וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: המוצרים הטעימים והחדשים על מדפי הסופר

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 9:56

מוצרים נוסטלגיים שעושים קאמבק, מוצרים חדשים במהדורה מיוחדת ומוצרים חדשניים שמציעים שדרוג למוצר המוכר, אלו ועוד במדור שמרכז את המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה ותוכלו למצוא על המדפים בסופר

* * * * בריאות אנרגיה * * * *

תנובה משיקה לראשונה בישראל סדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO על בסיס שיבולת שועל ושקדים מועשרים בויטמינים ובסידן.

הסדרה תגיע במארז של 6 בקבוקונים 100 מ"ל כל אחד, והם יכילו חיידקי יוגורט וביפידוס, והם מועשרים בסידן ובוויטמינים 12B, C ו-D ולהם מרקם דומה למשקה החלבי האהוד כל כך גם על ילדים.

לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב של תנובה: "שוק תחליפי החלב נמצא בשנים האחרונות במגמת צמיחה, עם גידול של 12% בשנה האחרונה ומגוון הולך וגדל של סוגי מוצרים. אנו מזהים מגמות בעולם ומביאים אותן לצרכנים בישראל. החברה פועלת להרחבת מגוון המוצרים ופיתוח סגמנטים חדשים, שנותנים מענה לצרכי הורים לילדים, מפחיתנים ועוד".

מדובר במוצר שפותח במחלקת המו"פ של תנובה בתהליך טכנולוגי מורכב במטרה להגיע לטעם ולמרקם שיתקבלו היטב על ידי ילדים ומבוגרים כאחד, תוך הקפדה על ערכים תזונתיים טובים וקרובים למוצר החלבי.

סדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO - מארז 6 בקבוקונים, 100 מ"ל כל בקבוקון. ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה.

בקבוקוני אלטרנטיב ביו. יח"צ תנובה,
בקבוקוני אלטרנטיב bio/יח"צ תנובה

דנונה מרחיבה את סדרת התוספות המזינות של יוגורט אקטיביה ומשיקה מוצר חדש: אקטיביה עם שיבולת שועל ודבש.

אקטיביה היא סדרת יוגורט פרוביוטי, המעניקה דרך טעימה במיוחד לצריכת פרוביוטיקה יומית. שני ארד, דיאטנית שטראוס: "במערכת העיכול חיה מטבעה אוכלוסיית חיידקים ידידותיים, כדי לשמר את פעילות החיידקים מומלץ להקפיד על צריכה יומית של מוצרים פרוביוטיים".

מנת היוגורט מהווה תוספת משלימה וטעימה לארוחה ומייצרת גיוון בארוחה ובנוסף היא גם ללא גלוטן .

משקל: 150 גרם. המוצר אינו מכיל גלוטן. זמין לרכישה ברשתות השיווק.

קרדיט שטראוס - אקטיביה דבש. יח"צ,
קרדיט שטראוס - אקטיביה דבש/יח"צ

חדש מדנונה "WOW", סדרת יוגורטים מפנקים בשיתוף עם הקונדיטורית אסטלה: יוגורט עם שכבה בטעם בנופי פאי ויוגורט עם שכבה בטעם קראק פאי.

דנונה, מותג היוגורט המוביל מבית שטראוס, שהשיק לפני כשנה את סדרת דנונה WOW , יוגורט מפנק בשכבות, משיק לראשונה מהדורת קינוחים קולינרית בשיתוף הקונדיטורית אסטלה.

שיתוף הפעולה עם הקונדיטורית אסטלה, בעלת בית הספר הגבוה לאפייה וקונדיטוריה, יצר סדרת קינוחי יוגורט חדשנית, מיוחדת ועשירה במיוחד..

משקל: 150 גרם. זמין לרכישה ברשתות השיווק.

דנונוה WOW. סטודיו שטראוס,
דנונוה WOW, סדרת "הקינוחים של אסטלה"/סטודיו שטראוס

חברת זוגלובק, מובילת שוק הנקניקים בישראל, מרחיבה את סדרת נקניקי הפרימיום הטעימים עם סלמי בטעם כמהין.

הסדרה המעולה כוללת נקניקי בקר והודו איכותיים, המתכתבים עם טרנד האירוח הביתי של חובבי הבישול והגורמה

חברת זוגלובק, מובילת שוק הנקניקים בישראל, מרחיבה את "זוגלובק פרימיום", סדרת נקניקים איכותיים ועשירים בטעמים מגוונים בהשראת מעדניות בוטיק בעולם, עם מוצר חדש - סלמי בטעם הטרנדי ביותר בעולם הקולינריה - כמהין.

המוצר החדש ימכר גם במחלקת הנקניק הארוז וגם בפריסה במעדניה בצורת פרח וטעם משובח, מושלם לאירוח או בכריך מפנק.

זוגלובק סלמי כמהין. סטודיו זוגלובק,
זוגלובק סלמי כמהין/סטודיו זוגלובק

וילי פוד מחדשת עם סדרה של ארוחות קפואות של אורז ופסטה עם מגוון תוספות היישר מיוון.

הסדרה כוללת 3 תבשילי אורז ו-3 תבשילי פסטה ומתאימה לצמחוניים וטבעוניים
"וילי פוד" משיקה סדרה חדשה של ארוחות קפואות, הכוללת 6 סוגי תבשילים של אורז ופסטה, המתאימים להכנה על מחבת ודורשים רק תוספת של מים חמים.

המוצרים החדשים בסדרה: פסטה פתיתים ופטריות, פסטה פנה ותרד, פסטה פוזילי פטריות וגזר, אורז עם פטריות, אורז מקסיקני, אורז עם ירקות.

המוצרים נועדו לספק פתרון מהיר ומזין לתוספות מגוונות לארוחות וכל אריזה מספיקה לכ-2-3 מנות (600 גרם) או כארוחה בפני עצמה ומתאימים גם לצמחוניים וטבעוניים.

להשיג במקפיאים ברשתות השיווק הנבחרות.

ארוחות מוכנות ויליפוד. סטודיו say,
ארוחות מוכנות ויליפוד/סטודיו say

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמותגים המובילים בעולם, מציעה סדרת ירקות טריים איכותיים וקפואים - טבעפרוסט (Tevafrost).

הסדרה כוללת מגוון רחב, בניהם: גרגירי תירס, שעועית ירוקה עדינה שלמה, שעועית ירוקה חתוכה, ברוקולי, אפונה ירוקה, אפונה ירוקה עדינה, גרגירי חומוס, כרובית, לקט פרובנס (המכיל ברוקולי, גזר גמדי וכרובית ונחשב ללקט הנמכר ביותר בישראל), ובנוסף: עלי תרד, גזר גמדי, כרוב ניצנים ולקט אסייתי- לקט ייחודי המכיל שעועית חתוכה, רצועות גזר כתום, רצועות גזר צהוב וגולת הכותרת: ברוקולי רומנסקו, זן מיוחד ועדין של ברוקולי שמשתייך גם למשפחת הכרובית, בעל טעם עדין.


מחירים לצרכן במשקל של 800 גרם: 14.60-18.80 שקל

ניתן להשיג, ב- 46 סניפי טיב טעם, ובחנויות מתמחות נבחרות בכל רחבי הארץ ובאתר המכירות און ליין "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.il. ניתן לבצע הזמנות משלוחים גם בשבת.

ישרקו טבעפרוסט. יח"צ,
ישרקו טבעפרוסט/יח"צ

"סבא חביב" מציג את שמן זית "בלדי" שזכה בתחרות "שמן הזית הבינלאומית לשנת 2022 " במדליית הזהב "טרה אוליבו".

סבא חביב זה סוד שעובר במשפחה כבר 100 שנה. סוד שהתחיל אצל סבא חביב, איכר חכם ומצליח
על אדמת הגליל המופלאה. את הסוד הטעם והאיכות, שהטבע נתן, הוא אהב והבין, שמן זית טהור, סחט והכין. זה הסוד שעובר מאב לבן מדור לדור.

שמן זית בלדי, 750 מ"ל, שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה ראשונה, חמיצות מרבית 0.8%

שמן זית בלדי - סבא חביב. יח"צ,
שמן זית בלדי - סבא חביב/יח"צ

דומינו'ס פיצה מגזימה עם הטרנדים בעולם הקינוחים ומשיקה שני קינוחים חדשים: "מוגזמת פיסטוק שוקולד לבן" ו- "אצבעות מוגזמות עם דיפ בייגלה מלוח".

מוגזמת פיסטוק שוקולד לבן" - בדומה למוגזמת שוקולד שנחלה הצלחה מסחררת, מוגזמת פיסטוק שוקולד לבן מציעה פיצת קינוח בגודל אישית עם רוטב פיסטוק, רוטב שוקולד לבן ושברי פיסטוק . הכל מגיע חם מתוק ומוגזם להפליא.

"אצבעות מוגזמות עם דיפ בייגלה מלוח" כשמם כן הם, ביסים מתוקים לצד דיפ בייגלה מלוח שיאזן את כל הטעים הזה.

הקינוחים יהיו זמינים בכל סניפי רשת דומינו'ס פיצה החל מה-1.8 במהדורה מוגבלת.

קינוח מוגזמת פיסטוק שוקולד לבן ימכר ב-34 שקל מחיר לצרכן ויהיה ניתן לרכוש אותו גם במבצע של פיצה משפחתית + מוגזמת פיסטוק שוקולד לבן ב 95 שקל (לא כולל דמי משלוח).

קינוח אצבעות מוגזמות עם דיפ בייגלה מלוח ימכר ב 22 שקל מחיר לצרכן ויהיה ניתן לרכוש אותו גם במבצע של פיצה משפחתית + שני נלווים/קינוחים ב- 88 שקל (לא כולל דמי משלוח) - ולבחור אותו כאחד משני הנלווים/קינוחים.

פיצה פיסטוק, דומינוס פיצה. יח"צ,
פיצה פיסטוק, דומינוס פיצה/יח"צ
סוייטבייטס ודומינוס פיצה. יח"צ,
סוייטבייטס ודומינוס פיצה/יח"צ

חדש ברשת מקדונלד'ס גלידת פיצוץ בטעם פיסטוק, פארטי פיצוץ בטעם פיסטוק ופרימיום שייק בטעם פיסטוק.

לאור ההצלחה לה זוכה גלידת פיצוץ בטעם פיסטוק ב-10 סניפי 'מק גלידה', היא תוצע החל מה-4.8 גם בכל סניפי מקדונלד'ס שמוכרים גלידה.

לפני כשנה, השיקה מקדונלד'ס את "מק גלידה" רשת גלידריות חדשה שמציעה את גלידת פיצוץ האהובה בטעמים חדשים שפותחו במיוחד עבורה, ביניהם הפיסטוק, קרם ברולה, בייגלה, מסטיק, פירות יער ועוד.

מחיר גלידה פיצוץ בטעם פיסטוק: 16 שקל. מחיר גלידה משפחתית, פארטי פיצוץ בטעם פיסטוק במשקל של כחצי קילו: 35 שקל. מחיר פרימיום שייק פיסטוק: 15 שקל. ניתן להזמין את גלידת פיצוץ בטעם פיסטוק באריזה אישית או משפחתית בסניפי רשתות מק גלידה ומקדונלד'ס, במשלוחים, בטייק אווי ובמק דרייב.

גלידת פיצוץ בטעם פיסטוק ברשתות מק גלידה ומקדונלד'ס. מקדונלד'ס ישראל,
גלידת פיצוץ בטעם פיסטוק ברשתות מק גלידה ומקדונלד'ס/מקדונלד'ס ישראל

מק צ'יקן המיתולוגי זוכה לגרסה ספייסית.

לפני כחודש, מקדונלד'ס השיקה מחדש את המנה האהובה משנות ה-90, המק צ'יקן - סנדביץ עם קציצת עוף בציפוי קראנצ'י.

לאור הביקושים, החל מ- 1.8, התווסף לתפריט גם ספייסי מק צ'יקן, עם רוטב רויאל חריף. גם המק נאגטס והקראנצ'י צ'יקן יתחדשו החל ממחר ברוטב קארי חדש.

ספייסי מק צ'יקן. מקדונלד'ס ישראל,
ספייסי מק צ'יקן/מקדונלד'ס ישראל

בנוסף ברשת מקדונלדס, לקראת החזרה לביה"ס, משיקה הרשת כוסות רב פעמיות מעוצבות בסטייל בלעדי לרשת בישראל !

מקדונלד'ס, רשת המסעדות הגדולה בישראל, משיקה כוסות שתייה קרה רב פעמיות, לשמירה על הסביבה.

הכוסות ברוח השפה האייקונית הגלובלית של המותג עוצבו במיוחד למקדונלד'ס ישראל והן כוללות מכסה עם פיה ופקק סגירה הרמטי, לנוחות השימוש. הכוסות בנפח 600 מ"ל מתאימות לשימוש במדיח

להשיג בסניפי מקדונלד'ס ישראל במחיר: 19 שקל בקניית ארוחה (25 שקל ללא ארוחה או תמורת 15 מק קוינס)

כוסות רב פעמיות ברשת מקדונלד'ס. מקדונלד'ס ישראל,
כוסות רב פעמיות ברשת מקדונלד'ס/מקדונלד'ס ישראל

* * * * משקאות * * * *

לכבוד יום הבירה שיצוין השבוע (5.8), בחרנו לעשות כבוד לשתיים מיוחדות מהרגיל:

הובגובלין IPA - נולדה באנגליה ממבשלת Wychwood על שם היער הסמוך. מאחורי שם הבירה עומד יצור מסתורי ומיתולוגי אותו צייר אמן על אחת מחביות הבירה הראשונות שנמכרו. הבירה שהייתה עד אז ללא שם אימצה את היצור ששמו הובגובלין לשמה הרשמי. בירת הובגובלין IPA הינה בירה בצבע זהוב, בעלת ארומות כשות פרחוניות והדריות וריחות של לתת לחמי, טעם מאלטי מתקתק קליל, סיומת מרירה עדינה וגוף בינוני, מספקת ארומה טרופית ומרירות עסיסית. כמות 500 מ"ל | 5.2% אלכוהול

המחיר המומלץ לצרכן 15 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות

בירת הובגובלין בפחית. רדקס - יבוא ושיווק בירות,
בירת הובגובלין בפחית, המחיר: 15 שקל/רדקס - יבוא ושיווק בירות

Gamma Ray - גאמא ריי מיוצרת בביבר טאון (Beavertown), מבשלה אנגלית לא סטנדרטית שהוקמה בשנת 2012 על ידי לוגאן פלאנט, בנו סולן להקת "לד-זפלין". כלל הבירות של המבשלה הינן יצירות אמנות לא רק מבחינת הבירות עצמן אלא גם האיורים על גבי הפחיות. הן לא מסוננות, לא מפוסטרות ומיועדות לשתייה טרייה. הגאמא ריי היא בעלת ערבוב של טעמים טרופים המזכירים אשכולית ומנגו. הרעיון היה לייצר בירה פירותית ולא סטנדרטית שמתאימה לכל שעות היום וללא גלוטן. כמות 330 מ"ל | 5.4% אלכוהול

המחיר המומלץ לצרכן 15 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות

ביבר טאון. רדקס - יבוא ושיווק בירות,
בירת ביבר טאון, פחית/רדקס - יבוא ושיווק בירות

לכבוד חגיגות 125 שנה למזקקת TOMATIN טומאטין, הסקוטית מבית ישרקו משיקים: מארז חדש מהודר במהדורה מוגבלת וחד פעמית לוויסקי טומאטין 12 שנה.

את המארז איירה אמילי הוגארת' שביקרה במזקקה שבסקוטלנד ויצרה איור ייחודי לציון יום השנה. עיצוב המארז אוצר בתוכו מפתחות ורכיבים הלוכדים את ההיסטוריה של המזקקה, ענפי ערער ופירות יער, שעורה ודרדרים, כל אחד מהם מייצג שלבים שונים בהכנת הוויסקי שלנו והסיפורים שמאחוריו.

מערבולת המים שעוברת דרך היצירה מייצגת את התפקיד החשוב של המים והוויסקי הזהוב שנוצר. חביות מוצגות לאורך, אחת מהן מדגישה את 1897, השנה בה הוקמה המזקקה.

כמו כן, גם מסילת הרכבת ומנוע הקיטור שאפשרו למזקקה להתרחב וכמה בתים קטנים המייצגים את הכפר שיצרה המזקקה במקום, לצד ההרים המקיפים את המזקקה המאפיינים את הנוף שמסביבה.

המארז המהודר יצטרף לוויסקי טומאטין הקיימים כיום: וויסקי טומאטין סינגל מאלט 14 שנה, פורט פיניש - TOMATIN 14 Years Old, טומטאין לגאסי, טומאטין 12 שנה וטומאטין 18 שנה, הנמכרים בישראל ומופצים בכ- 49 מדינות ברחבי העולם.

את המארז במהדורה מוגבלת ניתן יהיה למצוא בימים אלה, ברשת חנויות טיב טעם ובחנויות האלכוהול בכל רחבי הארץ. מחיר מומלץ לצרכן: 169 שקל , אלכוהול בנפח : 40% .

טומאטין מארז מהודר לכבוד 125 שנה. יח"צ,
טומאטין מארז מהודר לכבוד 125 שנה/יח"צ

לרגל חגיגות 200 שנה למבשלת בירות הלמביק הבלגית "לינדמנס" שיצוינו בספטמבר הקרוב, תשווק חברת המשקאות "הכרם" בבעלות ובניהול משפחת אפשטיין את "לינדמנס אוד גוז", מהדורה מוגבלת שמיוצרת ומשווקת לציון המאורע.

ה"אוד גוז", שנקראת גם "גוז פרנסיסקה", היא תערובת בלעדית של למביק בן 4 שנים עם למביק צעיר, שניהם יוצרו לפי שיטת ייצור בלגית מסורתית הכוללת תסיסה ספונטנית המאפיינת אזורים מסוימים של בלגיה. התערובת מותססת בחביות עץ אלון ועוברת לאחר מכן תסיסה בבקבוק למשך 12 חודשים.

התוצאה הסופית היא בירה יבשה, מורכבת ומאוזנת שחוזקה 8% אלכוהול, בעלת צבע קוניאק זהוב כהה והיא משלבת טעמים של עץ אלון, הדרים ווניל עם ארומה של שרי וחמוציות. הבירה תשווק בישראל בבקבוק בנפח של 750 מ"ל.

מחיר מומלץ: בקבוק "לידנמנס אוד גוז" (750 מ"ל) - 100 שקל. "לינדמנס תפוחים", "לינדמנס קריק", "לינדמנס אפרסק" (250 מ"ל) - 11-12 שקל. מארז לינדמנס המכיל את שלושת בירות לינדמנס וכוס - מהודרת - 35-40 שקל. להשיג בחנויות האלכוהול המובחרות

oude gueuze 200 year anniversary blend_lindemans. יח"צ,
oude gueuze 200 year anniversary blend_lindemans/יח"צ

חדשות נוספות מחברת הכרם, מפיצת ומבעלי מבשלת 'נגב', שמחה להודיעה על בירה חדשה במשפחת 'נגב' - נגב פאטה מורגנה - Pale Ale , בסגנון קראפט מודרני, המדגישה את ארומות הכשות הנעימות (דריי הופ), לצד רקע לתת קליל אך נוכח.

בירה בגוון בהיר ומרירות עדינה אך מורגשת, שופעת ניחוחות פירות טרופיים כמו פסיפלורה, ליצ'י ומלון.
קלילה מרעננת ובתזמון מושלם לקיץ החם, 4.7% אלכוהול .

מחיר מומלץ: 13 שקל לבקבוק 330 מ"ל להשיג בחנויות האלכוהול הנבחרות ברחבי הארץ.

נגב פאטה מורגנה. באדיבות הכרם,
נגב פאטה מורגנה/באדיבות הכרם

חברת א.ג.ד.ת, מהחברות המובילות בישראל בייבוא מותגי אלכוהול, תחל לשווק לראשונה את הג'ין הסלובני הפופולרי Parson Gin על ארבעת טעמי הפרימיום של המותג:Classic, Grape, Sunny Cosy .

סיפורו של Parson Gin מתחיל בסלובניה, אצל בעל בר משקאות שכונתי שאהבה שלו לכלבים וג'ין יצרה את יצירת האמונות האישית שלו. משקה ג'ין סופר פרמיום שהעיצוב המיוחד שלו גורם לך להתאהב.

הג'ין מופק על ידי Spirits of the Alps שנחשבת לאחת מייצרניות הג'ין הטובות בסלובניה בפרט ובאירופה בכלל, כאשר בשנה האחרונה החברה מרחיבה את פעילותה ופונה לשווקים חדשים ביניהם נמצאת ישראל.

ארבעת טעמי הפרימיום של Parson Gin:

קלאסי - Classic אתה לא יכול לקנות קלאס, אבל אתה יכול לחיות את זה. גי'ן קלאסי עם נגיעות של פירות הדר משקה הדקל של החברה.

ענבים - Grape - משקה מושלם לקוקטיילים יוקרתיים. הג'ין סופר פרימיום הראשון בעולם המיוצר מענבי סטיריאן, זן מיוחד שמקורו באוסטריה וסלובניה. בתהליך הזיקוק המיוחד ותערובת המכירים שנבחרו בקפידה יוצר יצירת אומנות בטעם הדרים ופירות יער.

Sunny - משקה ג'ין פרמיום טרופי ייחודי בעולם. צבעו המיוחד מתקבל מהשילוב הנהדר של פירות הטרופיים מנגו, אננס, פפאיה ופסיפלורה. הארומה המיוחדת של הג'ין מתאימה במיוחד לקוקטיילים.
Cosy

ג'ין הפרימיום - נעים ועדין מבין מהדורת הגי'ן, משקה המשלב ארומה של פירות התפוז, התפוח והקינמון והפוך כל לגימה לשלווה ונעימה מה שהופך אותו למיוחד כל כך.

Parson Gin ישווק בחנויות האלכוהול הנבחרות ברחבי הארץ במחיר של 180 שקל

גין סלובקי. יח"צ,
הג'ין הסלובני Parson Gin מגיע לישראל/יח"צ

מותג היין האיטלקי הכשר "BARTENURA" משיק את גרסת הקוקטייל הקפוא!

ברטנורא הינו מותג סדרת היינות האיטלקיים הכשרים הטובים והנמכרים בעולם. איטליה בורכה בטרואר נפלא ליין, הרים גבוהים קרבה לים ומזג אויר מתאים ליינות שכבר מזמן הפכו לקלאסיקה.

כל סוג יין מגיע מהמקום הייחודי לו בתוך איטליה, מעמק הפו, מההרים האפנינים, מטוסקנה, פיאמונטה ועוד.

עד כה, נמכר היין בבקבוקי זכוכית ובפחיות. עכשיו הוא משיק את גרסת הקוקטיילים להקפאה! המארז מכיל 12 קוקטיילים על בסיס יין לבן ומתקתק בטעמים פירותיים, קריספיים ומרעננים הארוזים בצורת "שלוק", וזאת על מנת להעניק זווית נוספת לחוויית שתיית היין ולהפיק ממנה את ההנאה המקסימלית.

טעמי הקוקטייל: אגס, קלמנטינה, וסיומת נקטר ומלון. נפח: 12*100 מ"ל. סוג המשקה: קוקטייל יין להקפאה. אחוז אלכוהול: 5%.

מחיר מומלץ לצרכן: 110 שקל עבור מארז המכיל 12 יחידות. ניתן להשיג: באתרי וחנויות היין והאלכוהול הנבחרות.

פרוסקטו מארז שלוקים. יח"צ,
קוקטייל קפוא: מארז השלוקים של פרוסקטו/יח"צ

מנות הקיץ המפתיעות של רשת rebar: קטגוריה חדשה של קערות קראנצ'יות מפנקות עם פירות, גרנולה, רטבים עשירים ותוספות מיוחדות - i'm crunchy

רשת rebar פותחת את הקיץ עם קטגורית מוצרים חדשה ומשיקה את i'm crunchy, קערות קראנצ'יות מפנקות עם חוויה סנסורית חדשנית בכל ביס, מרקם כיפי ורכיבים משובחים.

המנות מוגשות בקערות אישיות ומורכבות מפירות ושילובי תוספות טעימות לבחירה כמו אגוזים קרמל, גרנולה בטעמים ייחודים ורטבים עשירים.

המנות החדשות מסדרת i'm crunchy זמינות בסניפי rebar בפריסה ארצית. מחיר קערה: 29 שקל.

מנות סדרת i'm crunchy:

crunchy monkey: בננה, אגס, רוטב קרמל לוז, גרנולה מייפל, משקה קוקוס, כולל תוספות לבחירה. המנה טבעונית.

crunchy pistachy: בננה, מלון, רוטב פיסטוק, קרוקנט אגוזי לוז, חלב, regurt, כולל תוספות לבחירה.

crunchy teddy berry: תות, בננה, רוטב שוקולד אגוזי לוז, גרנולה שוקו, regurt, משקה קוקוס, כולל תוספות לבחירה.

rebar - crunchy teddy berry_29 שקל. רונן מנגן,
rebar - crunchy teddy berry, המחיר: 29 שקל/רונן מנגן

במיוחד לכבוד חודשי הקיץ החמים: מחלבת יטבתה משיקה ICE קפה בטעם עוגיות

'ICE קפה בטעם עוגיות' מצטרף לסדרת "כוסות קפה קר" של יטבתה בטעמים: קפה חזק, קפה קלאסי וקפה מעודן - פתרון טעים, מפנק ונוח לצריכת קפה קר

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה טעם קיצי ומרענן לכבוד עונת הקיץ שמצטרף לסדרת "כוסות קפה קר" - קפה בטעם עוגיות.

מדובר בהרחבת סדרת המשקאות הקפה הקר, שהושקה לראשונה ב-2019 ומציעה מגוון טעמים ב-3 דרגות חוזק: מעודן, קלאסי וחזק, קלילים ומרעננים.

המשקה מכיל 100% פולי קפה ערביקה איכותיים, ומגיע בכוסות אישיות של 230 מיל'.

אייס קפה עוגיות. סטודיו שטראוס,
אייס קפה עוגיות/סטודיו שטראוס

חדש במותג הפרטי של רשת "רמי לוי שיווק השקמה" - קפסולות פרמיום של קפה קלוי וטחון.

קפסולות הקפה של מותג הפרטי "רמי לוי שיווק השקמה" משווקת ב-5 טעמים במגוון דרגות חוזק.

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" משיקה בימים אלו במותג הפרטי מארזי קפסולות פרמיום אלומיניום (בכל שרוול 10 קפסולות) קפסולות קפה קלוי וטחון.

הקפסולות ב-5 טעמים: קפסולות קפה Colombia בדרגה 7, קפסולות קפה Brazil בדרגה 8, קפסולות קפה ORO דרגה 9, קפסולות קפה vivace בדרגה 11, קפסולות קפה Tradizione בדרגה 12.

סדרת הקפסולות קפה פרמיום של רשת "רמי לוי שיווק השקמה" מיוצרות ע"י קבוצת ג'מוקה ממילאנו איטליה. המחיר לצרכן 10 שקל.

רמי לוי משיקה קפסולות קפה. יח"צ,
רמי לוי משיקה קפסולות קפה/יח"צ

* * * חטיפים ומתוקים * * *

אותה העוגייה המפנקת והטעימה, עכשיו בגרסא קטנה קטנה חדש מאסם: קרמוגית מיני'ס במילוי קרם בייגלה וקרם קרמל מלוח.

מותג קרמוגית של אסם-נסטלה הוא מותג עוגיות אהוב ומצליח המשלב בין בצק פריך למילוי קרמי טעים ומפנק.

כעת, מרחיבה אסם את המותג למקומות חדשים ומשיקה את שני הטעמים האהובים של: בייגלה מלוח וקרמל מלוח, עכשיו בגרסה חדשה של קרמוגית מיני'ס: עוגייה קטנה מאוד וטעימה במיוחד המציעה חוויית אכילה חדשה וחטיפית.

בשנים האחרונות הקהל הישראלי הביע את אהבתו לטעמי הבייגלה והקרמל. אסם-נסטלה זיהתה את הפוטנציאל והחליטה למנף את אהבת הישראלים לטעמים הללו ולשלב אותם בקרמוגית.

בשונה מאריזות הקרמוגית שנמכרו כיום בשוק, המוצרים החדשים יימכרו בשקית בדומה לחטיפים ובגודל קטן מאוד, מיני, לחוויית נשנוש מושלמת שלא תוכלו להפסיק.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "הצרכן הישראלי מאוד אוהב עוגיות ומחפש את הריגוש הבא בדמות טעמים, מרקמים וצורות חדשות. מותג קרמוגית הוא מותג אהוב ומצליח ומציג מגוון רחב של טעמים שהקהל הישראלי אוהב. בשנים האחרונות השקנו תחת המותג טעמים שונים ומרגשים כמו בייגלה מלוח, קרמל מלוח ובמבה מתוקה".

בפעם הראשונה, החדשנות לא מתמקדת במילוי חדש אלא בצורה חדשה: מיני עוגייה. שקדנו על תהליך פיתוח שיביא טוויסט לעוגייה שכולנו אוהבים וקרמוגית מיניס מציע בדיוק את זה- חווית אכילה חדשה, מרגשת ו"חטיפית" שמגיע בשקית ולא במגש. אין לנו ספק שהעוג=E9יה הקטנה תהיה הדבר הגדול הבא"

המהדורה החדשה של קרמוגית מצטרפת לטעמים הקיימים: קרמוגית בטעם שוקו, אגוזים, חלבה, קרמל מלוח וקרם בייגל כשרות: ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

קרמוגית מיניס. סטודיו אסם,
קרמוגית מיניס/סטודיו אסם

עוד אסם-נסטלה, מהדורה מוגבלת של במבה - במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה - שילוב ייחודי בין הקרם המתוק, לבין המלוח והפריך של הבמבה.

את הבמבה במילוי קרם בטעם אייס קפה מומלץ להקפיא ולאכול אותה כשהיא קפואה לחווית אכילה טעימה ומרעננת במיוחד.

אייס קפה הוא אחד המשקאות הכי פופולאריים בישראל והשילוב עם החטיף האהוב ביותר על הצרכן הישראלי הוא מתבקש. לכן מחזירה אסם-נסטלה את מהדורת במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה, אשר יצאה לראשונה בשנת 2018 למדפים.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

במבה במילוי אייס קפה. סטודיו אסם,
במבה במילוי אייס קפה/סטודיו אסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully