וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Rewire מקדמת וממנה שלוש עובדות לתפקידי ניהול בכירים

20.7.2022 / 14:57

טניה טלמון תשמש מנהלת כללית של מוצרים ושותפויות חדשות, שנהב יהודה גורן - דירקטורית שיווק ונועם שפרן תהיה מנהלת צוות פיתוח

סטארט-אפ הפינטק Rewire מתל-אביב, שפיתח פלטפורמה בינלאומית לשירותים פיננסיים עבור מהגרי עבודה, הודיע על קידומן של שלוש מעובדות החברה לתפקידי ניהול בכירים.

טניה טלמון, מנהלת כללית של מוצרים ושותפויות חדשות (GM of New Services & Partnerships)

טניה טלמון. סיון פרג',
טניה טלמון/סיון פרג'

טניה טלמון הצטרפה ל-Rewire לפני כשנה מישראכרט, שם כיהנה במספר תפקידים בכירים בהם סמנכ"לית דיגיטל דאטה ופיתוח עסקי, וניהלה חטיבה של כ-50 עובדים. במהלך השנה הראשונה ב Rewire כיהנה טניה בתפקיד דירקטורית מוצרים חדשים והובילה את פיתוחם של שירותים כמו: מוצרי הגנה וביטוח למשפחות של מהגרי העבודה במדינות הבית וכן ביטוח תאונות אישיות למהגרי העבודה באיחוד האירופי בשת"פ עם AIG. בתפקידה החדש טניה תהיה אחראית גם על תחום פעילות חדש בחברה שמתמקד בצמיחה דרך שותפים עסקיים, דהיינו במודל B2B2C (שמרחיב את מודל B2C שיושם עד עתה על ידי החברה) במקביל לאחריותה על גידול בהכנסות ממוצרים חדשים.

שנהב יהודה גורן, דירקטורית שיווק (Director of Marketing)

שנהב יהודה גורן. מיכה לובטון,
שנהב יהודה גורן/מיכה לובטון

שנהב הצטרפה לפני 3 שנים ל-Rewire כמנהלת שיווק מוצר והקימה במהלך עבודתה מחלקה שלמה המתמקדת בשיווק המוצר. עתה קודמה לתפקיד דירקטורית שיווק ותנהל את כלל פעילויות השיווק של החברה לרבות: השקה של מוצרים חדשים, הגברת פעילות המשתמשים, הרכשה של משתמשים חדשים וחיזוק המותג באירופה וישראל.

נועם שפרן, מנהלת צוות פיתוח (Software Developer Team Lead)

נועם שפרן. מיכה לובטון,
נועם שפרן/מיכה לובטון

נועם הצטרפה ל-Rewire לפני 3 שנים כמפתחת במשרת ג'וניור. עם הזמן ולאור היכולות שגילתה, החלה להוביל פרויקטים של פיתוח ולהדריך מפתחים חדשים. לאחרונה מונתה למנהלת צוות פיתוח והיא מובילה מספר פרויקטים במקביל עם השפעה רחבה יותר ברמת הארגון, כולל עבודה עם גורמים רבים ממחלקות שונות, הדרכה של המפתחים ופיתוחם האישי והמקצועי.

גיא קשטן, מייסד משותף ומנכ"ל Rewire: "כחברה צומחת בקצב מואץ, אחד היעדים שהצבנו לעצמנו הוא לקדם עובדות ועובדים שהוכיחו את עצמם. לראייה, 46% מקידומי ההנהלה האחרונים בחברה היא תוצר של קידומים פנימיים. שנהב, טניה ונועם הפגינו ביצועים מרשימים, תרמו רבות לצמיחה שלנו בשנים האחרונות והוכיחו שהן ראויות לקידום. אין לנו ספק שהן יובילו את השלבים הבאים של התפתחות החברה ועל כן אנו מקדמים אותן בברכה לתפקידים הבכירים. אני גאה על כך שנשים מהוות 40% ממצבת העובדים שלנו ושמח שלכולן יש את ההזדמנות והפלטפורמה להתקדם בתוך החברה, להגשים את יכולותיה ולפתח את הקריירה שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully