וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אנו בדרך למהפכת גיוס בהייטק?

24.7.2022 / 11:30

חברת iTalent ב-meet up למגייסים ומגייסות בחברות הייטק: תסייע להם ליעל את תהליך הסורסינג והגיוס באמצעות כלים יצירתיים ברשת: "יש חוסר של 30-35 אלף אנשים בתעשייה ולכן הצורך בגיוס עובדים קיים"

iTalent, חברת הגיוס הטכנולוגי להייטק, מובילה סדנת meet up ייעודית למגייסים ומגייסות בחברות בענף ההייטק על מנת לסייע להן לשכלל את תהליך הסורסינג שלהם ולהפוך את הליך הגיוס לאפקטיבי יותר ולהגיע למועמדים המבוקשים. החברה כיום משלימה מאות גיוסים בחודש לחברות המובילות בהייטק במגוון משרות והחליטה לקחת את הידע הרב שיש לה בתחום ולסייע למגייסים/ות שיושבים/ות בתוך החברות עצמן למצוא את המועמדים הטובים ביותר עבורם באמצעות שיטות בוליאניות לסורסינג יצירתי בגוגל.

ה- meetup של iTalent יתקיים במשרדי החברה ברמת גן ב 27.7 ובו ילמד עשרות מנהלות ומנהלי הגיוס איך לאתר את המועמדים ברשת, איך לחפש אותם, איך להגיע אליהם ואיך למשוך אותם לשיח.

דנה בש. אלה פאוסט,
דנה בש שלח/אלה פאוסט

דנה בש שלח, מייסדת שותפה ומנכ"לית החברה: "אנחנו נמצאים כיום בתקופה שבה השיח הוא כי ישנה הקפאה של גיוסים, אולם בפועל, נכנס המון כסף לשוק בעיקר בשנה שעברה, יש חוסר של 30-35 אלף אנשים בתעשייה ולכן הצורך בגיוס עובדים קיים. ללא ספק מדובר על תקופה יותר מפוכחת אבל אנחנו ממשיכים לגייס ללקוחות שלנו לתפקידים השונים. אמנם יותר מאתגר להוביל מועמד לעזוב את המשרה שלו ולעבור למשרה אחרת אבל אין ספק שזה קורה. אנחנו מבינים שלמגייסים יש צורך בלקבל את הכלים וההכוונה לתהליך לסורסינג וגיוס ולהפוך אותו לאפקטיבי יותר ולכן החלטנו לייצר את הסדנה הזו ואני בטוחה שזו רק הסדנה הראשונה מתוך כמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully