וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיבת ההפתעות: ניסינו את כורסת המסאז' הזאת ועפנו

דוד רוזנטל

31.7.2022 / 13:14

"פנדורה", כורסת המסאז' המתקדמת מבית אמריקן קומפורט, נראית כמו חללית ואפשרה לנו לרחף ולעבור חוויה של פעם בחיים. המחיר? שלא תדעו, אבל אם יש לכם אפשרות יכול להיות שהיא שווה את זה

לפני מעט יותר משנה זכיתי להזדמנות שהחשבתי אז לנדירה, שלא לומר חד פעמית: לנסות את כורסת המסאז' "אמרלד" מבית אמריקן קומפורט. זה נראה והרגיש כמו פאר היצירה - כורסה מפנקת, איכותית, עם מראה יוקרתי ועיצוב עתידני.

העניין בכורסת מסאז', במיוחד מהדרג הזה, טמון בהיותה מצטיירת כפינוק, אבל במציאות היא לרוב מסייעת בפתרון, או לפחות בהקלה לבעיות העידן המודרני - ישיבה ממושכת מול מחשב, התרוצצות בלתי פוסקת סביב עצמנו וקצב חיים מוגזם. היה נחמד להגיע אחרי שבוע מעייף (הכורסה לא מוקמה בדירתי הצרה אלא בסלון ביתם של הורי רעייתי), להתמקם ולהרגיש כיצד השרירים משתחררים. נכון לנקודת הזמן ההיא, חשבתי שזו תהיה חוויה שלא תשוחזר. לשמחתי טעיתי.

לא ממש ידעתי בזמן אמת שאקבל הזדמנות לסיבוב תענוגות נוסף, הפעם על PANDORA , דגם חדש ומשוכלל אפילו יותר, מה שבאמריקן קומפורט מגדירים "המילה האחרונה בעולם כורסאות העיסוי, כורסת עיסוי שהיא כולה תיבת הפתעות". לאורך ההיסטוריה הביטוי "תיבת פנדורה" לא באמת נאמר בקונוטציה חיובית, אבל המקרה הזה קצת שונה.

כורסת מסאז' של אמריקן קומפורט. דוד רוזנטל
מרשים ביותר. כורסת פנדורה של אמריקן קומפורט/דוד רוזנטל

מדובר באחד מפרטי הריהוט הכי מרשימים שבהם תיתקלו, שדרוג עיצובי שבעיניי לפחות הוא גדול מאוד ביחס לאמרלד. הפנדורה יפה ומשתלבת טוב יותר. נפח החלק הפנימי שלה זהה, אבל המעטפת של הכורסה רזה מעט יותר, ובשל כך גם משתלבת בצורה טובה יותר בסלון. תאורת הלד משווה לה שיק של חללית, ונסיעת המבחן שלכם אכן תגרום לכם לחוש שאתם מרחפים.

טכנולוגיית העיסוי של המכשיר היא 4D - ארבעה מימדים המדמים תחושת ידי אדם. הבקרה והשליטה יכולות להיעשות באמצעות תפעול השלט או דרך קול - voice control, כאשר ג'ויסטיק בשילוב כפתורי "קיצור דרך" מאפשר שליטה בכורסא ללא מאמץ. כן, ייקח לכם קצת זמן ללמוד את ההנחיות, לתכנת את קיצורי הדרך ולשלוט בכורסה, אבל כשקונים מוצר כזה הוא מגיע, מן הסתם, עם זמן למידה לא מבוטל.


23 תוכניות עיסוי יש למכשיר. הצלחתי ללמוד את חלקן, אולם נדמה שמה שהרשים אותי הוא שבכולן יש שליטה מלאה וחדירה לכל חלקי הגוף. זה אולי לא נשמע טוב, אבל זה מה שזה - אף איבר לא נותר מקופח. מצד שני, החיסרון שעליו אני יכול להצביע הוא שלעתים האחיזה חזקה מדי, במיוחד על הידיים, כך שתצטרכו להקפיד על כך שהזרוע לא תילחץ בינות דפנות הכורסה.

כורסת מסאז' של אמריקן קומפורט. דוד רוזנטל
נוחות מקסימלית/דוד רוזנטל

יש גם פיצ'רים סביב המסאז': לכורסה יש גם משטח טעינה אלחוטית לטלפון נייד, רק שכמו כל משטח טעינה אלחוטית באשר הוא, לא מצאתי אותו אמין במיוחד. מערכת השמע שמתחברת באמצעות בלוטות' לטלפון הנייד דווקא עובדת היטב ובסך הכול מתכנני הפנדורה יודעים שאתם לא יכולים להיפרד מהמכשיר שלכם ועושים הכול כדי שלא תצטרכו.

בסך הכול, זה מכשיר מתקדם יותר מהאמרלד וכנראה מרוב כורסאות העיסוי בשוק. מה שעשה עבורי את ההבדל העיקרי הוא פיצ'ר אחד קטן לכאורה אבל משמעותי - מתיחת הרגליים. תשמעו, זה חתיכת שטיק, הדבר הזה - אתם נמתחים כמו מסטיק, וכל פרק ופרק בגוף מרגיש את פעולת הפריקה והשחרור.

פנדורה אמריקן קומפורט. יחצ,
שליטה קולית וידנית/יחצ

ועכשיו, כמו שאמרו לנו בצבא רגע לפני שנשארנו שבת, "לחלק הכואב של השיחה". החלק הזה, כפי שאתם יכולים לנחש, הוא המחיר. סכום הרכישה המלא של הפנדורה הוא 26 אלף שקל, כשנכון להיום היא נמכרת במחיר השקה של 19,990 שקל. זו הנחה משמעותית של יותר מ-20 אחוז, אבל אתם לא משלמים באחוזים אלא בכסף, ו-20 אלף שקל הם הוצאה כבדה למשק הבית הממוצע.

מסיבה זו אכתוב כאן בדיוק את אותה השורה התחתונה שכתבתי על האמרלד (שעלתה 14 אלף שקל): זה לא מחיר שווה לכל כיס, ואם אתם מרגישים שאתם חייבים כורסת מסאז', יש קטנות יותר במחירים זולים יותר.

אלא שיש בעיה אחת: הפנדורה היא באמת, באמת משהו אחר. ברגע שמנסים אותה בחנות כבר אי אפשר לחזור לאחור. קחו עצת חינם: אם כבר החלטתם לעשות עליה סיבוב, יש סיכוי לא מבוטל שתתפתו. במקרה הזה החיים ייראו אחרת וגם חשבון הבנק, אבל אם עבדתם קשה כל חייכם ואתם מרגישים שאתם צריכים להשתחרר, אל תעצרו את עצמכם מלרכוש אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully