וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן האריך בשנה נוספת את כהונת הממונה על השכר

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 11:03

שר האוצר ביקש מבר-נתן להאריך את כהונתו בכדי לתת מענה לאתגרים הצפויים בשנה הקרובה, בה יהיה צורך להשלים את הסכם המסגרת עם הסתדרות העובדים החדשה, הסכמי שכר עם הסתדרות המורים, ארגון המורים, הסתדרות הרפואית ועוד

קובי בר נתן הממונה על השכר. ללא, אתר רשמי
קובי בר נתן, הממונה על השכר במשרד האוצר. לקראת שנת עבודה עמוסה מאוד/אתר רשמי, ללא

שר האוצר, אביגדור ליברמן, האריך בשנה נוספת את כהונתו של הממונה על השכר והסכמי עבודה במשרד האוצר, קובי בר-נתן.

שר האוצר ביקש מבר-נתן להאריך את כהונתו, לדבריו "לאור ניסיונו הרב בכדי לתת מענה לאתגרים הרבים הצפויים בשנה הקרובה", בה יהיה צורך לנהל משא-ומתן ולהשלים את הסכם המסגרת עם הסתדרות העובדים החדשה, הסכמי שכר עם הסתדרות המורים, ארגון המורים, הסתדרות הרפואית, ארגון הסגל האקדמי, משא ומתן על תכנית רב שנתית עם צה"ל, קידום עסקת החבילה, ועוד.

בר-נתן מכהן בתפקיד החל מיולי 2018. במהלך תקופת כהונתו ניווט את יחסי העבודה במגזר הציבורי תוך קידום הסכמים רבים, ובהם: הסכם שכר עם העובדים הסוציאליים, הסכם שכר עם ארגוני המורים, הסכמים במערכת הבריאות, סיכומי שכר עם הגופים הביטחוניים, הסכמי גמישות ניהולית ורפורמות בנמלי הים.

בנוסף, במהלך השנתיים האחרונות הוביל בר-נתן את הטיפול במשבר הקורונה בכל הקשור להעסקה במגזר הציבורי, וכלל בין היתר התאמת ההסכמים למגבלות הקורונה, גיבוש פתרונות לעבודה מהבית והגעה לעסקת החבילה עם ארגוני המעסיקים וארגוני העובדים.

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן במהלך ישיבת סיעתו 27 ביוני 2022. ראובן קסטרו
שר האוצר אביגדור ליברמן. האריך את כהונת בר נתן בשנה נוספת/ראובן קסטרו

שר האוצר, אביגדור ליברמן: "בימים אלו אנו נדרשים ליציבות ומקצועיותו של קובי בר נתן בכהונתו כממונה על השכר הינה חיונית בתקופה זו. קובי מנווט ברגישות ובנחישות רבה את יחסי העבודה במגזר הציבורי ואני בטוח שניסיונו ויכולותיו יתרמו רבות להמשך ייעול המגזר הציבורי וקידום הפריון והשירות הציבורי בישראל".

הממונה על השכר והסכמי עבודה, קובי בר-נתן: "אני מודה לשר האוצר על הבעת האמון, זוהי תקופה מאתגרת כאשר סוגיות כבדות משקל עומדות על סדר היום ובעלות השפעה רבה על המגזר הציבורי. אנו נמשיך לחתור לקידום מדיניות שכר אחראית ומקדמת פריון למען הציבור בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully