וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר אמר ימונה למנכ"ל קבוצת חג'ג'

21.7.2022 / 15:44

אמר כיהן בחמש השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל קבוצת פרטנר וסמנכ"ל הכספים שלה. מינוי זה בא לאחר שהמנכ"ל היוצא, רועי וישנוביצקי והנהלת הקבוצה סיכמו על פרידה הדדית

קבוצת חג'ג' הודיעה היום על חילופי מנכ"ל בקבוצה, תמיר אמר ימונה למנכ"ל הקבוצה. מינוי זה בא לאחר שהמנכ"ל היוצא, רועי וישנוביצקי והנהלת הקבוצה סיכמו על פרידה הדדית.

תמיר אמר מכהן בחמש השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל קבוצת פרטנר וסמנכ"ל הכספים שלה, ולו חלק משמעותי בביסוסה של פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת ומובילה. כמו כן שימש בתפקידו הנוסף כסמנכ"ל תשתיות הסיבים של החברה והיה אחראי על האצת פריסת תשתיות הסיבים וה- 5G במגזר הפרטי והעסקי ברחבי הארץ וזכיה בפרויקטים בינלאומיים של תשתיות. בנוסף, הוביל אמר, כמי שהיה אמון גם על הפיתוח העסקי בחברה, רכישה של חברות סינגרגטיות לפעילות החברה, חתימה על הסכמים משמעותיים עם IBC, טמרס טלקום, Free TV שבבעלות קשת ו- RGE והיה גם אחראי על קבלת הרשיון לאספקת חשמל וירטואלי. בתפקידו הקודם כיהן אמר כמנכ"ל חברת ופורג'ט, חברה תעשייתית, גלובלית ומובילה בתחום הבדים הלא ארוגים, וקודם לכן כיהן בתעשייה הגלובלית בתפקידי כספים וניהול בכירים.

תמיר אמר. ינאי יחיאל,
תמיר אמר/ינאי יחיאל

רועי וישנוביצקי: "נכנסתי לתפקיד תוך היכרות קצרה עם בעלי השליטה, ולמרות התקופה הקצרה, אני עוזב בחיבוק ואני בטוח שנשאר בקשר. אני מאחל למחליפי בתפקיד ולחברה, על כלל עובדיה, המון הצלחה בהמשך הדרך".

תמיר אמר: "אני שמח להכנס לתפקיד ובטוחני שאמשיך ואוביל את קבוצת חג'ג' כיזמית נדל"ן מובילה ובעלת השקעות במגוון רחב של פעילויות. אני בטוח שנמשיך לגדול ולהרחיב את הפעילות".

מקבוצת חג'ג' נמסר: אנו מביעים אמון מלא במינויו של תמיר אמר להובלת הקבוצה ומאחלים הצלחה לרועי וישנוביצקי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully