכות סאונד ותאורה מהמתקדמות בעולם, חלל פנימי וחיצוני בקו ראשון לשפת הים וטכנולוגית מיזוג חדשה בשיתוף חברת סמסונג, מה שיאפשר קיום של פסטיבלים בקיץ, אירועי חברה חורפיים, הופעות זריחה ובקיצור - השמיים הם הגבול. החלל מאפשר גמישות מרבית בעריכת אירועים מכל סוג, ערוך לקיים כמה אירועים במקביל ונמצא דקות ספורות מאזור המלונות המוכר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דום בים המלח 2. מתן זנגי ברקליס יזמות,
דום ים המלח, ייפתח עוד השנה/מתן זנגי ברקליס יזמות

מוטי גרין, בעלי ברקליס יזמות, מסר: לאחר תכנון קפדני ועבודה מאומצת אנו גאים ונרגשים להכריז על הקמת DOME DEAD SEA, מתחם אשר ללא ספק שונה מהנוף המוכר והידוע של סצנת האירועים וחללי האירוח בישראל. אין לי ספק כי הפרויקט החדש יפיח חיים ויהפוך את הפוטנציאל הטמון באיזור עין בוקק לנקודת תרבות משמעותית אשר תמשוך אליה מבקרים רבים מכל הז'אנרים והגילאים. המתחם ייפתח על ריביירה חדשה ואקסקלוסיבית שתוקם בים המלח ונמצאת בתכנון בימים אלה, התהווה Game Changer בעולם התיירות והתרבות בישראל. במתחם הושקעו משאבים רבים תוך מחשבה עמוקה והקפדה על הציוד המתקדם בעולם וזאת על מנת להעניק את החוויה האולטימטיבית לקהל המבקרים".

אייל קשדן, מנכ"ל חברת השטיח המעופף: כחברת התיירות הגדולה בישראל, אנו שמחים ונרגשים להקים יחד עם חברת ברקליס יזמות, מתחם אירועים אקסקלוסיבי על ריביירה חדשה ומרהיבה ביופייה שתגדיר מחדש את עולם התיירות, התרבות, המוסיקה והכנסים בישראל. אין לנו ספק כי המתחם החדש יהווה מקפצה משמעותית לאזור ים המלח, ישדרג את תמהיל הנופשים ויקפיץ את כמות המבקרים ואורחי המלונות באזור כולו. אנו מברכים על הזכות להמשיך להוביל ולקדם את עולם התיירות במקומות האיכותיים, היפים והמסקרנים ביותר בארץ ובעולם".

אופיר פישלר, סמנכ"ל השיווק של מתחם DOME EXPO DEAD SEA: "אנו מתרגשים לספר כי עוד בטרם פתיחת המתחם אנו עדים להיענות גבוהה מאוד מצד מפיקים ישראליים ובינלאומיים רבים ולוח האירועים לשנת 2023, אותו נוכל לחשוף בהמשך, כבר הולך ומתמלא באירועי ענק, בהם: מסיבת פורים עם מיטב האומנים הגדולים בעולם, פסטיבל מוסיקה בינלאומי בחג הפסח שינחית בארץ את מיטב הדיג'אים העולמיים ל-4 ימים רצופים, פסטיבל בירה בהשתתפות מיטב המבשלות הישראליות והבינלאומיות ועוד. בנוסף, ישנן פניות רבות מחברות בארץ ומחו"ל לעריכת כנסים בינלאומיים בים המלח...."

דום בים המלח 1. מתן זנגי ברקליס יזמות,
הדמיית הפרויקט. חלק מתכנית התחדשות גדולה/מתן זנגי ברקליס יזמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully