וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התקשורת Wecom רוכשת ספקית אינטרנט ביתי במיליוני שקלים

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 11:42

חברת Wecom חתמה על הסכם לרכישת 'עמית נט', שעוסקת במתן שירותי אינטרנט ביתי. במסגרת העסקה צפויה החברה הנרכשת להמשיך לפעול כחברה עצמאית עם עובדיה והתשתיות הקיימות. החיבור בין השתיים יאפשר חשיפה רחבה יותר ללקוחות והצעת מגוון שירותי תקשורת רחב יותר

אנה זק, פרזנטורית WECOM. שי תמיר,
אנה זק עלתה לאחרונה כפרזנטורית בקמפיין לחברת התקשורת WECOM/שי תמיר

"הסינרגיה תייצר ערך משמעותי"

חברת הסלולר Wecom שנרכשה ע"י קרן כלירמרק ואיש העסקים יריב לרנר וחשפה לאחרונה את השם והמיתוג החדשים שלה (השם הקודם של החברה היה WE4G) מודיעה כי חתמה על הסכם רכישה עם ספקית האינטרנט הביתי 'עמית נט'.

היקף העסקה מוערך במיליוני שקלים ובמסגרתה צפויה עמית נט לפעול כחברה עצמאית בתנאים המוכרים לה ללא שינויים מהותיים. מטרת החיבור בין השתיים נועד לאפשר ל-Wecom להגיע למאות אלפי לקוחות נוספים ולהציע ללקוחותיה מגוון רחב יותר של שירותי תקשורת.

אסף אביב, משנה למנכ"ל Wecom: "אני שמח על חתימת ההסכם, ומשוכנע שהחיבור והסינרגיה בין החברות ייצרו ערך משמעותי ללקוחות החברות, לעובדים ולבעלי המניות. רכישת עמית נט מאפשרת ל- Wecom להציע ללקוחותיה סל רחב יותר של שירותי תקשורת. עמית נט פועלת היום עם תשתיות טכנולוגיות ועובדים מצוינים, ואנחנו נשמר את היתרונות האלה לצד סינרגיה בין החברות שתסייע בצמיחת הקבוצה כולה".

אסף אביב משנה למנכל חברת הסלולר wecom. יח"צ,
אסף אביב משנה למנכל חברת הסלולר wecom/יח"צ

איחוד היתרונות צפוי להביא לצמיחה

מוטי ארבל, בעל חברת עמית נט: "לאחר שהקמתי את עמית נט לפני כ-10 שנים, והגענו לחברה שמספקת מגוון שירותי אינטרנט, עם תשתיות מצוינות, אמינות ושירות מעולה, הגיע הזמן לקחת את החברה לשלב הבא".

"מבין כל ההצעות שקיבלתי, בחרתי את השותף הטוב ביותר ללקוחות ועובדי החברה, שיאפשר המשך צמיחה ושמירה על היתרונות הרבים שנבנו בחברה בשנים האחרונות. אני מאחל ל- Wecom המון הצלחה, ואמשיך ללוות את החברה גם בשנים הקרובות", הוסיף ארבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully