וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך: כל מה שצריך לדעת על מטבעות דיגיטליים לפני שמתחילים להשקיע

בשיתוף max

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 14:02

רוצים להשקיע בביטקוין או באית'ריום, אבל לא יודעים בדיוק איך להתחיל? בתחום מורכב כל כך, צריך קודם כל ללמוד ולחקור ולנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים. וגם: כרטיס אשראי חדש צובר לכם קאש בק לביטקוין בכל קנייה

ביטקוין. ShutterStock
השקעה במטבעות דיגיטליים מחייבת לימוד ומחקר מוקדמים/ShutterStock

מטבעות דיגיטליים, המכונים גם מטבעות קריפטו, ניתנים לקנייה ומכירה ללא מעורבות מוניטרית-ממשלתית או מעורבות של בנק, על גבי מערכת מחשבים מבוזרת. ניתן לסחור במטבעות דיגיטליים בשתי דרכים עיקריות: ישירה, דרך רכישת מטבעות ועקיפה, דרך השקעה במכשירים פיננסיים העוקבים אחר מטבעות דיגיטליים, כמו תעודות סל או חוזים עתידיים.

השקעה במטבעות דיגיטליים מחייבת לימוד ומחקר מוקדמים. זה תחום מורכב, עמוס במונחים מקצועיים - עולם שלם שתוכלו לחקור בלי לקום מהכיסא, לגשש, למוד מה מתאים ונכון לכם ולהתחיל משם.

אתריום. ShutterStock
אית'ריום/ShutterStock

בניגוד למה שאולי נדמה לכם, אתם לא חייבים להיות מומחי השקעות כדי לאסוף מידע ותובנות על המטבעות הדיגיטליים שאתם מעוניינים לקנות. רצוי שתעקבו אחר חדשות, ניתוחים, נתונים וגרפים של המטבעות הנבחרים שלכם, עוד לפני שתיכנסו להשקעה בהם.

חלק מהמשקיעים מתחילים בקטן בהשקעות קריפטו, בודקים את המים, רואים איך הולך ואם הכל בסדר, מתקדמים. אולי זה מתאים גם לכם, כסף להשקעה בקריפטו אמור להיות כסף פנוי, לא כסף שמיועד לדוגמה לחיסכון לילדים או לפנסיה. משקיעים רבים בקריפטו מדלגים מעל המכשול הזה בהחלטה פשוטה אחת: ראיית הקריפטו כהשקעה לטווח ארוך. חיקרו, לימדו ואם זה מתאים לכם - אמצו.

בעולם קיימים כיום יותר מ-19 אלף מטבעות דיגיטליים פעילים. רובם כמובן לא סחירים דיים להשקעה, אבל גם כך המבחר נאה וכדאי ללמוד כמה שיותר על סוגי המטבעות השונים והשימושים בהם. בכל מקרה, תיק קריפטו מגוון ייצור פיזור השקעות ועשוי להקל גם בהתמודדות עם התנודתיות. אמנם, ברוב המקרים המטבעות הדיגיטליים המובילים עולים ויורדים יחד, בקורלציה גבוהה, אבל זה לא תמיד כך ולא בכל המטבעות.

כמובן, אי אפשר בלי מילת אזהרה: בעולם הקריפטו קיימים גם גורמים פחות ידידותיים ופחות יציבים. ניתן, עם זאת, להתגונן מפגיעתם בהשקעה במטבעות דיגיטליים גדולים וידועים, עם מוניטין ואמינות טובים; וגם בבניית מערך של "נורות אדומות", אירועים או תופעות שמחייבים את תשומת ליבכם המיידית.

ביטקויין מטבע וירטואלי. ShutterStock
חיקרו, לימדו ואם זה מתאים לכם – אמצו/ShutterStock

הכירו את כרטיס האשראי החדש - maxBack CRYPTO שצובר לכם ביטקוין בכל קנייה

דרך נוחה להיכנס בדלת הקדמית להשקעה במטבע הקריפטו היא באמצעות maxBack CRYPTO - כרטיס האשראי החדש של חברת max

הכרטיס צובר קאש בק לביטקוין בכל קנייה, לחשבון שנפתח אוטומטית בחברת Bits of Gold הישראלית, הפועלת קרוב לעשור ובהתאם לכל כללי הרגולציה הישראלית. פתיחת הכרטיס נעשית ללא עמלה וללא דמי אחזקת חשבון. כל הוצאה של 160 ₪ בכרטיס שווה ל-1 ₪ שיומר אוטומטית לביטקוין (יחס הצבירה של הוצאות מוסדיות הוא כל 320 ₪ שווים 1 שקל לביטקוין), במועד החיוב של הכרטיס. בנוסף, תיהנו מהטבה של 6% הנחה על עמלת הרכישה בקניית ביטקוין דרך Bits of Gold.

לפרטים נוספים והצטרפות>>

חשוב לדעת:

חברת ביטס אוף גולד מאפשרת קנייה, מכירה ושמירה של מטבעות וירטואליים ("השירותים"). אין לראות באמור בכתבה משום מתן ייעוץ או המלצה בנוגע לכדאיות של השקעה, החזקה, קנייה או מכירה של מטבעות וירטואליים.

כרטיס maxBack crypto הוא פרי שיתוף פעולה בין max לבין ביטס אוף גולד בע"מ ("Bits of Gold"), במסגרתו הלקוח מתקשר עם max לצורך הנפקת כרטיס האשראי ובמקביל מתקשר עם Bits of Gold לצורך פתיחת חשבון אישי, צבירת מטבעות וירטואליים בחשבון האישי וביצוע עסקאות קריפטו בנכסים הדיגיטליים של Bits of Gold בהתאם לתנאי השימוש של Bits of Gold | ההצטרפות לכרטיס maxBack CRYPTO כפופה לתנאיה ולאישורה של max | צבירת והפקדת מטבעות וירטואליים תתבצע כנגד ביצוע "עסקאות" בכרטיס, כהגדרתן בתקנון כרטיס maxBack CRYPTO המצורף כחלק ממסמכי ההצטרפות לכרטיס ויהיה זמין בכל עת באתר max | יחס ההמרה כיום הוא 160 ₪ יומרו ל-1 ₪ לביטקוין ובעסקאות מול מוסדות המדינה: 320 ₪ יומרו ל-1 ₪ לביטקוין, בכפוף למגבלת זכאות שנתית של 2,000 ₪ | פטור מדמי כרטיס לשנה הראשונה: פטור מלא מעמלת דמי כרטיס למשך 12 חודשים ממועד הנפקת הכרטיס, וכל עוד הכרטיס מוגדר ככרטיס maxBack CRYPTO. בתום תקופת ההטבה, ייגבו דמי כרטיס חודשיים בסך 19.90 ₪ או בסכום אחר, כפי שישתנה מעת לעת בהתאם לתעריפון העמלות של max| תוכנית הפינוקים: הכרטיס מצורף לתכנית הפינוקים וההטבות של max, בכפוף לתקנון הפינוקים ואתר ההטבות |עסקאות בכרטיס maxBack CRYPTO לא יזכו בצבירת נקודות למועדוני תעופה | אי עמידה בפירעון ההלוואה / האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. בכפוף לתנאי החיתום ולאישור המלווה: מקס איט פיננסים בע"מ| שירותי ההמרה למטבעות וירטואליים, ביצוע עסקאות במטבעות וביטולן, צפייה ביתרת המטבעות, השלכות מיסוי, היבטי אבטחת מידע ועלות השירותים כאמור - הינם באחריותה הבלעדית של Bits of Gold, הפועלת מתוקף אישור עיסוק זמני בהתאם לחוק הפיקוח על שירותים פיננסים מוסדרים (מס' רישיון: 82424) ובהתאם לתנאי השימוש המפורסמים על ידה. שער ההמרה ₪/ביטקויין נקבע ומפורסם על ידי Bits of Gold

בשיתוף max

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully