וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים משיק פיקדונות מובנים חדשים: "הקרן מובטחת", "פיקדון שקל בטווח הדולר" ו"פיקדון שקל בטווח האירו"

MyMoney

20.2.2003 / 13:15

"שקל בטווח הדולר" מתאים ללקוחות הצופים תנודתיות מוגבלת בשער הדולר היציג בתקופה הקרובה והמעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם



בנק הפועלים משיק שלושה פיקדונות חדשים: שני פקדונות בשקלים: "פיקדון שקל בטווח הדולר" ו"פיקדון שקל בטווח האירו" ופיקדון במטבע אירו "פיקדון הקרן המובטחת אירו/דולר". המוצרים שייכים לקבוצת המוצרים המורכבים - Structured Products.

פיקדון "שקל בטווח הדולר"



פיקדון שקלי לשישה חודשים המאפשר ללקוח להנות מריבית שקלית גבוהה יחסית לפיקדון שקלי רגיל לאותה תקופה. הפיקדון מבטיח לחוסך קרן שקלית + ריבית שקלית לתקופה, כאשר גובה הריבית תלוי בהתנהגות שער הדולר היציג במהלך תקופת החסכון: אם שער הדולר לעומת השקל יישאר לאורך כל תקופת הפיקדון בתוך טווח שערים שנקבע מראש, יזוכה החוסך בריבית שקלית גבוהה, אם יחרוג מהטווח או יגע בקצוות פעם אחת או יותר במהלך התקופה, יזוכה החוסך בריבית נמוכה יותר.



הפיקדון הוא לשישה חודשים וסכום המינימלי להפקדה הוא 1,000 שקל. תשלום המס ליחיד הינו 10% על הריבית. לדברי הבנק, הפיקדון מתאים ללקוחות הצופים תנודתיות מוגבלת בשער הדולר היציג בתקופה הקרובה והמעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם.



פיקדון "הקרן המובטחת אירו דולר"



פיקדון במטבע אירו לשישה חודשים. במידהו שער האירו/דולר יישאר בטווח שנקבע מראש לאורך כל תקופת הפיקדון, יזוכה הלקוח בתשואה גבוהה (ריבית שנתית בטווח) מריבית האירו/דולר הקיימת בפיקדון לתקופה זהה. אם השער יחרוג מהטווח או יגע בקצוות, פעם אחת או יותר, יזוכה הלקוח בקרן בלבד, ובכל מקרה הקרן במטבע אירו - מובטחת. הפיקדון מתאים לתושבי חוץ ולתושבי ישראל כולל מקבלי פיצויים מגרמניה. סכום מינימלי להפקדה: 5,000 אירו.



לקוחות ישראלים ועולים/בעלי פטור החייבים במס הכנסה (יחידים) יחויבו בגין הריבית שתשולם בשיעור מס בגובה של 15%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully