וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשנה למנכ"ל פרטנר תמיר אמר פורש

20.7.2022 / 13:52

אמר מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים בסוף 2017 ובהמשך צבר סמכויות נוספות גם במסגרת תפקידיו כסמנכ"ל תשתיות פייבר וכמשנה למנכ"ל

תמיר אמר. ינאי יחיאל,
תמיר אמר/ינאי יחיאל

תמיר אמר, משנה למנכ"ל פרטנר וסמנכ"ל הכספים של הקבוצה, הודיע למנכ"ל פרטנר אבי גבאי, על רצונו לפרוש מתפקידו ולצאת לדרך חדשה לאחר 5 שנים בקבוצה. אמר מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים בסוף 2017 ובהמשך צבר סמכויות נוספות גם במסגרת תפקידיו כסמנכ"ל תשתיות פייבר וכמשנה למנכ"ל.

לאמר חלק משמעותי בביסוסה של פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת. בתפקידו כסמנכ"ל תשתיות פייבר היה אחראי על האצת פריסת תשתיות הסיבים וה-5G במגזר הפרטי והעסקי ברחבי הארץ וזכיה בפרויקטים בינלאומיים של תשתיות. בנוסף, הוביל אמר, כמי שהיה אמון גם על הפיתוח העסקי בחברה, את הרכישות של חברות iconz ו-GetCell, וחתימה על הסכמים עם IBC, טמרס טלקום, FreeTV וקבלת הרישיון לאספקת חשמל וירטואלי.

מתוקף תפקידו כסמנכ"ל הכספים הוביל אמר ניהול חוב ותזרים מזומנים אחראי ויזם הנפקת מכשירים לגיוס חוב ייחודיים. לאורך תקופתו בתפקיד ירדה רמת המינוף של פרטנר והיא עומדת כיום על 0.7 חוב נטו ל-EBITDA.

אמר מסר: "אני מסיים היום 5 שנים מלאות בעשייה והישגים. אחרי חפיפה מסודרת אצא לדרך חדשה עם אתגרים חדשים. אני מבקש להודות להנהלות החברה לאורך הדרך על האמון וההצלחות המשותפות, ולעובדות והעובדים הטובים ביותר בשוק"

מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי, מסר: "לתמיר חלק מרכזי בביסוסה של פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת, עם פיתוח והאצה של פעילות הסיבים ומיצובה של פרטנר כשחקנית מרכזית בתחום. אני מאחל לתמיר הצלחה בהמשך הדרך"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully