וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת המילניום: קולקציות כלי בישול בתצוגה לקראת חגי תשרי

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 8:27

בעשור האחרון תחום מוצרי האפייה רשם עלייה חדה בצריכה בשיעור של כ-285% הודות לקהילת הפודיס בישראל שההולכת ומתעצמת. עבורם ובכלל, משיקה בימים אלו חברת מילניום מרקטינג, את התערוכה השנתית לקראת ראש השנה וחגי תשרי ומציגה חידושים עתידיים בתחום הבישול והאפייה

אילן עזרא והשף ישראל אהרוני. אור גפן,
אילן עזרא והשף ישראל אהרוני/אור גפן

כלים וקולקציות לקראת חגי תשרי

ניכר כי שוק הפודיס נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות וממשיך לצבור תאוצה מה שבאופן ישיר משפיע על צריכת כלי הבית תחום שנמצא גם הוא בעליה מתמדת.

שוק כלי הבישול רושם גם הוא עלייה של כ-45% בעשור האחרון ובשנתיים האחרונות בפרט ונתוני המכירות בעליה מתמדת בעקבות מגפת הקורונה והשפעתה על המטבח הביתי בישראל.

חברת מילניום מרקטינג פתחה השבוע את תערוכת החידושים המסורתית המיועדת לבעלי חנויות, שפים, מסעדנים ומלונאים.

במסגרת התערוכה ולקראת ראש השנה וחגי תשרי, חושפת החברה קולקציות חדשות של כלים וכן מציגה סדרות כלים קיימות ומצליחות שלה, ביניהם גם סדרת הסכינים וכלי הבישול החדשים של המאסטר ישראל אהרוני בשיתוף ארקוסטיל.

מימין לשמאל אילן עזרא ישראל אהרוני ודני זינגרייך. ירון נתן,
מימין לשמאל אילן עזרא ישראל אהרוני ודני זינגרייך/ירון נתן

פרזנטורים מרשימים מתחום הקולינריה בישראל

את התערוכה, כמו בכל שנה, מארחים האחים שלמה ודני זיגרייך, בעליה של חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ארקוסטיל ומותגים נוספים המובילים בעולם לישראל בתערוכה שערכת באולמות התצוגה של החברה בתל אביב.

לצד החידושים יוצגו הקולקציות של הפרזנטורים: ישראל אהרוני אשר הושקעו בפיתוח הקולקציה החדשה בהובלתו לא פחות מ- 2.5 מיליון שקל, מאיר אדוני, תום אביב, מיקי שמו ותומר תומאס.

עוד בערוכה יוצגו שיתופי פעולה עתידיים וסדרות חדשות שצפויות לצאת במהלך השנה הקרובה וגולת הכותרת היא התפריט הקולינרי שיוגש לאורחים בהובלתו של שף ישראל אהרוני, שהרכיב תפריט ייחודי עם מנות מיוחדות ממטבחו האישי, שנוצרו ועוצבו בעקבות מסעותיו הקולינריים ברחבי העולם והשפיעו רבות על עולם הקולינריה הישראלי .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אילן עזרא וישראל אהרוני. אור גפן,
אילן עזרא וישראל אהרוני/אור גפן

"העשרת איכות החיים של הצרכן הישראלי"

אילן עזרא סמנכ"ל השיווק והמכירות של הקבוצה מסר: "אנחנו שמחים לקיים גם השנה את התערוכה השנתית לקראת ראש השנה וחגי תשרי, במהלכה יוצגו ויזכו לחשיפה ראשונית קולקציות מרהיבות, שפותחו ויוצרו על פי חזונה של חברת מילניום מרקטינג, להיות חברה מובילה בתחום כלי הבית והמטבח, תוך יצירת חווית קניה ייחודית ודגש על פתרונות איכותיים ויצירתיים. בכוונתנו להמשיך ולהעשיר את איכות החיים של הצרכן הישראלי באמצעות פיתוח מוצרים חדשניים, מפתיעים ומעוצבים בתחום הביתי והמוסדי וזאת תוך שמירה על תדמית המותג ואיכות מוצרים גבוהה, על פי סטנדרטים ותווי תקן המחמירים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully