וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשה בקשה לביהמ"ש המחוזי בת"א לפירוק א.צ ברנוביץ בגין חוב

אסף ברגרפרוינד

20.2.2003 / 15:21

עו"ד יקותיאל נתנזון טוען כי החוב עומד לזכותו בתיק הוצל"פ שפתח נגד החברה בסך 1.6 מ' ש'; בבקשה נטען כי החברה הצהירה במסגרת חקירת יכולת שאין לה נכסים



עו"ד יקותיאל נתנזון הגיש היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לפירוקה של חברת א.צ ברנוביץ החזקות והשקעות בגין חוב שעומד לזכותו בתיק הוצל"פ שפתח נגד החברה בסך 1.6 מיליון שקל.



עו"ד נתנזון מציין בבקשת הפירוק כי לפני כשנה דחה בית המשפט העליון את ערעורה של החברה על החלטת בית המשפט המחוזי לשלם לו סכום של כמיליון שקל, חלקה של החברה בתשלום שכר טרחתו בגין טיפול במכירת 25 דירות בפרויקט של החברה באשדוד.



מבקשת הפירוק עולה כי לאחר שהחברה לא פרעה את חובותיה אליו, פתח נגדה עו"ד נתנזון בהליכי הוצאה לפועל. במסגרת תיק ההוצאה לפועל נערכה לחברה חקירת יכולת, ומהבקשה עולה כי במהלך החקירה החברה הצהירה כי היא ריקה מנכסים. בנוסף נטען בבקשת הפירוק כי עיקולים שהוטלו במסגרת תיק ההוצל"פ בכל סניפי הבנקים לא הניבו כל תוצאות, והתשובות שניתנו הן כי לא מתנהל חשבון בנק על שם החברה או כי לחברה אין יתרת זכות.



עו"ד נתנזון הגיש לפני כשנה וחצי תביעה בסך 5.6 מיליון שקל נגד סולל בונה בנוגע לשירותים משפטיים שהוא נתן לחברה ולא שולמו לו בדינם שכר טרחה. מחברת ברנוביץ נמסר בתגובה כי הם יתמודדו עם הטענות בבית המשפט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully