וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

28.7.2022 / 9:00

דירקטורים חדשים ל-ZipRecruiter, חבר הנהלה בכיר להאניבוק, סמנכ"לית פיתוח עסקי למועדון הנוסע המתמיד של אל על ועוד. חם בחוץ וכולם בחו"ל, אבל זה לא מונע מינויים חדשים

חברת ZipRecruiter, שפיתחה ומנהלת את זירת התעסוקה הדיגיטלית מהמובילות בצפון אמריקה, מינתה שני דירקטורים חדשים במרכז הפיתוח הישראלי.

לירן יוגב מונה לדירקטור דאטה וינהל את פיתוח תשתיות הנתונים של הפלטפורמה. הוא יוביל יחד עם הצוות יצירת כלים חדשים שיאיצו את תהליכי הפיתוח ויאפשרו למהנדסי החברה להתמקד בתחומי הליבה של חדשנות, יעילות ויצירת חוויה יחודית למעסיקים ומחפשי העבודה שמשתמשים בפלטפורמה. לירן הוא בעל ניסיון רב בניהול צוותים בתחום ההנדסה בחברות בתחומי המסחר האלקטרוני והסייבר. הוא שימש דירקטור דאטה ותשתית ביוטפו וראש קבוצת פולסטאק באלגוסק. הוא עורך ומגיש את הפודקאסט "ביצת הדאטה" יחד עם דורון פורת.

יוגב: "מצאתי בזיפרקרוטר שילוב נדיר של שלושה מרכיבים מהותיים: חברה מצליחה מאוד, עם מוצרים באיכות גבוהה, אתגר טכנולוגי משמעותי ואמיתי וכן תרבות פנימית ואנשים. היתרון בזיפ הוא החופש של כל עובד להביע את עמדתו ולהשפיע על התפתחות החברה."

גל בנדק מונה לדירקטור ניהול מוצר בזיפרקרוטר ומוביל את המוצרים המתאימים בין מחפשי העבודה לבין משרות. מטרת הצוות היא לייצר התאמה אופטימלית בין המשרות המוצעות לבין מסלולי הקריירה והשאיפות של המועמדים, תוך שימוש נרחב בדאטה ולמידת מכונה. לגל למעלה מעשור של ניסיון בניהול מוצר בחברות מובילות, בהן זום אינפו, אניוויז'ן ואפלייד מטריאלס וכן שימש במגוון תפקידי הנדסה באינטל.

בנדק: "הצטרפתי לזיפרקרוטר כדי להיות חלק ממשהו גדול, שימשיך לגדול, ובשל הצהרת המשימה של החברה, לחבר בין אנשים לבין ההזדמנות הגדולה הבאה שלהם. כמנהל מוצר אני רואה חלק מרכזי בתפקידי בנייה וחיזוק של האמון של המשתמשים בחברה וזו תהיה אחת מהמשימות שלנו."

לירן יוגב. יחצ,
לירן יוגב/יחצ
גל בנדק. יחצ,
גל בנדק/יחצ

חברת האניבוק (HoneyBook) הישראלית מצרפת את מתי יהב, בכיר לשעבר בסודה סטרים, להנהלה. הוא ישמש כ- Chief Commercial Officer וינהל את הפעילות השיווקית והמסחרית של החברה ברמה הגלובלית, ואת יובל קסטן, בכיר בפייסבוק בעבר, שישמש כ- Chief Product Officer וינהל את תהליך פיתוח הפלטפורמה והמוצר.

יהב, בעל ניסיון עשיר של למעלה מ 20 שנים בהם כיהן בתפקידים בכירים שונים כולל באסם-נסטלה ובשמונה השנים האחרונות בסודהסטרים, שם שימש כחבר הנהלה וכחמש שנים כסמנכ"ל שיווק גלובאלי, בשנים בהן החברה צמחה דרמטית ברמה העולמית וניהל פעילות בשווקים צומחים. יהב הוביל את הקמפיינים בהשתתפות כוכבי משחקי הכס, שייצרו הד ציבורי עולמי למותג. בנוסף כחבר הנהלה בכיר, ניהל את פעילות השווקים הגלובליים של החברה, בחלק נרחב מהשווקים באירופה, קנדה, דרא"פ וישראל והיה חלק מההתרחבות העסקית בעולם כולו.

מתי מצטרף להאניבוק כדי להוביל את הפעילות השיווקית והמסחרית, תוך מתן דגש על בניית קטגוריה וחיזוק המותג.

קסטן מצטרף ל-HoneyBook לאחר 10 שנים בפייסבוק/Meta, שם הוביל קבוצות מוצרים במטה קליפורניה ובתל אביב. בתפקידו האחרון שימש כ- "ראש קבוצת קטלוג eCommerce" במטה. יובל היה אחד משלושת מובילי האתר של פייסבוק בתל אביב, כאשר תחת אחריותו היה תחום פיתוח הקריירה והטאלנטים. בהאניבוק יובל ישמש כ- Chief Product Officer, וינהל את צוותי ניהול ועיצוב המוצר ומחקר המשתמשים.

חברת HoneyBook פתחה טכנולוגיה לניהול פיננסי ועסקי לעסקים קטנים ועצמאיים. הטכנולוגיה משלבת בין מערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות) למחשב ומובייל ,לבין יכולות נוספות כמו ניהול פרויקטים, הוצאת חוזים וקבלות, תיאום פגישות וקבלת תשלומים. החברה מאפשרת לעסקים קטנים לנהל את כל ההיבטים של העסק שלהם, החל ממציאת לידים חדשים, שליחת הצעות ללקוחות, הנפקת חשבוניות, קבלת תשלומים ועוד. כיום היקף ההזמנות שעוברות דרך הפלטפורמה של האניבוק עומד על למעלה מ-2 מיליארד דולר, והיא ממשיכה לצמוח בקצב מהיר. החברה מעסיקה 170 עובדים בישראל ובארצות הברית.

עוז אלון, מנכ"ל ושותף-מייסד האניבוק "האניבוק נמצאת בצמיחה אדירה, והצטרפותם של מתי ויובל הם חיזוק משמעותי לפעילות החברה. שניהם בעלי ניסיון עשיר בחברות בינלאומיות ויתרמו מניסיונם הרב למימוש הפוטנציאל השיווקי והעסקי של האניבוק. השניים מצטרפים להנהלת ולצוותי החברה על מנת לבסס את המותג ולהגיע ללקוחות פוטנציאלים נוספים עם המוצר האיכותי ביותר. גם כעת אנו מגייסים לעשרות משרות חדשות למרכז הפיתוח שלנו בתל אביב, מרחיבים את מצבת כוח האדם למימוש אסטרטגיה זו"

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יובל קסטן ומתי יהב. נטלי פרנק ואילן בשור,
יובל קסטן ומתי יהב/נטלי פרנק ואילן בשור

שרי רחמים מונתה לסמנכ"לית פיתוח עסקי ומכירות של מועדון הנוסע המתמיד של אל על וכרטיס פליי קארד. לשרי ניסיון של למעלה מ-20 שנה בשוק כרטיסי האשראי כאשר בתפקידה האחרון ניהלה את תחום המועדונים בחברת "כאל" שבמסגרתו הייתה שותפה להקמת המועדונים העצמאיים של כאל וניהלה את שיתופי הפעולה בין מועדוני צרכנות אחרים בהם גם שופרסל ופליי קארד.

רחמים, 41, נשואה ואם לארבעה, בוגרת תואר ראשון בחינוך מסמינר הקיבוצים, החלה את דרכה בעולם האשראי בתחום השירות ובהמשך מילאה תפקידים שונים בתחום השיווק, מסעות לקוח וניהול מוצרים - כולם בכאל.

רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על ו-פליי קארד: "אני מאמין ששרי תוסיף מימד נוסף לפיתוח ולשימור מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד כמועדון ההטבות המוביל ביותר. במסגרת תפקידה תעמיק ותרחיב שרי את שיתופי הפעולה העסקיים הקיימים והחדשים, הכל לטובת הערך המוסף הגבוה שאנחנו מעניקים ללקוחותינו".

שרי רחמים: "זוהי תקופה מרגשת באל על והמועדון בפרט, תקופה בה החברה חוזרת לפעילות במלוא הכוח ומרחיבה את בסיס הלקוחות והיצע השירותים וההטבות שלה. אני שמחה להצטרף לעשייה הגדושה של מועדון הנוסע המתמיד אשר מעמיקה את קשריה הן עם השותפים העסקיים והן עם הלקוחות במציאות שבה ערוץ מועדוני הלקוחות חווה צמיחה מגמתית חיובית ומתמשכת".

שרי רחמים. לילי רוזט,
שרי רחמים/לילי רוזט

מינויים חדשים במשרד עו"ד פריש, שפרבר, ריינהרץ ושות', כשעו"ד אלינה שכטר הצטרפה למחלקת התכנון והבנייה.

משרד עורכי הדין פריש, שפרבר, ריינהרץ ושות' הינו משרד מוביל המעניק שירותים משפטיים מקיפים בקשת תחומי השלטון המקומי. במשרד 40 עורכי דין ושותפים וכן צוות של כ-20 עובדים הכולל מתמחים, סטודנטים/ות למשפטים, צוותי סיוע ומזכירות. המשרד עוסק בליווי שוטף של רשויות מקומיות רבות, גדולות וקטנות במגוון רחב של תחומים, בין היתר - תכנון ובניה, מיסוי מוניציפאלי, מכרזים, עבודה, נכסים, ביטוח, מקרקעין, תביעות ייצוגיות, חוקי עזר ועוד.

עו"ד אלינה שכטר. איתן ריקליס,
עו"ד אלינה שכטר/איתן ריקליס

חברת GigaSpaces ממנה את מני מלר לדירקטור פריסייל וארכיטקטורת לקוח לאזורי EMEA ו-APAC. במסגרת תפקידו ינהל מלר את הצוות הטכנולוגי הפועל בשיתוף עם אנשי המכירות, המוצר והפיתוח, כדי לקדם את אימוץ הפתרונות הטכנולוגיים של החברה להאצת השקת שירותים דיגיטליים בקרב הלקוחות במדינות אסיה, אירופה ובישראל.

למלר למעלה מ-25 שנות ניסיון בניהול צוותי פריסייל, ארכיטקטורה והנדסת פתרונות בתחומי פיתוח, תווכה (Middleware), אבטחת מידע ועוד. לפני הצטרפותו ל-GigaSpaces עבד מלר כ-14 שנים בחברת Oracle במגוון תפקידי ניהול ופריסייל. בתפקידו הקודם ב Oracle-שימש כדירקטור הנדסת פתרונות ענן, ולפני כן כמומחה פריסייל בכיר בחברה. קודם לכן שימש כמומחה בכיר לפתרונות תוכנה בחברתSun Microsystems וכמנהל טכני ומהנדס מכירות בחברת מטריקס.

"הצטרפותו של מלר לגוף המכירות באזור, היא נדבך נוסף לאסטרטגיה של החברה להרחיב ולחזק את הנוכחות שלה ב-EMEA בכלל ובישראל בפרט. היכרותו העמוקה של מני עם השוק והתחום מחזקים משמעותית את הקבוצה ומרחיבים את יכולת המענה של הצוות", אמר עדי פז, מנכ"לGigaSpaces .
מלר מתנדב כמנטור ב-The Nest, הבית ליזמים צעירים.

מני מלר. יחצ,
מני מלר/יחצ

מיקי סוקולובסקי, המכהן בשנה וחצי האחרונות כדובר החברה בישראל ובמספר מדינות נוספות באירופה, מונה בימים אלה למנהל השיווק והתקשורת בשווקים המתפתחים של eBay ברחבי EMEA.

לפני הצטרפותו ל-eBay, כיהן סוקולובסקי כסמנכ"ל יחידת האסטרטגיה בקבוצת התקשורת של ג. יפית - ג'י גרופ, וכן מילא שורה של תפקידי ייעוץ אסטרטגי ותקשורתי בין היתר ב-BBDO IM ובפאר לוין, כמו גם תפקידי דוברות בעמותת חדו"ש ובמשרד המשפטים.

לסוקולובסקי תואר שני בתקשורת פוליטית ותואר ראשון בתקשורת ומדע המדינה מהאונ' העברית

מיקי סוקולובסקי: "הפלטפורמה שלנו מאפשרת ללמעלה מ-140 מיליון קונים ולכ-18 מיליון מוכרים הזדמנויות נפלאות בעולמות האיקורמס, ואני גאה לקחת חלק פעיל בקידום הצמיחה של החברה בשווקים מגוונים כל כך ומרתקים, וביניהם השוק הישראלי, שממשיך להוביל את מגמת הצמיחה עם מאות אלפי קונים ועשרות אלפי מוכרים חדשים שמצטרפים לפלטפורמה מישראל בכל שנה".

אלון פסטר, ראש תחום פעילות מוכרים בשווקים מתפתחים: "כחלק מהמדיניות שלנו בeBay, אנו ממשיכים לפעול לקידום ופיתוח העובדים שלנו מתוך החברה. אני מברך את מיקי על הקידום ובטוח כי הוא ימשיך לתרום להתרחבות המשמעותית של eBay בעבודה עם ערוצי מכירה וקנייה אונליין בשווקים המתפתחים ברחבי העולם".

מיקי סוקולובסקי. ענבל מרמרי,
מיקי סוקולובסקי/ענבל מרמרי

שחר רוזנטל מונה כסמנכ"ל הייעוץ המשפטי של חברת רובי קפיטל. במסגרת עבודתו, עו"ד רוזנטל יהיה אמון על כלל ההיבטים המשפטיים של פעילות קבוצת רובי קפיטל, בין היתר, בתחומי המימון, האשראי, הליווי, שיתופי הפעולה, השקעות ההון והפעילות התקשורתית.

טרם הצטרפותו לחברה, עו"ד רוזנטל עבד במשרד עורכי הדין וקסלר-ברגמן ושות', אחד ממשרדי עורכי הדין הוותיקים בישראל, כשותף במחלקה המסחרית של המשרד. במסגרת זו פעל עו"ד רוזנטל כיועץ משפטי לחברות מובילות, והוא בעל ניסיון עשיר ומגוון בתחום המשפט המסחרי והתאגידי, לרבות בעסקאות מיזוגים ורכישות (מקומיות ובינלאומיות) מורכבות בהיקפים משמעותיים. עו"ד רוזנטל אף מילא תפקידים נוספים בהיבטי הפיתוח העסקי של המשרד, לרבות ריכוז גיוס מתמחים, גיבוש תשתית שיווקית, ועוד.

עו"ד רוזנטל בעל תואר ראשון במשפטים וכן תואר ראשון בכלכלה עם התמחות בשוק ההון.
מנכ"ל רובי קפיטל, יעקב ניצן, אמר השבוע: "הניסיון ששחר מביא עמו לתפקיד בהחלט ישרת את צרכי החברה שנמצאת בתהליכי גדילה וצמיחה משמעותיים".

שחר רוזנטל. יחצ,
עו"ד שחר רוזנטל/יחצ

משרד בלטר גוט אלוני ושות', הנמנה עם משרדי עריכת הדין הגדולים בארץ, מודיע על הצטרפותו של עו"ד ערן שחם-שביט, מבכירי עורכי הדין בישראל בתחומים הכלכליים, לצוות הפירמה. עו"ד שחם-שביט ממונה כראש מחלקת הצווארון הלבן והרגולציה הכלכלית, ושותף בכיר, וירכז את הטיפול בליטיגציה פלילית-כלכלית, בהליכי אכיפה מנהליים, ייעוץ לקראת חקירות ובמהלכן, הליכי שימוע ועוד. זאת מול גופי חקירה ואכיפה כגון להב 433, רשות ניירות ערך, רשות המיסים, רשות התחרות, ומשרד הכלכלה.
עו"ד שחם שביט יימנה על בכירי המחלקה התאגידית בפירמה ויהווה גם מכפיל כוח בפעילות הליטיגציה התאגידית-והמסחרית של הפירמה, המודרגת בקבוצת העלית בכלל מדריכי הדירוג הישראליים. הצטרפותו של עו"ד שחם-שביט הינה חלק מתהליך צמיחה אסטרטגי באמצעות גיוס איכותי של טאלנטים בכירים לצוות הפירמה.

עו"ד שחם-שביט שימש כיועץ משפטי במחלקת חקירות מודיעין ברשות ניירות ערך, ולאחר מכן כיועץ המשפטי של המחלקה, והנו בעל ותק של 20 שנים בעריכת דין. במסגרת תפקידיו ברשות ני"ע, ריכז את הטיפול המשפטי בתיקים הכלכליים המרכזיים שנחקרו בשנים אלו, לרבות תיק אי.די.בי, פרשת השוחד בחברת חשמל-סימנס, פרשות בזק, וכן הפרשה שהתפתחה ל"תיק 4000". קודם לכך, כיהן כפרקליט בכיר בפרקליטות מחוז תל-אביב (מיסוי וכלכלה) וניהל תיקים כלכליים מורכבים, לרבות פרשת חפציבה ותיקי מרמה ותרמית גדולים אחרים. בין השנים 2008-2011 כיהן כחבר בית הדין המשמעתי וכאב בית דין משמעתי בלשכת עורכי הדין.

מאז שנת 2019, ניהל עו"ד שחם-שביט משרד עצמאי, ועסק בליווי משפטי של גופים ויחידים, מהגדולים במשק, במגוון תיקים מול רשויות חקירה כגון רשות ניירות ערך, פרקליטות המדינה, רשות המסים ועוד. בין היתר, ליווה וייצג לקוחות בתיקים כלכליים מרוכבים כגון פרשת בראשית, פרשת נקסטג'ן, פרשת ח"כ דוד ביטן, פרשה כלכלית בטחונית חסויה, פרשת מתחם 1,000 ועוד - וזאת לצד לקוחות כגון קבוצת דלק ואח'. הפרקטיקה של שחם שביט דורגה בין היתר בדירוג דאנס-100, צווארון לבן, טיר-1# (עלית).

עו"ד שחם-שביט מייצג כיום לקוחות בתיקי חקירות בולטים המתנהלים בימים אלו כגון בפרשת יונט, פרשת משה חוגג, ובפרשת 'העוקץ היפני'.

עו"ד אייל בר אליעזר, השותף המנהל וראש מחלקת ליטיגציה במשרד בלטר גוט אלוני ושות', מסר: "אנו מברכים על ההצטרפות של עו"ד ערן שחם-שביט למשרדנו. ערן מביא עימו ידע מקצועי, ניסיון רב, וארסנל לקוחות ופעילות משפטית מהשורה הראשונה. הצטרפות ערן למשרד מהווה המשך המדיניות של גיוס טלנטים מהשורה הראשונה של שוק עריכת הדין למשרד".

עו"ד ערן שחם שביט: "לאחר שנים רבות ברשויות האכיפה השונות ומספר שנים בשוק הפרטי, החלטתי להצטרף למשרד מוביל ומשמעותי שתחום עיסוקו הוא גם בליטיגציה תאגידית מורכבת ולהוביל בו מחלקת ליטיגציית צווארון לבן ורגולציה כלכלית בהם אני מתמחה. שיתוף פעולה בין התחומים השונים הוא כלי שובר שוויון גם בליטיגציה הכלכלית וגם בייצוג בעבירות צווארון לבן והליכי אכיפה אחרים. מצאתי במשרד מעטפת מקצועית וארגונית מתאימה ונכונה בתחומי עיסוקי ואני שמח להמשיך ולטפל במגוון לקוחותי שבחרו להמשיך ולצעוד עימי בדרכי החדשה ולקבל טיפול מקצועי בלתי מתפשר".

עו"ד גיא נאמן, שותף בכיר, מחלקת תאגידית: "לערן ולי היכרות וחברות רבת שנים. מקצוען, טלאנט ומענטש אמיתי. אני סמוך כי השילוב של ערן גם ביחידת הקומנדו-העלית שבנינו בתחום הליטיגציה התאגידית-מסחרית, שקצרה דירוג עלית בכלל מדריכי הדירוג בישראל, תביא לפריצת גבולות והישגים נוספים ".

מימין: עו״ד גיא נאמן, עו״ד ערן שחם-שביט, עו״ד אייל בר-אליעזר. אסף רחמים,
מימין: עו״ד גיא נאמן, עו״ד ערן שחם-שביט, עו״ד אייל בר-אליעזר/אסף רחמים
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully