וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו לנו מי אתם - ונגלה לכם באיזה כרטיס אשראי תקבלו יותר

בשיתוף max

27.7.2022 / 11:13

כרטיסי אשראי הם כבר מזמן לא רק אמצעי תשלום, אלא מועדוני לקוחות צוברי נקודות לקניות, חופשות ואפילו ביטקוין. לצד ההטבות הרבות שהם נותנים הם גם מספקים מסגרת אשראי נוספת. לכן לכל אחד מתאים כרטיס אחר. כך תבחרו

שתי נשים מחזיקות כרטיס אשראי. ShutterStock
חברת max מציעה ללקוחותיה כרטיסי אשראי עם הטבות רבות ומגוונות, שנתפרו במיוחד לסגנונות חיים שונים/ShutterStock

לכל איש יש כרטיס. אבל לא לכל איש יש את אותו הכרטיס. כרטיס האשראי הוא כבר מזמן לא אותו אמצעי תשלום גנרי, כזה שמספק את אותה חוויית שימוש. חברות האשראי מנפיקות כיום שורה ארוכה של כרטיסים עם מאפיינים שונים.

כל אחד כזה הוא מעין כרטיס מועדון עם הטבות ספציפיות לחבריו. ובמועדון כמו במועדון - כל אחד בוחר לפי החוויה המתאימה לטעמו האישי. במקרה של כרטיס האשראי, אותו טעם אישי בא לידי ביטוי בהטבות הקשורות לסגנון חייו של המשתמש. חובבי השופינג, למשל, ימצאו כרטיס שמעניק להם הטבות קנייה שונות. אלו הטסים רבות - ימצאו כרטיס המתמקד בהטבות טיסה ושהייה בחו"ל. ואלו שנדלקו על עולם הקריפטו ישמחו למצוא כרטיס שקניות בו צוברות מטבעות ביטקוין.

חברת max מציעה ללקוחותיה כרטיסי אשראי עם הטבות רבות ומגוונות, שנתפרו במיוחד לסגנונות חיים שונים. לכל אחד מאלו נבנתה תוכנית הטבות ייחודית המתמקדת באותו עולם צרכנות. ניתן כאן דוגמאות לכמה כאלו:

זוג צעיר מאושר חוגג כרטיס אשראי מחשב. ShutterStock
maxBack הוא כרטיס שנותן כסף בחזרה על כל קנייה ובכל מקום/ShutterStock

maxBack: לקבל כסף בחזרה על כל הקנייה

maxBack הוא כרטיס שנותן כסף בחזרה על כל קנייה ובכל מקום. הוא תוכנן כך שיספק למשתמשים חוויית קניות משתלמת במיוחד ולכן הוא אידיאלי לכולם. יחד עם זאת - כשמדובר במי שאוהבים שופינג, הוא הופך לכלי חיוני שיכול להחזיר לכיס כסף רב. הכרטיס מספק החזר (מה שמוכר כקאש באק) על כל קנייה הנעשית בו, לא רק במספר רשתות מסוימות, אלא על כל הוצאה בכל מקום, כולל הלחם והחלב שקניתם במכולת. ההחזר מתקבל באמצעות גיפט קארד דיגיטלי המאפשר לכם לקנות ביותר מ-100 רשתות מובילות בישראל. לא צריך לעשות שום דבר מיוחד או שונה מהרגיל. פשוט משתמשים בכרטיס maxBack ומקבלים החזר על כל הקניות.

איך זה עובד? בכל חודש תצברו נקודות שמתבססות על סך ההוצאות שלכם בכרטיס וכשתגיעו ל-75 ש"ח אפשר לממש אותן באמצעות הגיפט קארד הדיגיטלי בעשרות רשתות פופולריות בישראל - ואף באתרים של חלקן, למשל אתרי Terminal X ומגה ספורט.

המרת הנקודות שצברתם לכסף היא פשוטה: נכנסים לאפליקציית max, לוחצים על כפתור "ההחזר שמגיע לי" ובודקים אם סך הנקודות כבר הגיע ל-75 ₪. אם כן, ניתן ללחוץ על כפתור ההזמנה ולבחור את הסכום שרוצים לטעון. לאחר מכן מתקבל מסרון עם קישור לקבלת הגיפט קארד באפליקציית max, בה יופיע הזיכוי. כשמגיעים לקופת העסק יש להראות את מספר הכרטיס המופיע בה.

כרטיס ה-maxBack נותן מסגרת אשראי נוספת וכולל את תוכנית ההטבות המפנקת של max הכוללת פינוקים 1+1 לאטרקציות, מופעים, הטבות, בתי קפה ומסעדות בארץ ובחו"ל.

אדם יושב מול המחשב עם כרטיס אשראי. ShutterStock
הזדמנות מצוינת להזמין את כרטיס SKYMAX, המותאם לחובבי טיסות/ShutterStock

סקיי מקס - צוברים בכל קנייה, טסים בכל חברה

מגפת הקורונה הולכת ומסתיימת והטיסות לחו"ל חזרו - ובגדול. זוהי הזדמנות מצוינת להזמין את כרטיס SKYMAX, המותאם לחובבי טיסות. הכרטיס מאפשר לצבור נקודות בכל קנייה שמבצעים (לא רק של טיסות) ואיתן להזמין מלונות בארץ, חופשות וטיסות לחו"ל בכל חברות התעופה (כולל Low Cost).זאת בשונה מכרטיסי תעופה אחרים בשוק, שלרוב מאפשרים טיסה עם חברה אחת או עם מספר חברות מצומצם.

איך זה עובד? על כל 160 ש"ח שמוציאים בכרטיס צוברים נקודה אחת השווה שקל אחד (בעסקאות מול מוסדות המדינה כמו הדואר וחברת חשמל צוברים נקודה על כל 320 שקל). אם, למשל, הוצאתם בחודש כ-5000 שקלים ב- SKYMAX - תוכלו לטוס חינם לסופיה תוך 5 חודשים או ברלין תוך 9 חודשים. את הטיסות מזמינים בעזרת הנקודות שצברתם בכרטיס דרך אתר SKYMAX. המחירים שתראו באתר הם מחירים סופיים - ללא תשלום נוסף כמו מיסי נמל ודלק. בנוסף, לא חייבים לצבור נקודות למימוש מלון בארץ או טיסה במחיר מלא, ניתן לממש אותן גם כהנחה על המלון ועל הטיסה.

ל- SKYMAX הטבות נוספות, ביניהן צבירה נוספת למועדוני הנוסע המתמיד, הנפקת כרטיס PRIORITY PASS, המקנה אירוח בטרקליני VIP ברחבי העולם ב-32 דולר בלבד וחיובי קניות בחו"ל שנדחים למועד החיוב - ללא ריבית והצמדה. גם תוכנית ההטבות המפנקת של max הכוללת פינוקים 1+1 לאטרקציות, מופעים, הטבות, בתי קפה ומסעדות בארץ ובעולם כלולה כאן.

maxBack CRYPTO: לצבור ביטקוין בכל קנייה

כרטיס ה-maxBack CRYPTO דומה בתפקודו לכרטיסים הקודמים שהזכרנו, עם הבדל משמעותי אחד: המטבע הנצבר בו הוא ביטקוין - הכוכב העולה של עולם הקריפטו.

גם במקרה הזה אין צורך לעשות שום דבר מיוחד. מבצעים את הקניות כרגיל ועל כל 160 ש"ח של רכישות (לא משנה היכן) מקבלים שקל אחד שמומר אוטומטית לביטקוין (ההמרה נעשית פעם בחודש, לפי השער היציג של אותו היום). המטבעות נצברים בחשבון ייעודי חדש שנפתח בעת הפעלת הכרטיס בחברת Bits of Gold, שהיא החברה הגדולה בישראל למסחר במטבעות דיגיטליים, המשרתת יותר מ-150 אלף לקוחות וכפופה לרגולציה הישראלית.

maxBack CRYPTO מתאים לכולם, למי שוותיק בשוק המטבעות הדיגיטליים ולמי שמעוניין לבצע את צעדיו הראשונים בו בצורה קלה, בטוחה ונוחה. אפשר להתעדכן בכל עת ביתרת המטבעות ובשווי שלהם בשקלים באתר ובאפליקציית max או באזור האישי באתר Bits of Gold. בחשבון שנפתח ב-Bits of Gold ניתן לקנות ולמכור ביטקוין, אית'ריום ובהמשך גם מטבעות נוספים (זאת ישירות מול Bits of Gold). כמובן שניתן גם להמיר את הביטקוין שנצבר שם לשקלים. לאחר ההמרה לשקלים ניתן להפקיד את הכסף בחשבון הבנק. ללקוחות הרוכשים בכרטיס maxback CRYPTO תינתן הנחה של 6% על עמלת ההמרה הנגבית בעת רכישה של מטבעות דיגיטליים

הכרטיס כולל את תוכנית ההטבות המפנקת של max הכוללת פינוקים 1+1 לאטרקציות, מופעים, הטבות, בתי קפה ומסעדות בארץ ובעולם. פעילות מיוחדת ואטרקטיבית לתקופת השקת הכרטיס בלבד (עד 31.7.2022) היא מבצע שבמסגרתו לאחר שהזמנתם את כרטיסmaxBack CRYPTO אתם מוזמנים להשתתף בשאלון ביטקוין, בו מי שיענה נכונה על השאלון יוכל להיות בין 10 הזוכים במטבע ביטקוין אחד.

לבחירת כרטיס האשראי שהכי מתאים לכם>>

בשיתוף max

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully