וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עגבניות מאיטליה: מותג העגבניות האיטלקי CIRIO חוזר לישראל

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 13:35

מותג העגבניות CIRIO הוא איטלקי ואייקוני, מהמובילים בקטגוריה שהוקם בשנת 1856 ומתמחה במוצרי מזון איכותיים, בעיקרם שימורים המבוססים על 100% עגבניות איטלקיות. עכשיו הוא חוזר לישראל עם מגוון מוצרים שחומר הגלם העיקרי בהם גדל על קרקעות שטופות שמש בשדות איטליה

צ'יריו - מותג רטבי עגבניות איכותי איטלקי משווק על ידי דיפלומט. יח"צ חו"ל,
צ'יריו - מותג רטבי עגבניות איכותי איטלקי משווק על ידי דיפלומט/יח"צ חו"ל

עגבניות אייקוניות מאיטליה

מותג העגבניות האיטלקי CIRIO - צ'יריו חוזר לישראל וישווק על ידי חברת דיפלומט כשהחל מהחודש ניתן יהיה למצוא את מוצריו ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

Cirio הינו מותג איטלקי אייקוני, מוביל קטגוריה שהוקם בשנת 1856 ומתמחה במוצרי מזון איכותיים, בעיקרם שימורים המבוססים על 100% עגבניות איטלקיות.

בין המוצרים מחית עגבניות, עגבניות מרוסקות או מקולפות, רסק עגבניות ורטבי פסטה ופיצה - כולם מעגבניות טריות אשר הבשילו על קרקעות שטופות שמש בשדות איטליה, נקטפו בשיאן ועובדו תוך 24 שעות.

זמני העיבוד הקצרים במיוחד הופכים את המוצרים לאיכותיים ביותר כשהם משמרים את האותנטיות האיטלקית. המותג שהוכרז כמותג היסטורי על ידי הממשלה האיטלקית, הוא בן בית בכל מטבח איטלקי ומשווק בהצלחה בלמעלה מ- 80 מדינות בהם הוא מועדף על חובבי המטבח האיטלקי.

צ'יריו - מותג עגבניות איכותי איטלקי- 100אחוז עגבניות איטלקיות. משווק על ידי דיפלומט. יח"צ חו"ל,
עגבניות אייקוניות מאיטליה, המותג האיטלקי CIRIO/יח"צ חו"ל

המותג האיטלקי CIRIO: בוחרים את השדות לגידול

בעשרות מפעלי החברה הפזורים ברחבי איטליה, ניתן דגש על כל אספקט בתהליכי היצור, החל מבחירת השדות ומגוון הגידולים ועד לבחירת היבולים הטובים ביותר, זאת במטרה לשמר את הטעם האמיתי והאותנטי של הטבע.

ההקפדה באה לידי ביטוי על כל תהליך הגידול, הקטיף, העיבוד והאריזה של המוצרים. מפעל Cirio הוקם על ידי החקלאי פרנצ'סקו צ'יריאו שהיה חלוץ בתעשיית שימורי העגבניות באיטליה.

בשנת 2004, אוגדו מפעלי CIRIO תחת הקואופרטיב Conserve Italia - חברה שיתופית חקלאית המורכבת מ- 14,000 חקלאים, המגדלים את תוצרתם בשדות הפתוחים באיטליה עם מערכות ייצור משולבות מוסמכות וקיימות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
צ'יריו - מותג עגבניות איכותי איטלקי- 100אחוז עגבניות איטלקיות. משווק על ידי דיפלומט. יח"צ חו"ל,
בוחרים את השדות לגידול/יח"צ חו"ל

בין המוצרים

מחית עגבניות "פאסטה" - מחית עגבניות במרקם קטיפתי, המיוצרת מעגבניות עגולות בשלות שקולפו ועברו סינון דק מאוד. פאסטה רוסטיקה (כפרית)- מחית אשר עוברת סינון גס ובעלת מרקם בשרני.

פולפה - עגבניות מרוסקות מקולפות וחתוכות דק. עגבניות איטלקיות מובחרות ביותר הנקטפות בחודשי הקיץ בלבד. מוצע במארז של שלוש פחיות ופחית בודדת.

עגבניות מקולפות - עגבניות תמר שלמות מקולפות PELATI או עגבניות שרי שלמות מקולפות POMODORINI

צ'יריו - מותג רטבי עגבניות איכותי איטלקי משווק על ידי דיפלומט. יח"צ חו"ל,
צ'יריו - מותג רטבי עגבניות איכותי איטלקי מגיע לישראל/יח"צ חו"ל

מחית עגבניות מרוכזת SUPERCIRIO - מיוצרים בשיטת אידוי מיוחדת המעניקה לרסק עגבניות את המרקם הייחודי וטעם מרוכז ועוצמתי. מוצע בשפורפרת או במארז של ארבע פחיות קט

רטבי פסטה ופיצה - שלושה רטבי עגבניות עשירים בצנצנת זכוכית, מוכנים לשימוש: עם תוספת ירקות, בזיליקום או צ'ילי.

את המותג צ'יריו ניתן להשיג ברשתות מזון דוגמת רמי לוי, פרשמרקט, מחסני השוק, חינם פלוס, קשת טעמים, סטופ מרקט, שוק העיר ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully