וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SHOWTIME: נועה קירל משיקה לראשונה מותג איפור עם רשת סופר-פארם

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 12:11

לפני האירוויזיון עוצרים לטיפוח: הכוכבת נועה קירל משיקה לראשונה מותג איפור לסופר-פארם תחת השם SHOWTIME. המותג שיינחת ברשתת הפארם בסוף הקיץ הקרוב, יציע קולקציית מוצרים רחבה עם מגוון של למעלה מ-50 פריטים, ביניהם: איפור, מוצרים לטיפוח הגוף ואביזרים משלימים

נועה קירל משיקה מותג איפור shoetime. נועה חלבין,
נועה קירל משיקה מותג איפור shoetime/נועה חלבין

הכוכבת המצליחה נועה קירל שנבחרה ממש לאחרונה לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון הקרובה, ממשיכה לדהור, וכיאה לכוכבת בסדר גודל בינלאומי משיקה מותג ביוטי חדש. המותג של קירל, בשיתוף עם רשת סופר-פארם ייקרא "SHOWTIME" והוא יגיע למדפים לקראת סוף הקיץ.

קירל, מצטרפת לשורת הזמרות המצליחות ביותר בעולם להן גם מותגי איפור כמו סלינה גומז (RARE Beauty), אריאנה גרנדה (REM Beauty), ריהאנה (Fenty Beauty) וליידי גאגא (HAUS Laboratories).

מותג הביוטי של קירל שייקרא "SHOWTIME" יינחת בסופר-פארם בסוף הקיץ הקרוב עם קולקציית מוצרים המכילה מגוון של למעלה מ-50 פריטים, ביניהם: איפור, מוצרים לטיפוח הגוף ואביזרים משלימים. בין פריטי הקולקציה המגוונים ניתן למצוא: פלטת צלליות וסמקים, היילייטרים, גלוסים ואודמים, מוצרים לגבות, תרסיסי גלואו, בודי מיסט, תחליבי לחות, אביזרי איפור ועוד.

נועה קירל לסופר-פארם. נועה חלבין,
נועה קירל לסופר-פארם/נועה חלבין

מדובר בהידוק החיבור בין סופר-פארם לנועה קירל שהחל לפני למעלה משנתיים. שיתוף הפעולה בין השניים כלל קולקציות משקפיים בעיצובה של הזמרת לסופר-פארם אופטיק תחת המותג UNIC NK, והשקת בושם של קירל. כעת הצדדים החליטו לקחת לשלב הבא את מערכת היחסים, עם השקה של מותג ביוטי עליו חתומה הזמרת.

הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק וסחר קוסמטיקה בסופר-פארם בירכה על שיתוף הפעולה המרגש: "קירל ליוותה והייתה מעורבת בתהליך העיצובי ובבחירת פרטי קולקציית האיפור, הטיפוח והאקססוריז. אחרי שיתוף הפעולה הפורה של נועה קירל ורשת סופר-פארם בשנה שעברה עם קולקציית האופטיקה וקולקציית מוצרי השיער, אנו שמחים להרחיב את העשייה בינינו ולהביא בשורה וחדשנות יחד עם נועה גם בעולמות הביוטי".

המוצרים בקולקציה יוצעו בטווח מחירים של 49-199 שקל לפריט ויימכרו בסניפי ואתר סופר-פארם אונליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully