וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חידוש עונת החתונות: היכן יבלה הזוג את ליל הכלולות?

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 15:23

עונת החתונות יצאה אמנם לפגרת "בין המצרים", אבל בעוד שלושה שבועות היא תתחדש במלוא עוזה, מה שגרם לנו לעסוק בשאלה הרת הגורל: היכן יבלו בני הזוג את הלילה הראשון כנשואים?

vert לגון נתניה. רועי מזרחי,
vert לגון נתניה/רועי מזרחי

מלון Vert נתניה

המלון הרומנטי VERT נתניה הממוקם על צוק עם נוף עוצר נשימה מציע סוויטות רומנטיות וחדרים מפנקים הכוללים מרפסת המשקיפה אל הים לאווירת חופש ושלווה כניתוק מוחלט לזוג מהמולת האירוע.

חבילות הכלולות של המלון מציעות את כל הטוב הזה בנוסף לפינוקים מיוחדים כמו: קיט רומנטי שיחכה להם בחדר וספא זוגי FOR SEA YORSELF באמצעות צדפות וקונכיות טבעיות חמות שבשילוב עם טכניקות עיסוי מקצועיות, תורמות להפחתת כאבי שרירים ולחידוש רקמות העור. הטיפול מסתיים בקרצוף הגוף בפילינג ג'ל.

המחירים ל-2 לילות כלולות בחודש יולי (קלאב פרימיום) החל מ-4,200 שקל. המחירים לחודש אוגוסט (דלקס פרימיום) החל מ-4,000 שקל.

vert לגון נתניה. רועי מזרחי,
vert לגון נתניה/רועי מזרחי

דיוויד טאואר נתניה

חדר אקזקיוטיב ספא נוף לים ובקבוק קאווה בחדר. קבלת חדר בשעה 10:00 בבוקר ואפשרות לפינוי בשעה 13:00 במקום 11:00, התארגנות כלה + עד 3 מלווים אפשרות לצילומים במלון.

החבילה בתוקף בימים א'-ה' בלבד ולא כולל חגים.

המחיר: 1,850 שקל. החופשה במחיר מבצע לחברי מועדון VIPRIMA בלבד למזמינים באתר האינטרנט הרשמי של פרימה ובמוקד ההזמנות. בכפוף לתנאי הביטול של המלון. בתוקף החל מחודש ספטמבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דיויד טאוואר רשת מלונות פרימה. מיקי אופק,
דיויד טאוואר רשת מלונות פרימה/מיקי אופק

פאבליקה ישרוטל הרצליה

חבילת ליל הכלולות כוללת לינה, ארוחת בוקר, ומתנות שף לחדר: פלטת פירות וגבינות עשירה, מים מינרלים, קוקטייל זוגי בבר המלון, מתנת הבית, ועוד הפתעות.

במהלך השהייה, ייהנה הזוג משימוש בבריכה על גג המלון, מהלובי בר החדשני והמעוצב וממתקני מת City Club - הכוללים סאונה וחדר כושר מאובזר.

המחיר לזוג ללילה בחדר זוגי: החל מ- 925 שקל. הנחת אתר בגובה 5% לא חלה על מבצע זה. חברי חוג שמש נהנים מהנחת מועדון בסך 15% על מחיר החבילה.

פאבליקה ישרוטל. אסף פינצוק,
פאבליקה ישרוטל/אסף פינצוק

רויאל ביץ' תל אביב

עם הגעת האורחים לחדר יחכו להם שני בקבוקי מים מינרלים 500 מ"ל צלחת פירות העונה. מראה ארוכה וכיסא גבוה.

עם חזרת האורחים מהאירוע: בלוני הליום מפוזרים בתקרת החדר קישוט עלי כותרת על המיטה. פלטת נשנושים לבחירה, פלטת פירות העונה, פלטת פרלינים, בקבוק קאווה קר, זוג חולצות JUST GOT MARRIE.

קבלת חדרים מוקדמת בשעה 11:00 ועזיבה בשעה 14:00 החבילה תקפה בימים א'-ה' בלבד. עד שני מלווים לחדר ללא לינה ביום החתונה בלבד (בנוסף לצלם, מאפרת וספר).

המחיר לזוג ללילה החל מ-2,603 שקל ). החבילה אינה תקפה בחגים ובחודש אוגוסט. ללא מינימום לילות.

ריואל ביץ. יח"צ,
רויאל ביץ' תל אביב/יח"צ

מלון ווסט תל אביב

המלון ממוקם על חוף הצוק בתל אביב. המלון מזמין זוגות שעומדים להינשא להתארגן ליום חתונתם לאירוח בסוויטה מפנקת.

החבילה היא על בסיס 2 לילות. הכלה תקבל ציוד התארגנות הכולל כיסא בד, מראת גוף, ניתן להגיע עם ספקים, צלמים, צוות התארגנות וכו'.

המחיר בחודש יולי החל מ- 3,200 שקל, בחודש אוגוסט החל מ- 3,400 שקל. המחיר הינו לזוג, ל-2 לילות על בסיס לינה בלבד וחבילת כלולות.

מלון ווסט תל אביב. אסף פינצ'וק,
מלון ווסט תל אביב/אסף פינצ'וק

"מלון הבוטיק HOTEL BOBO מקבוצת מלונות בראון

במלון הבוטיק הזה כל פינה היא לוקיישן מעולה לתמונות החתונה. חבילת הכלולות שמציע המלון כוללת שני לילות באמצע השבוע כולל קבלה מוקדמת של החדר (11:00), אירוח בסוויטת ג'וניור, טיפול ספא זוגי, ארוחת בוקר בלובי המלון, אביזרים לכלה (מראת גוף, כיסא וכדומה).

החבילה תקפה בימים שבת עד ד' כולל למינימום 2 לילות. בתוקף עד 31.12.22.

המחיר לחודש אוגוסט: החל מ-3,705 שקל

hotel bobo by brown hotels - family suite. max kovalsky,
"מלון הבוטיק HOTEL BOBO מקבוצת מלונות בראון/max kovalsky

מלון ווסט אשדוד

המלון ממוקם לחוף הים של אשדוד. הכלה תקבל ציוד להתארגנות הכולל: כסא בד, גוף תאורה, מראת גוף, פלטת פירות ופלטת כריכונים (בתיאום מראש).

ניתן להגיע עם ספקים, צלמים צוות התארגנות וכו'. המפגש לקראת היציאה לחופה בין החתן והכלה יתבצע בלובי/בחדר לפי בחירתם של הזוג.

המחיר לחודש יולי החל מ- 2,600 שקל. המחיר לחודש אוגוסט החל מ- 3,200 שקל ל-2 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר, כולל חבילת כלולות.

ווסט אשדוד. יח"צ,
ווסט אשדוד/יח"צ

רשת מלונות פתאל

רשת פתאל זמינה לחוויית ליל כלולות במלונות הרודס תל אביב, הרודס הרצליה, לאונרדו פלאזה ירושלים ולאונרדו נגב לבחירתכם, שם תחכה לכם סוויטה מפנקת כיאה למעמד - אליה תוכלו לעשות צ'ק אין מוקדם (החל מהשעה 10:00 בבוקר), שיאפשר לכם להתארגן בנחת ביום החתונה וליהנות מבקבוק יין, פינוק VIP, פלטת גבינות שימתינו במיוחד עבורכם.

את הצ'ק אאוט למחרת אתם מוזמנים לעשות מאוחר (עד השעה 16:00), כך תוכלו להקיץ משנתכם בכיף ולהתפנק בארוחת בוקר זוגית מפנקת לחדר.

המחירים החל מ-1,700 שקל

רשת פתאל. יח"צ,
רשת מלונות פתאל/יח"צ

צ'ק או מזומן?

לשאלה המסורתית שמלווה כל הזמנה לחתונה: כמה כסף לתת לזוג? הצטרפו בשנים האחרונות כמה שאלות חדשות, כמו: איך לתת - במזומן בצ'ק או באשראי? ולפעמים אפילו מה לתת - צ'ק או מתנה או גם וגם? אגב, גם לאלו שלא נוכחים באירוע כבר לא נותרו תירוצים כי הם יכולים לפנק מרחוק. אז אספנו כמה שאלות מעניינות וביקשנו מחברת BUYME לבדוק אותן עבורנו.

כמה משקיעים במתנה לחתונה? המחקר החדש של BUYME לרגל עונת החתונות מצא כי ב-2022 שווי מתנת חתונה ממוצעת באפליקציית המתנות עומד על 520 שקל לזוג, עלייה של 18% בשווי המתנות בהשוואה ל-2021 ועליה של 24% בהשוואה לתקופה שלפני מגפת הקורונה.

מה קונים לחתן-כלה? האורחים בוחרים להתמקד במתנות קולינריות כאשר 30% מהמתנות שהוענקו השנה לזוגות טריים היו מתנות למסעדות יוקרה ושף בהם יוכלו ליהנות מחוויה קולינרית ייחודית. 29% בחרו להעניק נופש במלונות בשילוב חוויה מרגיעה ומפנקת של טיפולי ספא. 20% בחרו להעניק מתנות מתחום האופנה והלייף סטייל. 12% מהאורחים שלחו את החתן והכלה לעצב את הבית עם מתנות מעולמות עיצוב והלבשת הבית ו- 9% מהמתנות שלחו את הזוג ליהנות מתרבות ופנאי (הופעות והצגות).

חתונות. יח"צ,
מה קונים לחתן כלה? המתנות הפופולאריות לשנת 2022/יח"צ

בנוסף לצ'ק

תומר כהן, מנכ"ל BUYME: "אנחנו יודעים שאנשים רואים ב- BUYME מתנה ייחודית לאירועים משמעותיים כמו ימי הולדת, לידה או מעבר דירה ואנחנו מתרגשים לראות כל פעם מחדש שישראלים בוחרים להעניק BUYME גם כמתנת חתונה בנוסף לצ'ק. זה משמח אותנו שאנחנו יכולים לאפשר לאורחים בחתונה לרגש את הזוגות בדרך אחרת ואישית שתשאיר זיכרון של חוויה משותפת".

גם הגיל משפיע: לפי המחקר, גיל נותן המתנה משפיע על שווי המתנה שייתן לזוג החדש. כך עולה כי בני ה- 65+ מפנקים במתנה היקרה ביותר, עם שווי ממוצע של 571 שקל ובני ה- 18-24 עם שווי מתנה ממוצע של 402 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully