וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך מצעד הפורשים ממכרז הטוטו: גם גליקמן-נטלר-סמסונוב פורש

איילה צורף

20.2.2003 / 16:34

אתמול הודיע גלר-נסיס על פרישתו; בכירים במשרדי הפרסום שלא משתתפים במכרז: המכרז מכור לשלמור-אבנון-עמיחי

ממשיך מצעד הפרישה של משרדי הפרסום מהמכרז על תקציב הטוטו: לפני מספר שעות הודיע גם משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב על רצונו לפרוש מהמכרז - כך נודע ל-TheMarker. דובר המועצה להסדר הימורים בספורט, ברוך דגון, אישר את הידיעה. אתמול הודיע גם גלר-נסיס על פרישתו מהמכרז בהיקף של כ-2 מיליון דולר. לפניו פרשה גם לפ"מ.

בכירים בקרב משרדי פרסום שבחרו שלא לקחת חלק במכרז אומרים כי תוצאות המכרז ידועות מראש וכי שלמור-אבנון-עמיחי הוא אשר יזכה בתקציב. דגון מסרב להתייחס לשמועות הללו.

לאחרונה הודיעה המועצה כי משרדי הפרסום שמעוני-פינקלשטיין ופלד-מזרחי לא עלו לשלב הבא במכרז הטוטו. בשלב שני מתוך ארבעה שלבים נותרו כעת 4 משרדים: פוגל-לוין O&M, גיתם BBDO , שלמור-אבנון-עמיחי Y&R ויהושע TBWA. בתחילת הדרך רכשו 12 משרדים את טופסי המכרז ו-9 החליטו לגשת אליו. בשבועיים הקרובים ייפגשו אנשי השיווק של המועצה להסדר הימורים בספורט עם הצוותים המיועדים לטפל בתקציב הטוטו בכל אחד מארבעת המשרדים.

לקראת סוף החודש תודיע המועצה מי המשרדים שעלו לשלב השלישי, שבו יתבקשו להציג פרזנטציות קריאייטיוויות ואסטרטגיות ולהגיש הצעות כספיות בדבר גובה העמלה. בשלב הרביעי יוכרזו המשרדים שעלו לשלב הגמר ויחל שלב שקלול הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully