וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הטרולי? זינוק של 1,250% בחיפוש מוצרים לאיתור מזוודות

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 11:16

מסימני חופשות קיץ 2022: אובדן מזוודות. מנתונים של קבוצת זאפ עולה כי בתקופה זו נרשמה עלייה של 1,250% בחיפושי מוצרים לאיתור מזוודות אבודות

מזוודה מזוודות מסוע שדה תעופה נוסעים. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
המזוודה שלכם לא הגיעה? עלה הביקוש למוצרים איתור המתאימים למזוודות/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

תורי ענק, מחסור בעובדים ומזוודות אבודות

החופש הגדול, הקיץ, תורי הענק בנתב"ג והמחסור המאתגר והמשמעותי בעובדים, יצרו יחד מצב של עומסים כבדים בכל אחת מהתחנות שבהן עוברים הנוסעים: מעמדות התשאול הביטחוני, דלפקי הצ'ק אין, עמדות הבידוק הביטחוני וגם בחזרה לישראל (ולא רק בישראל כמובן, מדובר בתופעה כלל-עולמית) במסועי הכבודה.

התופעה שעלתה לכותרות לאחרונה היא אובדן המזוודות. ישראלים רבים דיווחו כי בצאתם לחו"ל או בשובם - הם אינם מוצאים את מזוודותיהם.

עקב מצב זה, החלו הישראלים לחפש פתרונות שונים לאיתור חפצים שימנעו או יקלו במקרה של אובדן המזוודה, ביניהם מכשירי איתור מוצמדים או אפליקציות מובנות.

דרור זליט, מנכ"ל זאפ השוואת מחירים: "הרגלי הצריכה של הישראלים מושפעים באופן ישיר מהמגמות בעולם. אנו רואים שעקב העומסים הכבדים בשדות התעופה, ומקרים של אובדן מזוודות, הצרכנים מחפשים דרכי מניעה שיסייעו לכבודה שלהם להגיע בשלום וכיום תגיות לאיתור מזוודות הינו הפתרון הכי יעיל לעקוב אחרי המזוודה, וכך למצוא אותה בקלות יותר במידה ואכן נאבדת, אנו רואים שהביקוש הגדול גרם גם לעליה של עשרות אחוזים במחיר הממוצע של ה-air tags הנפוצים במהלך החודשים האחרונים".

אייר טאג של אפל. יח"צ,
Air Tag של apple/יח"צ

שידור המיקום למכשיר הטלפון שלכם

בקטגוריית מוצרים האיתור, נמצאים מכשירים אלקטרוניים קטנטנים, בעלי קישוריות בלוטות', שתפקידם העיקרי הוא לשדר אות שמאפשר למכשירים אחרים לזהות אותם. המכשיר שרואה את התגית הוא זה שמשתמש בקישוריות שלו כדי לעדכן את המיקום. זה אומר שבלי טלפון בסביבתן, התגיות האלה לא יכולות לדווח מה המיקום שלהן.

על פי נתונים של זאפ השוואת מחירים, בחודש האחרון, הייתה עלייה של 1,250% בחיפושים אחרי מוצרים לאיתור מזוודות, בהשוואה לחודש הקודם, כשהמוצר הכי מבוקש הוא ה- Air Tag של אפל (חבילה של 4 יחידות) עם עלייה של 2,700%  בחיפושים. המכשיר מציע איתור חפצים ברדאר שלכם בעזרת אפליקציית Find My.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לאתר את המזוודה בכל מקום, אייר טאג של אפל. יח"צ,
לאתר את המזוודה בכל מקום, Air Tag של apple/יח"צ

ביקושים גבוהים למכשירי איתור

אחרי ה- Apple AirTag, נרשמת עליה חדה גם בחיפושים אחר מוצר דומה מבית סמסונג Galaxy SmartTag, עם עלייה של 975% בחיפושים. מכשיר איתור זה של סמסונג מציע טווח שידור עד 120 מטר סוללה עד 300 ימים.

אייר סמארט של סמסונג. יח"צ,
מכשיר איתור מבית סמסונג, Galaxy SmartTag/יח"צ

מזוודה עם אפליקציית איתור מובנית

המצאה נוספת שמצאנו, חדשה יחסית אבל הספיקה להוכיח את עצמה בתחום איתור המזוודות, מציעה חברת המזוודות הישראלית ROLLINK שזכתה בשני פרסים בינלאומיים.

מזוודת היוקרה NEO, מתחברת לאפליקציה ומציעה יישום השומר על המזוודה מפני גניבה. אם בחרתם לנוח בשדה במהלך קונקשיין ארוך ופחדתם שמישהו ינסה לקחת מכם את המזוודה בזמן שאתם מנמנמים, או חששתם שמישהו ינסה לגנוב לכם את המזוודה - היישום הזה בדיוק בשבילכם. תוכלו לקבל התראה בכל פעם שהמזוודה שלכם תצא מטווח שהגדרתם מראש, שלושה או 12 מטרים.

כוונת הפיתוח הראשונית של המותג למגן את המזוודה בפני גניבות עונה כיום על הציפיות של הנוסעים לאיתור המזוודה ומקנה להם שקט נפשי. היישום מאפשר לכם להיות שקטים ובטוחים שהמזוודה שלכם תישאר קרובה אליכם.

סדרת המזוודות NEO מציגה שתי מזוודות: מזוודה גדולה בגודל של 29" ומזוודת עלייה למטוס בגודל התקני של מרבית חברות התעופה בעולם.

המזוודות הן מהסוג הקשיח, שבעקבות התפתחויות מרשימות ביכולות הייצור והנדסת החומרים מעלימות אט אט את המזוודות הרכות המסורתיות מהשווקים. הדגם מציג רמת גימור גבוהה במיוחד למטיילים החכמים וכאלה שאינם מוכנים לוותר על עיצוב, נוחות ונוכחות. להשיג באתר https://rollink.co.il/

מזוודת נאו עם אפליקציה של רולינק 699 שקל לטרולי 1,299 שקל למזוודה גדולה צילום. יח"צ,
מזוודת נאו עם אפליקציה של רולינק 699 שקל לטרולי 1,299 שקל למזוודה גדולה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully