וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור זנו תשמש מנכ"לית Yango Delivery

19.7.2022 / 15:35

זנו רביד נבחרה להוביל את הפעילות העסקית של החברה בארץ. במסגרת תפקידה, תנהל את התרחבותה האסטרטגית ואת מגוון פעילותיה בשוק הישראלי

Yango Delivery ישראל הודיעה היום (ב') על מינויה של אור זנו רביד לתפקיד המנכ"לית.
הפלטפורמה של Yango Delivery מספקת שירותי אופטימיזציה וה"מייל האחרון" לחברות בתחומי המזון, הקמעונאות והלוגיסטיקה באמצעות טכנולוגיה חדשנית. החברה מתמקדת בהנגשת פתרונות שילוח אקספרס ומהיום להיום עבור עסקים ברחבי הארץ.

במסגרת תפקידה, תנהל את תכניות ההתרחבות והצמיחה העסקית של החברה, הגדלת מגוון הסגמנטים במסגרת השירות ותוביל את כניסתם של שירותים חדשניים מבוססי טכנולוגיה לשירותי החברה. עם כניסתה לתפקיד, ביצעה זנו רביד מספר מהלכים אסטרטגיים, ביניהם הרחבת המחלקות השונות בחברה והגדילה את היקף הפעילות העסקית בלמעלה מ-100%.

אור זנו רביד. ענבל מרמרי,
אור זנו רביד/ענבל מרמרי

זנו רביד מגיעה לתפקיד עם ניסיון רב, לאחר ששימשה במשך מספר שנים כמנהלת הפיתוח העסקי בחברת Gett Delivery. טרם לכן ביצעה מגוון תפקידים בתחום הפיתוח העסקי בחברת Brillix וברשת בתי הקולנוע יס פלאנט.

אור זנו רביד, מנכ"לית Yango Delivery: "אני שמחה ונרגשת להצטרף ל-Yango Delivery, הפועלת לייצר מהפכה צרכנית וטכנולוגית לטובת הצרכנים הישראלים. משבר הקורונה והשינויים הגלובליים שנוצרו בעקבותיו, הגדירו מחדש את ענף הצרכנות בכלל ואת הסטנדרטים החדשים בתחומי המשלוחים והשירות בפרט. לפנינו שורה של מהלכים אסטרטגיים הצפויים להשיא ערך גדול ללקוחותינו. Yango Delivery מביאה לחברות עסקיות וצרכנים פרטיים בשורה חדשנית בשירות, בזמנים ובסטנדרט הבינלאומי.

כזכור, למותגי Yango נוכחות משמעותית בשוק הישראלי בשירותי הלוגיסטיקה וה"מייל האחרון" באמצעות אפליקציית המוניות Yango, אפליקציית Yango Deli ושירות הקורקינטים השיתופיים Yango-Wind.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully