וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SPAR בקרוב בישראל? הרשת הבינלאומית מבטיחה מחירים זולים

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 9:39

רשת קמעונאות המזון הבינלאומית SPAR עושה עלייה: חתמה עם עמית זאב על מסמך כוונות וייצוג לקראת השקתה בישראל. זאב, אשר שימש עד לאחרונה כמנכ"ל יינות ביתן, בונה בימים אלו יחד עם נציגי SPAR את השקת הרשת בישראל תחת הסכם זיכיון

הסיפור של הסופר: רשת ספאר/יח"צ

אחרי שלפני כמה חודשים התבשרנו על "עלייתה" לישראל של רשת המרכולים הבינלאומית "קרפור", נדמה כי עוד גורם בינלאומי ענק גילה את השוק הישראלי והחליט לצרף אותו לפורטפוליו המכובד שלו, הפעם מדובר על רשת שמוכרת לישראלים רבים: רשת SPAR ההולנדית.

הכנסה והטמעה של מותג קמעונאות חדש בשוק הישראלי אינה דבר של מה בכך, אבל נראה כי כל שם שנוסף לרשימה יגביר את התחרות עם הקמעונאיות המקומיות הוותיקות.

על פי הודעת החברה "SPAR מתכוונת להביא עימה חווית קנייה בינלאומית ייחודית ותפעל להנגשת המוצרים הטובים בעולם במחירים הוגנים וזולים משמעותית מהנהוג בישראל".

SPAR הפועלת במודל של זכיינות מקומית, פעילה כיום ב-48 מדינות, באמצעות 13,623 חנויות ברחבי העולם המשרתות 14.5 מיליון לקוחות מדי יום, עם מחזור מכירות שנתי ב-2021 שעמד על כ-41.2 מיליארד יורו.

סניף ספאר 2. יח"צ,
סניף ספאר בחו"ל. הרשת מבטיחה להציג מחירים זולים מהמקובל בישראל/יח"צ

החברה מפעילה מספר פורמטים שונים: חנויות נוחות תחת המותג SPAR Express, חנויות שכונתיות בשטחים של 1,000-2,000 מ"ר תחת המותג SPARוסופרמרקטים מעל 1,000 מ"ר תחת המותג EUROSPAR וחנויות ענק, היפר מרקטים מעל 3,000 מ"ר תחת המותג INTERSPAR.

מודל הפעולה של SPAR מתבסס על שרשרת אספקה יעילה וחלקה תוך שיתוף פעולה הדוק עם יצרנים וספקים כדי להבטיח הצעת ערך מושכת לקמעונאים להציע לצרכנים בחירה, ערך, טריות ושירות.

SPAR, הוקמה בהולנד ב-1932 על ידי אדריאן ואן וול ומחזיקה בקצב צמיחה שנתי ממוצע מרשים העומד על 5.1%. ענקית הקמעונאות הבינלאומית רשמה עלייה של למעלה מ-10 מיליארד אירו במחזור המכירות השנתי שלה מאז שנת 2015 וצפויה להגיע על פי התחזיות למחזור מכירות של 50 מיליארד אירו ב-2025.

SPAR פועלת כיום במערב אירופה ב-16 מדינות עם כ-10,000 חנויות, במרכז ומזרח אירופה ב-11 מדינות עם כ-2,000 חנויות, באפריקה ובמזרח התיכון ב-15 מדינות עם כ-1,100 חנויות ובאסיה בשש מדינות עם כ-500 חנויות. בחמש השנים האחרונות פתחה SPAR 840 חנויות ברחבי העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עמית זאב. טל פלינט,
עמית זאב, עד לא מזמן מנכ"ל יינות ביתן והאיש שיביא את SPAR לישראל/טל פלינט

ה"אקסית" תביא את קרפור, הוא יביא את SPAR

עמית זאב, אשר שימש עד לאחרונה כמנכ"ל יינות ביתן, בעל רקורד מוכח בתחום הקמעונאות, מתוכם כ-8 שנים בקבוצת דור אלון, שם התחיל כמנכ"ל רשת תחנות הדלק וחנויות הנוחות. בהמשך ניהל את am:pm וסיים כמנכ"ל הקבוצה. בעברו ניהל את פעילות חנויות 'נייקי' בישראל וכן את חברת האופנה GAP בישראל ובהונגריה במסגרת קבוצת גוטקס (זארה ישראל). קודם לכן שימש במשך כ-6 שנים בתפקידי ניהול שונים בקבוצת 'טיב טעם'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully