וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת סולוטו נסגרת בשל רה-ארגון גלובלי באשוריון

24.7.2022 / 12:56

אשוריון, החברה האם של סולוטו, מודיעה על רה-ארגון גלובלי הכולל צמצום כוח אדם וסגירת הסייט בישראל. מנכ"לית סולוטו, מירב אורן: "לאורך שנים ריכזנו בסולוטו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, המהווים את חוד החנית של תעשיית הטכנולוגיה בישראל"

אשוריון, ענקית ה-Tech-Care העולמית שרכשה את חברת סולוטו לפני כמעט עשור, מודיעה על תהליכי רה-ארגון פנימיים הכוללים צמצומים בכוח האדם הגלובלי ושינויים במיקוד העסקי וביעדי הצמיחה של החברה. במסגרת החלטה זו הודיעה אשוריון כי בכוונתה לסגור במהלך החודשים הקרובים את סולוטו, מרכז הפיתוח של החברה בישראל.

במהלך תשע השנים האחרונות, מאז נרכשה על ידי אשוריון, שימשה סולוטו כמרכז פיתוח טכנולוגי מוביל וחדשני בעבור חברת האם בארצות הברית. הצוות בישראל הוביל פיתוח של אפליקציות ומוצרים חדשים, שהעשירו וייעלו את חווית הדיגיטל של מאות מיליוני המשתמשים בשירותיה של אשוריון בעולם.

אשוריון קיבלה את ההחלטה הקשה לסגור את הסייט הישראלי, כתוצאה מתהליכי צמצום שנעשים בכל החברה, לאחר שהחליטה להתמקד ביעדי הצמיחה העכשוויים שלה בשוק הסלולר, בתיקון מכשירים ביתיים ובאופרציית החנויות. החלטה זו אינה מאפשרת את המשך העסקתם של הטאלנטים המוכשרים של סולוטו ואת המשך פיתוח היכולות הטכנולוגיות החדשניות שיש לסייט בתל אביב.

מכונת ארקייד סולוטו. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
החלטה עצובה. משרדי סולוטו/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

120 עובדי סולוטו עתידים לקבל מענקי פרישה מורחבים מעל הסטנדרט הנהוג בתעשייה, על מנת לספק להם רשת ביטחון ותמיכה לחודשים הקרובים. כ-40 עובדים ימשיכו לעבוד בחברה עד סוף השנה, לטובת הטכנולוגיה הקריטית שפותחה בתל אביב. כל עובדי החברה יקבלו ליווי וסיוע על ידי צוות מקצועי ייעודי של מחלקת משאבי האנוש מטעם החברה, על מנת לסייע להם במציאת מקום עבודה חדש.

סולוטו הוקמה בשנת 2008 ע"י תומר דביר וישי גרין במטרה לעזור לאנשים ליהנות יותר מהטכנולוגיה שבידיהם ובסביבתם ופיתחה מוצרים טכנולוגיים מתקדמים לניהול, זיהוי ותמיכה בבעיות טכניות מרחוק. אשוריון רכשה את סולוטו בשנת 2013. אחרי שורת מוצרים מצליחים, וזכייה ב-Techcrunch disrupt, נרכשה סולוטו על ידי חברת אשוריון האמריקנית, שמשרתת כיום כ-300 מיליון משתמשים ברחבי העולם, זאת בשיתוף פעולה עם מפעילות הסלולר והקמעונאיות הגדולות בעולם. אשוריון היא מחברות ה-Tech Care המובילות בעולם והיא מסייעת למשתמשים ללמוד על המכשירים שברשותם ולמצות את יכולותיהם, לפתור בעיות טכניות ומאפשרת גישה נוחה וקלה למומחים טכנולוגיים, לצד מתן כלים אוטומטיים, מידע והמלצות אישיות. מאז שהצטרפה סולוטו לאשוריון היא הפכה למרכז הפיתוח המוביל של החברה, אשר היה אחראי על מגוון רחב של מוצרים כגון +Home ו-Anywhere Expert ופיתוחים מערכתיים מורכבים ומבוססי טכנולוגיות חדשניות, כגון בינה מלאכותית, אוטומציה מתקדמת וניהול בענן, אשר איפשרו את התייעלות השירות ותרמו לצמיחתה של החברה האם.

"ההחלטה לסגור את המשרדים בתל אביב ולהיפרד מהצוות שתרם רבות להצלחה ארוכת השנים של החברה שלנו אינה קלה", מסר ג'ון לאונרד, סגן נשיא חברת אשוריון, "הצוות בסולוטו היה חלק חשוב בצמיחה שלנו ובהצלחה שלנו מאז נרכשה החברה ב-2013".

מירב אורן. נוי ערקובי,
מירב אורן/נוי ערקובי

מנכ"לית סולוטו, מירב אורן, מסרה: "בצער רב נאלצנו היום לבשר לכל אנשי הצוות העובדים עמנו בסולוטו, על החלטתה של אשוריון לסגור את מרכז הפיתוח הישראלי. מדובר באנשים שמאמינים בחברה ובמוצר ויחד נתנו את ליבם ויכולותיהם מדי יום בכדי ליצור את המוצר הטוב ביותר למשתמשים שלנו. לאורך שנים ריכזנו בסולוטו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, המהווים את חוד החנית של תעשיית הטכנולוגיה בישראל ושמרנו על תרבות יחידה במינה. עבורי באופן אישי, מדובר ברגע קשה במיוחד. אנו מחוייבים לעשות את כל המאמצים על מנת לתמוך ולסייע לכל אחד ואחת למצוא מקום עבודה מעולה שיהנה מהיכולות והכישורים שלהם".

תומר דביר, ממקימי סולוטו, מסר "נעצבתי מאד על ההחלטה. הקמנו צוות מקצועי עם תרבות ייחודית שבמשך 14 שנים יצר, השפיע על התעשיה המקומית, על אשוריון ועל מאות מליוני לקוחות בכל העולם.למרות הכאב אני יודע שאנשי הצוות ייקחו עמם את הכישרון, התרבות והגישה הייחודית לחברות בנות המזל בהן ימשיכו את דרכם."

  • עוד באותו נושא:
  • סולוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully