וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטיילורס הישראלית תפעיל את חנויות נייקי באירופה

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 9:46

החברה, בשליטת FOX, רכשה תמורת 10 מיליון יורו את אחזקותיה של פוט לוקר ותהיה המפעילה הבלעדית של חנויות נייקי ברחבי אירופה. המנכ"ל, דובי שנידמן: "מגזר נייקי הינו בעל פוטנציאל רווחיות גבוה ובכוונתנו לפתוח מספר משמעותי של חנויות נייקי באירופה בשנים הקרובות"

הראל ויזל. דימה טליאנסקי,
הראל ויזל, בעל השליטה ב-FOX/דימה טליאנסקי

חברת ריטיילורס הודיעה למשקיעים בבורסה על רכישת החזקותיה של פוט לוקר אירופה בחברה ההולנדית המשותפת המפעילה את חנויות נייקי באירופה, תמורת כ-10 מיליון יורו.

ההסכמים בין הצדדים נחתמו ובכך הושלמה העסקה שבה רכשה החברה את מלוא החזקותיה של פוט לוקר (49%) בחברה ההולנדית המשותפת שמפעילה את חנויות "נייקי" ברחבי אירופה.

חברת נייקי המשותפת החלה את פעילותה בחודש מרץ 2020, ממש עם התפרצות נגיף הקורונה בעולם ומפעילה (בעצמה ובאמצעות זכיינים) את חנויות נייקי שממוקמות בשבע מדינות באירופה.

עוד מעדכן הדיווח לבורסה, כי בכוונת החברה לפתוח מספר משמעותי של חנויות נייקי באירופה במהלך שלוש השנים הקרובות, ובמסגרת זו לפעול על מנת לעמוד ביעד של 100-80 חנויות נייקי פעילות באירופה עד סוף שנת 2025.

דובי שנידמן, מנכ"ל ריטיילורס. נמרוד גליקמן,
דובי שנידמן, מנכ"ל ריטיילורס/נמרוד גליקמן

"להעצים את פעילות החברה בזירה הבינלאומית"

דובי שנידמן, מנכ"ל ריטיילורס: "ריטיילורס ממשיכה להתרחב ולהתחזק כשחקן בינלאומי משמעותי בענף הספורט המקצועי ואופנת הספורט, באמצעות רכישת החזקותיה של פוט לוקר והחזקת מלוא הבעלות בחברות המפעילות חנויות נייקי באירופה.

מגזר נייקי הינו בעל פוטנציאל רווחיות גבוה ובכוונתנו לפתוח מספר משמעותי של חנויות נייקי באירופה בשנים הקרובות ובכך לעמוד ביעד של 80-100 חנויות נייקי פעילות באירופה עד סוף 2025.
נמשיך לפעול על מנת לזהות הזדמנויות עסקיות חדשות ולהעצים את פעילות החברה בזירה הבינלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully