וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מחכים לקיילי ג'נר ומרפאים את הגוף והנפש

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 10:52

המותג איב-סאן-לורן משיק מסקרה מהפכנית, סקין סקרין של לנקום ינתח את מצב עורכן, מוצרי האיפור של קיילי ג'נר בדרך לישראל, שיק משיקה תת מותג לנשים בלבד, בפלורליס מכניסים את הטבע הבייתה, ב"מייזון קייזר" חוגגים את לילות הקיץ, ב"ביוטיקייר" מפרגנים ליום הליפסטיק

המותג קיילי ג'נר בדרך לישראל. יח"צ חו"ל,
המותג של קיילי ג'נר בדרך לישראל/יח"צ חו"ל

קיילי מגיעה לישראל

מותגי האיפור והטיפוח Cosmetics ו-Kylie Kylie Skin של קיילי ג'נר למשפחת הקרדשיאן, ינחתו בקרוב בישראל, ג'נר-יזמית ואושיית רשת מהמפורסמות בעולם.

מוצרי מותג Kylie Cosmetics ו-Kylie Skin, יכללו מגוון מקיף של מוצרי טיפוח לשפתיים, עיניים, פנים וגוף, עם מרכיבים חיוניים לשגרת טיפוח עור שלמה, וליצירת המראה האהוב על קיילי, כולל תכשירי החובה ביניהם ערכת השפתיים האיקונית של Kylie, Kylighter, תכשיר לחות לפנים וקרם עיניים.

כל המוצרים טבעוניים, לא נוסו על בעלי חיים, הם נטולי גלוטן ופרבנים. קיילי ג'נר החלה בעסקי היופי ב-2015 כשהשיקה את ערכת השפתיים Kylie Lip Kits-קולקציה של שלושה שפתונים נוזליים עם עפרונות שפתיים תואמים.

מאז היא ממשיכה להרחיב את אימפריית היופי שלה הכוללת גם קו תכשירי טיפוח לעור, ומצמיחה את המותג עם תכשירי טיפוח לעיניים, לפנים ומוצרים נופים לשפתיים. כל המוצרים מיוצרים ממרכיבים שנבחרו בקפידה ליצירת מראה עור בריא עם תועלות נוספות לטיפוח העור. חברת שסטוביץ' היא המשווקת והמפיצה הבלעדית של המותג בישראל שיימכר ב 3-4 סניפים נבחרים של רשת סופר-פארם ובאתר האונליין.

קיילי ג'נר בדרך לישראל. יח"צ חו"ל,
קיילי ג'נר בדרך לישראל/יח"צ חו"ל

לאש קלאש

מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT משיק מסקרה חדשה לנפח קיצוני לריסים וגימור שחור משחור, מסקרה המשנה משמעותית את חוקי המשחק עבור כל המכורות למסקרה שחורה.

למסקרה פורמולה עמידה ל-24 שעות ומברשת חרוטית כפולה בקוטר 10.5 מ"מ המצפה מיידית את הריסים-גם הקצרים ביותר, המברשת עוטפת, מאריכה ומעניקה נפח מרהיב מהשורשים ועד לקצוות.

הפורמולה נטולת בושם, מועשרת בתמצית איריס פלורנטיני, פרח הגדל בגני אוריקה-הגינות הקהילתיות של חטיבת היופי באיב סאן לורן, בנוסף ליצירת הזדמנויות עבודה לקואופרטיב של נשים, הגנים מאפשרים לחטיבת היופי באיב סן לורן לערוך תצפיות ולקטוף מרכיבים יקרי ערך החיוניים להרכב מוצרי היופי של המותג. כל חומר גלם נבחר, גדל ונקטף באופן בר קיימא, ומופק בקפידה בכדי לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר במונחים של יעילות. את הקמפיין מובילה שגרירת המותג קאיה גרבר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לאש קלאש מותג המעצבים איב סאן לורן משיק מסקרה. יח"צ,
לאש קלאש מותג המעצבים איב סאן לורן משיק מסקרה/יח"צ

ניתוח פנים בלנקום

מותג הקוסמטיקה היוקרתי LANCÔME, מעמיק את השקעתו בביוטי-טק, ומשיק את LANCÔME SKIN SCREEN - שירות בלעדי וחדשני לאבחון העור, שילוב פורץ דרך שכולל טכנולוגיית אור תלת-קוטבית ואלגוריתמים מתקדמים המודדים 8 פרמטרים מרכזיים של העור.

SKIN SCREEN של לנקום הינה מערכת הדמיה מדויקת עם ביצועים גבוהים ביותר המאפשרת לזהות את צרכי העור במהירות בזכות השירות המתקדם של LANCÔME לניתוח העור. האבחון החכם מסייע בהשגת עור קורן, בריא ומלא חיים, נותן פתרונות מותאמים אישית וייעוץ מקצועי לשגרת טיפוח מומלצת.

בפיתוח שירותי הביוטי-טק, שילב המותג 85 שנות מומחיות בכל הקשור לעור עם מדעני העור הטובים ביותר ובינה מלאכותית. LANCÔME SKIN SCREEN נותן ניתוח ייחודי של 8 פרמטרים של העור על-ידי מינוף אינטליגנציה מלאכותית ואלגוריתמים ייחודיים, שהופכים לקבצים דיגיטליים המאפשרים ניתוח עור נגיש וזמין.

המערכת מספקת ניתוח אופטי הודות לטכנולוגיית אור תלת-קוטבית, המשלבת אור סטנדרטי ואור מקוטב-צולב עם הבזקים אולטרה-סגולים. הסקין סקרין נותן הדמיית פנים מלאה המבוססת על פרמטרים גלובליים של העור, המערכת מצלמת 3 תמונות בסופן יועצי היופי של לנקום ינתחו את התוצאות עבור כל בעיית עור.

המערכת מספקת נתונים על מצב לחות העור מנמוך לגבוה, בהתבסס על תשובות הלקוחה לשאלון. פרמטר ייחודי נוסף שנמדד הוא ניתוח של רפיון העור-המיצוק. זמין עד ה-31.7 במתחם Lancôme בקניון שבעת הכוכבים ובהמשך בנקודות נוספות.

ניתוח פנים הלנקום מתחם ביוטי-טק. גדי סיארה,
ניתוח פנים הלנקום מתחם ביוטי-טק/גדי סיארה

איזה שיק

המותג הבינלאומי SCHICK משיק תת מותג חדשני- סכיני גילוח חדשים בשם INTUITION , כל המוצרים מותאמים במיוחד לנשים ולצעירות, מותג הגילוח הגברי שנשאר תחת המותג שיק. INTUITION מציע מגוון רחב של סכיני גילוח רב פעמיים וחד פעמיים לנשים, כך שכל אחת תוכל לבחור את המוצר המועדף עליה ומתאים לצרכיה.

המוצרים מעוצבים בהתאמה למבנה הגוף הנשי, על-מנת להפוך את הסרת השיער מהגוף ומהפנים קלה ונעימה יותר ותוך כדי טיפוח עדין, החלקה והזנה של העור וללא תחושת גירוי. אין ספק כי INTUITION יעשה מהפכה בעולם הגילוח הנשי ויהפוך את הפעולה למהנה ואיכותית. להשיג בכל רשתות הפארם וברשתות השיווק.

איזה שיק מותג שיק משיק. עדי אדרי,
איזה שיק מותג שיק משיק/עדי אדרי

הטבע נכנס הביתה

מותג עיצוב הבית "פלורליס", משיק את קולקציית קיץ 2022 המספקת ראייה הוליסטית לסגנון חיים שהוא חופשה בבית, עם פריטים החוברים יחד לחוויה שלמה. באמצעות אמנות, ריהוט ואקססוריז בהשראה מהטבע הבאה לידי ביטוי בצבעוניות, חומריות, צורניות וחדשנות, פלורליס מצליחה לשלב מקוריות, נוחות וייחודיות היוצרים חלל שמח.

בקולקציה: צמחיה כלי אירוח והגשה במגוון צבעים וחומרים, קישוטי קיר מקוריים, גופי תאורה ומגוון אביזרים. צבעוניות של גוני אבן ועץ טבעי, טרקוטה, כתמתם, ורוד, טורקיז, ירוק. קולקציית הקיץ של פלורליס היא שילוב מנצח של חומרים, עץ וזכוכית שקופה ואוורירית וחומרים אורגניים כמו קש ובמבוק שיוצאים ממחוזות הבוהו ומשתלבים עם חומרים ומרקמים אחרים.

הצמחיה הירוקה נכנסת הביתה בשלל סגנונות, צמחייה טרופית, עלי דקל וקיסוס, צמחיית אייר פלנט צפופה ונשפכת, עציצי אלוורה ומגוון עציצים ועלים בצורות ובגבהים וגוונים שונים. לצד פרחים מיובשים-המוצר הראשון בו המותג התחיל לפני שהפך לרשת מובילה, זרים, סלסלות קש עם עלי לבנדר ואקליפטוס.

טרנד בולט בתחום הריהוט הוא בד בוקלה לבן שעוטף מערכת ישיבה מפנקת הכוללת ספה, כורסאות, והדום וספסל, האריגה הצפופה של החוט העבה, שעשוי משני גדילים, יוצרת בד עם מרקם מלטף של תלתלים זעירים. הרהיטים מאופיינים בגימורים מעוגלים, צורניות ומגמות חדשות, הקווים הישרים מפים מקום לצורניות עגולה ואמורפית בספות, כורסאות, שידות עץ, קונסולות ושולחנות צד עם קימורים.

קולקציית גופיה תאורה כולת גופים עשוייפ עשויים פליז ומתכת עם משחקי קימורים וצורניות אליפטית, לצד גופי תאורה בקווים מעודנים דמויי חוטים, קש ובמבוק. להשיג באתר ובחנויות נבחרות: ראשל"צ, דן-דיזיין בני ברק, הרצליה, חיפה, בית יהושוע ובחנויות העיצוב המובחרות ברחבי הארץ.

מכניסים את הטבע הביתה קולקציית פלורליס. יח"צ,
מכניסים את הטבע הביתה קולקציית פלורליס/יח"צ

לילות קיץ

מסעדת מייזון קייזר ברוטשילד משיקה סדרת לילות חדשה עם משב רוח אירופאי, במיוחד לערבים התל אביבים רוויי הלחות. על התפריט מנצח הרכש הצעיר - שף עדי אשכנזי, שנוחת כאן לאחר סיבוב התמחות במסעדות מהטובות באירופה, אשכנזי מבשל תפריט יצירתי ללילות הקיץ הישראלי עם שחקני החיזוק, הקונדיטורית שחר סניור (פופינה) והסומלייה ג'סי בודק, וגם ויין בית חדש בשת"פ עם יקב סוסון ים.

בלילות הקיץ La Nuit מוצע תפריט יצירתי באווירה קלילה בהשראת רחובות פריז, קופנהגן ופרובאנס - מטבח אירופאי מודרני, שמלהטט עם רוח הביסטרונומי הפריזאית ונותן במה לחדשנות ומקוריות. אשכנזי מגיע עם רקורד במטבחים של מסעדות קלארו ופופ אנד פופ, הוא העמיק השכלתו בעבודה וסטאז' במטבחי מסעדות מישלן מהטובות באירופה לאחר שעשה הסבה מ-8200 ומההייטק למטבח. התפריט מחולק ל 2 קטגוריות: קלאסיקות של המטבח הצרפתי, ומנות עונתיות, שיתחלפו בהתאם להיצע המקומי של האדמה והים, בחלק מהמנות משולבים מאפי הדגל של מייזון קייזר: מלחם המחמצת הקלוי, ועד הבריוש.

הקונדיטורית שחר סניור, יצרה תפריט קינוחים קלאסי עם טוויסט אישי. גם תפריט היין עבר מהפך עם עשרות סוגי יינות שאצר הסומלייה ג'סי בודק. המסעדה יצרה שת"פ עם יקב סוסון והיינן זאב דוניה, ויצירה יין את הבית.

בין המנות קלאסיקות-LES CLASSIQUES-קאסטרד הדרים מרענן של קיץ עם גרניטה שומר ועשבי העונה; טארטלטים של שאלוט מקורמל וסנט מור וטארטלטים של סרטנים גבינת סטילטון, טוביקו שחור, שמן טרגון ובוראג'; סבידה מטוגנת בתערובת תבלינים מפרובאנס, תבשיל חומוס ואורגנו טרי; נתח מקומי מיושן גרטן שומן ברווז, רוטב חרדל, דמי גלאס זנב שור; בין המנות העונתיות- EN SAISON; קרודו דג ים קרם פרש מעושן, תפוחי עץ מוחמצים, עשבי תיבול, אבקת פטל; קרפצ'יו שרימפס קריסטל סלסה ורדה, לחם מחמצת צרוב בחמאה ומסקרפונה מתובלת; "ריזוטו" מסלרי ושקדי עגל מעושנים ג'וס זנב שור ושורש סלרי מוחמץ; קרוקט פורל מעושן קציפת חזרת ושמן מליסה לימונית

לילות קיץ תפריט חדש ב'מייזון קייזר'. חיים יוסף,
לילות קיץ תפריט חדש ב'מייזון קייזר'/חיים יוסף

יום ים

מותג בגדי הים של המעצבת שני שמר משיק חנות דגל ראשונה ברחוב דיזינגוף 212 תל אביב לצד קולקציית בגדי ים וריזורט חדשה. המותג שקיים למעלה מעשור, נמכר עד היום באתר האונליין בארץ ובאתרי הסחר המובילים בעולם. בגדי הים עשויים מבדים איכותיים ששמר מייבאת מאיטליה, הם עבים ומחטבים, ובגדי הים תפורים בתפירה איכותית.

המותג זכה לאהדה באתרי סחר מובילים בעולם ביניהם: Revolve, Shopbop, Intermix, Fwrd, Bloomingdale's והזמנות לעונה הבאה מ net a porter ו Mytheresa, ובין לקוחותיו: בר רפאלי, רותם סלע, לירון ויצמן, שיר אלמליח, יעל גולדמן, סנדרה רינגלר, שלי גפני, מור סילבר, אגם רודברג, שונית חמד, מאיה ורטהימר, אנה ארונוב, רוקי ברנס, לנה פרמינובה, אריאל מסמטיינג נייבי, כריסטי טיגן, ג'סיקה אלבה. קולקציית קיץ 2022 של שני שמר עוצבה בהשראת דיאלוג ייחודי עם האוקיינוס והעולם הרחב שבמעמקי המצולות, וכולל עולם של טקסטורות, צבעים ומרקמים הנחשפים כשהים בשפל כמו צדפים, אלמוגים וצמחייה מרהיבה.

המוטיבים באים לידי ביטוי בדפוסים, בצבעים ובאביזרים, הגזרות של בגדי הים מחמיאות לקימורי הגוף, הן נוחות ונשיות. הצבעוניות של קולקציית הריזורט נעה בין גוני חום, ירוק בקבוק, ירוק זית, כתום נועז ולבן פנינה, כל הדפוסים עוצבו במיוחד עבור הקולקציה של שמר והם ייחודיים לה. בחירת בדי הבגדים נעשתה בקפידה, שמר עשתה שימוש בבדים טבעיים כמו: פשתן, משי ושיפון משי.

יש גזרות צמודות לגוף לצד גזרות נשפכות ברכות לנוחות ולתחושת חופש. להשיג בחנות הדגל ברחוב דיזינגוף 212 תל-אביב ובאתר.

יום ים שני שמר משיקה. אלון שפרנסקי,
יום ים, שני שמר משיקה/אלון שפרנסקי

למען הגוף והנפש

מותג הרוקחות הטבעי VOS המעודד ריפוי גוף ונפש וריטואלים של אהבה עצמית, משיק קולקציות חדשות ביניהן סבונים לנשים ולגברים המשלימים את החוויה ההוליסטית של המותג.

הסבונים מנקים, משקמים, מזינים, ומרככים את עור הפנים, הגוף והקרקפת ללא SLS, פארבנים, רכיבים פטרוכימיים או רכיבים מהחי. ליין סבונים לנשים: סבון לחות בניחוח פודרת מי ורדים לעור הפנים והצוואר מבוסס על תרכובת ייחודית של אוכמניות, קנה סוכר, תפוז, לימון ומייפל סוכר ותמציות בוטניות המספקות 5 AHA טבעיים לעור: חומצה לקטית (מאוכמניות), חומצה גליקולית (מקנה סוכר), חומצת לימון (מהתפוז והלימון) וחומצה מאלית וטרטרית (ממייפל הסוכר); סבון גוף ללחות והזנה בניחוח פודרת מי ורדים-תרכובת ייחודית המורכבת ממרווה, תפוז ולימון; שמפו ללא מלחים בניחוח פודרת מי ורדים קומפלקס של מרווה, לימון, תפוז, קליפת רימונים ופרופוליס, השומר בצורה עוצמתית על ההזנה של שערך, מנקה ומעניק לשיער רכות, ברק וזוהר.

ליין סבוני הגברים כולל: סבון פנים וגילוח עם תרכובת ייחודית להתחדשות העור העדין המורכבת מקנה סוכר, פרופוליס, מרווה, קמומיל, אוכמניות, תפוז ומייפל; סבון גוף ושמפו עם תרכובת ייחודית להתחדשות העור המורכבת מקפה ירוק, גינקו, קמומיל, מרווה, תפוז, ולימון.

עוד למותג, קו נרות מחומרי גלם טבעיים וידידותיים לאדמה ולכדור הארץ, סדרת הריחות נוצרה במהדורה מוגבלת. הנרות הטבעיים עשויים מחמאת קוקוס משובחת, יצוקים בעבודת יד, בעלי בעירה נקייה ופתיל עץ. בסדרה 3 נרות חדשים המעודדים חווית גוף נפש מרגיעה ומאזנת: נר טבעי אחרי הזריחה בניחוח פירותי, מתקתק, מעורר ומייצר תחושה קסומה; נר טבעי לפני השקיעה בניחוח תמציות המעודדות אווירה שקטה, איזון ושלווה; נר טבעי קנה סוכר לחללים פתוחים להרחקת יתושים; נר ניחוח גרניום לימוני, צינטורנלה, קינמון ולבנדר בריכוז מקסימלי. את המותג יצרה הפסיכותרפיסטית ורד אורנשטיין סלוצקי כך שהשם VOS, הוא ראשי התיבות של שמה: Vered Orenstein Slutzky.

למען הגוף וננפש מוצרי מותג vos. יעל אורנשטיין יוז,
למען הגוף וננפש מוצרי מותג vos/יעל אורנשטיין יוז

ברטוב עושה טוב

הקוסמטיקאית קרו ברטוב, בעלת מותג על שמה, משיקה Supreme Collagen Serum - סרום קולגן עוצמתי, המכיל פפטידים וחומצות אמינו, התומכים בייצור קולגן בריא. הסרום ממזער קמטים, הפפטידים חודרים לאפידרמיס, ומאותתים לתאי העור להתרבות ולחזק את העור.

הסרום עשיר בנוגדי חמצון, מרגיע ומגן על המרקם העדין על-ידי נטרול רדיקלים חופשיים. אידיאלי לעור אקנתי, פוסט אקנה, היפרפיגמנטציה, נזקי שמש וסימני הזדקנות גלויים, מאחר והוא בעל יכולת אדירה להאיץ, לתקן ולהרגיע את העור.

ברטוב עושה טוב סרום חדש לקרן בר טוב. עדי גלעד,
ברטוב עושה טוב סרום חדש לקרן בר טוב/עדי גלעד

יום הליפסטיק

לכבוד יום הליפסטיק העולמי שיחול ב-29 ליולי, רשת "ביוטיקייר" לא נכנעת ליוקר המחייה ומציעה קרוב ל-20 סוגי שפתונים במאות גוונים ומרקמים.

בין המוצרים: FIXX שפתון מאט צמחי מסדרת אודמים על בסיס חמאת שיאה בגימור מאט, אנטי אייג'ינג ועמיד; FIXX שפתון נוזלי בגימור מאט-סדרת שפתונים עשירים בפיגמנט, בגימור מאט ואחיד; FIXX שפתון וסומק בסטיק 'חמאתי' ופיגמנטי, רב שימושי, מתאים לאיפור הלחיים והשפתיים, אנטי אייג'ינג, עשיר בלחות, מעניק כיסוי ועמידות גבוהים; LIP SYNC-שפתון צמחי מינרלי בצורת כדור המעניק לחות לשפתיים ב-4 גוונים וריחות: סורבה תות, מנטה מרענן, כתם הדובדבן וקוקוס וניל.

מתאים להברקה טבעית על עצמות הגבה, עפעפיים ולחיים; CHECK MATT-שפתון מאט על בסיס מינרלי וצמחי, עתיר בפיגמנט, בתוספת לחות; שפתון עמיד עשיר בפיגמנט, נמרח בקלות ועמיד לאורך זמן; עיפרון עבה עשיר בלחות, מעניק ברק וזוהר, מסייע בהגנה על השפתיים; ליפגלוס דו-צדדי בניחוח תות מתקתק לכיסוי מלא ועמיד; ליפגלוס בניחוח פירות נעים, גימור מבריק וגלוסי בעל עמידות גבוהה. להשיג באחד מ-26 סניפי הרשת, באתר האינטרנט

יום הליפסטיק-קולקציית הליפסטיקים של ביוטיקר. יח"צ,
יום הליפסטיק-קולקציית הליפסטיקים של ביוטיקר/יח"צ

פלא פלאים

pelle עור באיטלקית הוא מותג טיפוח חדש של שלי גפני שיעשה פלא לעורכן, המותג כולל ליין מוצרים איכותי ויוקרתי על בסיס קולגן שפיתחה בשיתוף מכוני מחקר ומעבדות בתחום האנטי אייג'ינג, על בסיס אבקת קולגן בשילוב קומפלקס ויטמינים ורכיבים מטפחים פעילים להגברת הזוהר, המוצקות והמראה הקורן של העור.

PELE היא גם פלטפורמה שיתופית המציעה עולם שלם של בריאות גוף ונפש, דרך תוכן ייחודי ומעצים, המלצות, יוזמות, סיפורים מעוררי השראה, וספקי חויות מקצועיים הנותנים נקודת מבט חדשה וייחודית ושיתופי פעולה מגוונים.

בין המוצרים: -PELLE Super glam effect אבקת קולגן פפטידים המשלבת בין 5 רכיבים איכותיים המזינים זה את זה ומשפרים את הספיגה בגוף לעור זוהר ומוצק; Firming & Lifting Cream Collagen PELLE- קרם פנים המכיל קולגן בכמות גבוהה לחידוש העור ומראה גמיש ומתוח, מכיל מרכיבים הנחוצים לחידוש מראה עור הפנים: קולגן & אלסטין, חומצה היאלורונית ויטמינים: C , B5 (D ו-E; repair & lifting serum collagen PELLE -סרום הזנה אינטנסיבי וממוקד המסייע לגמישות העור ולטיפול בסימני הזדקנות ושיקום פגמי הזמן, מבוסס על דור חדש ומהפכני של פורמולציה המשלבת בין תמצית של חומרים בריכוז גבוה במיוחד.

פלא פלאים שלי גפני משיקה מותג חדש. אלכס ליפקין,
פלא פלאים שלי גפני משיקה מותג חדש/אלכס ליפקין

סיר הסירים

מותג כלי הבישול והאפייה roso משיק את GRIP- סדרת סירים ומחבתות לשימוש יום יומי בתדירות גבוהה, עם חוויית בישול אופטימלית.

בסדרה סירים ומחבתות עמידים ויציבים בעיצוב שיש טבעי עם ציפוי Non-stick Solid marble, המונע הידבקות מזון. בסדרת Grip כלי בישול בעלי יציבות אידיאלית, עם ידיות אחיזה פונקציונליות ונוחות המיועדות לשמירה על איזון ויציבות מקסימלית בתהליך הבישול.

Roso- מותג הבית של רשת Cook and Bake, להשיג בסניפי רשת cook and bake ברחבי הארץ.

סיר הסירים  סדרת גריפ של מותג רוסו. דניאל לילה,
סיר הסירים סדרת גריפ של מותג רוסו/דניאל לילה

חדשות טעימות

רק בישראל - רשת 'בנא משקאות', משיקים לרגל הקיץ ובבלעדיות בישראל, בירת ארקובראו וייסביר 5 ליטר עם ברז נשלף ונוח לשימוש. מבשלת ארקובראו-מהמבשלות העתיקות והאיכותיות בגרמניה, ידועה במסורת עתיקה והקפדה יתרה על תהליך ייצור הבירה, שימוש בציוד מתקדם ומרכיבים טבעיים ואיכותיים אותם מייצרת המבשלה להכנת הבירה לרבות ייצור חיטה ושעורה בגידול מקומי. מדובר בבירת פרמיום חיטה גרמנית קלאסית בעלת ארומות של הדר, שמרי בירה משובחים, ציפורן, בננה וטעמים פירותיים ומעודנים ורמזים לקרמל וטופי. הסיומת פירותית ארומטית ועשירה. החבית מגיעה עם ברז נשלף לשימוש נוח בכל מקום ובכל זמן. להשיג ברשת חנויות בנא משקאות ברחבי הארץ
ובהזמנה טלפונית במשלוח לבית הלקוח מהיום להיום.

יין בישראל - החברה הסקוטית מבית ישרקו, מרחיבה את קטגוריית היינות ומשיקה 5 יינות מיקב Sabanis שבאזור אגיוס יואניס יוון. בסדרת פייר ווינד יין רוזה, לבן ואדום. היינות נעשים בכלי נירוסטה כפולי דופן, קו מילוי איזוברי, ביקב נעשה שימוש בחביות עץ אלון שונות, לרוב "באריק" בנפח בורדו קלאסי. הענבים מגיעים מכרמי המשפחה והם תערובת של זנים מקומיים ובינלאומיים כמו. להשיג במסעדות וברים נבחרים ובאתר חברת ישרקו.

דנונה, מותג-היוגורט המוביל מבית שטראוס, משיק לראשונה יוגורט "דנונה מולטי", שפותח במיוחד עבור הגיל השלישי. ליוגורט הרכב תזונתי המותאם לגיל השלישי: דל לקטוז, מכיל 13 גרם חלבון בגביע ובתוספת ויטמינים ומינרלים - ויטמין D, סידן, מגנזיום, אבץ וברזל.

Life Well'ness - המותג הפרטי של סופר-פארם בתחום המזון, נכנס לקטגוריה חדשה ומשיק סדרה חדשה ואורגנית של פירות טרופיים מיובשים ב-4 טעמים: פיטיה, בננה, מנגו ואננס, מוצרים אורגניים, ללא גלוטן, וללא תוספת סוכר, 100% פרי. הפירות היבשים בעלי מדבקת "הסימן הירוק" על-פי תקנות משרד הבריאות, הסדרה מיוצרת בקולומביה ונמכרים באריזה אישית. להשיג בסניפי ובאתר סופר-פארם אונליין.

יופי של פיטנס - פיטנס אסם-נסטלה מרחיבה את סדרת פיטנס מולטיגריין עם סדרת חטיפי פיטנס קטניות המכילה דגנים מלאים וקטניות. בסדרה המשובחת, שני מוצרים חדשים שיושקו כמוצר קבוע על מדפי החטיפים: חטיף פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל וחטיף פיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל. הסדרה עשירה בטעמים ממכרים, ייחודיים ועשירים, וגם צורה ומרקם קראנצ'יים במיוחד. הסדרת מצטרפת לסדרת פיטנס מולטיגריין-סדרת חטיפי פיטנס משויכת לזירת ה-better for you אשר מיועדת לצרכנים המקפידים על אורח חיים מאוזן ומחפשים חטיפים טעימים ומפנקים, העשויים מרכיבים איכותיים וטובים יותר תזונתית. להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

עוד מאסם-נסטלה, מהדורה מוגבלת את אחת המהדורות האהובות ומצליחות ביותר של במבה-במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה, שילוב ייחודי בין קרם מתוק, למלוח ולפריך של במבה שמומלץ להקפיא ולאכול קפוא. האריזה הצבעונית ובולטת על מדף החטיפים והנראות הותאמה למוצרים בסגמנט המילוי, נראות שמדגישה את הפודאפיליות של המוצר כאשר על האריזה אלמנטים המדגישים שמומלץ לאכול את המוצר קפוא.

מותג Hellmann's המציע מוצרים קולינריים שהופכים כל מאכל מטעים למדהים, ממרח טבעוני, ללא צבעי מאכל, במרקם קרמי שמשדרג כל ארוחה. מעולה לסלטים, כריכים ולכל מה שהולך עם מיונז אבל בגרסה הטבעונית.

משקשקים ושותים - מחפשים משקה וחטיף אבל הכי יצרתי שיש? מילקי שלוק בטעם אייס קפה לשקשוק במארז, שני מעדני מילקי בטעם אייס קפה לשקשוק עם שתי גליליות ופל, מצופות בשוקולד. מילקי, מותג המעדנים המוביל מבית שטראוס, משיק את "מילקי שלוק בטעם אייס קפה לשקשוק"-מעדן מילקי המשלב פודינג בטעם אייס קפה עם הקצפת האהובה, שנועד לשקשוק, ומגיע עם בונוס-גלילית ופל מצופה בשוקולד חלב . מוצר חדשני, ייחודי ויצרתי.

צהוב עולה - רשת הגלידריות הישראלית גולדה משיקה מהדורה ייחודית בשם "הגולדה הצהובה", גלידה צהובה וגם גביע צהוב. רשת גולדה אינה חושפת את רכיבי המהדורה הצהובה וטעמה ושומרת על סודיות כך שאתם מוזמנים לטעום ולהמר. הצהובה זמינה למכירה בכל סניפי רשת גולדה בפריסה ארצית, באפליקציית המשלוחים החדשה של גולדה ובאתרי המשלוחים.

מיני מי-מותג קרמוגית של אסם-נסטלה מתרחב עם טעמי בייגלה מלוח וקרמל מלוח בגרסה חדשה - קרמוגית מיני'ס, עוגייה קטנה קטנה כמו חטיף. בשונה מאריזות קרמוגית, המוצרים החדשים יימכרו בשקית בדומה לשקית של חטיפים ובגודל מיני קטן מאוד.

תלמה ממשיכה לחדש ולרגש ומשיקה מוצר חדש במשפחת ברנפלקס קרנצ'ים: דגנים מחיטה מלאה ושיבולת שועל מלאה ללא תוספת סוכר בטעם דבש וקינמון. לאור הביקוש, תלמה מחזירה למדפים את ברנפלקס קרנצ'ים בטעם מייפל. דגנים מלאים וסיבים, וללא תוספת סוכר בטעמים מפנקים. שני המוצרים במהדורה מיוחדת ישווקו לזמן מוגבל בכלל רשתות השיווק.

חדשות טעימות. יח"צ,
חדשות טעימות/יח"צ

מעלים מודעות

קוסטינו ישראל מעלה את המודעות לבנייה ירוקה, ומשיקה את לקולקציית משטחי Dekton החדשה -התשובה למוצר בר קיימא לעולם הנדל"ן, האדריכלות והעיצוב הבינלאומי.

מדובר במשטחים המיוצרים בטכנולוגיה חדשנית המחקה את תהליך הייצור של אבן טבעית שעומדת בכל הדרישות המחמירות לבקרת פליטות אטמוספריות, ניהול פסולת, טיפול ושימוש חוזר במים תעשייתיים, פינוי כימיקלים ובקרת סיכונים סביבתיים.

כחלק מאסטרטגיית קיימות המוצר של קוסנטינו, מחוייבת החברה לקיזוז מרצון של פליטות דו-תחמוצת הפחמן המתבצעות במשך כל מעגל החיים של Dekton, ובכך מציעה ללקוחות מוצר בעל נייטרליות פחמנית. מותג Dekton קיבל את אישור Greenguard Gold המזהה מוצרים שעומדים בהנחיות המחמירות למזהמי אויר בתוך בניינים, אישור המעיד על בקרה מקסימלית בכל הדרישות הקשורות לפליטות כימיקלים.

Dekton עומד גם בתקן ISO14001, המהווה ראיה לאיכות מערכת הניהול הסביבתית של Cosentino. ההסמכה מקיפה את כלל התהליך שבו מעורבת החברה, מהתכנון, הייצור והעיבוד של Dekton ועד להפצתו ושיווקו. לשוק בישראל חדרה קוסנטינו לפני כ-7 שנים וכבר יצרה מהפכה בתחום שחווה עלייה גוברת ברמת המחויבות לחברה, לקהילה ולאיכות הסביבה.

דקטון. יחצ קוסנטינו,
דקטון/יחצ קוסנטינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully