וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו קסלמן מונה למנהל אגף השיווק של קבוצת שופרסל

25.7.2022 / 8:38

קסלמן יוביל את תחום השיווק של הקבוצה כולה, תוך התמקדות בחדשנות דיגיטלית, תקשורת שיווקית ועוד

זיו קסלמן (49), מונה למנהל אגף השיווק של קבוצת שופרסל. קסלמן מכהן משנת 2018 כסמנכ"ל השיווק והדיגיטל בחברת הבת- Be מקבוצת שופרסל. הוא יוביל את תחום השיווק של הקבוצה כולה, תוך התמקדות בחדשנות דיגיטלית, תקשורת שיווקית ועוד. העבודה בתחום זה, תתנהל תוך שיתוף פעולה עם היחידות העסקיות השונות בקבוצה: האיקומרס, Be ושופרסל פיננסים, תוך קביעת תקשורת שיווקית אחידה לכלל הקבוצה.

במסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק והדיגיטל של Be, הוביל קסלמן מהלכים שיווקיים רבים כדוגמת הובלת המותג להיות superbrand מוביל בישראל. בנוסף, הקים את מערך השיווק והדיגיטל של החברה, ניהל את תקציב השיווק בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, היה אמון על גיבוש וניהול אסטרטגיית השיווק והפרסום, הוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית המלאה של החברה ואת פיתוח עולמות האיקומרס, ניהל את עולמות הדאטה, שיתופי הפעולה ועוד.

כמו כן, הוביל את השת"פ עם WOLT וזכה על כך במגוון פרסי חדשנות.

זיו קסלמן. אלעד גוטמן,
זיו קסלמן/אלעד גוטמן

קסלמן מילא שורה של תפקידים בכירים בעולם השיווק ובהם, כיהן כסמנכ"ל שיווק ופרוייקטים בחברת William Hill Global, מנהל אגף שיווק מוצרים ודיגיטל בקבוצת פרטנר, פלאפון ובבנק דיסקונט.
זיו הוא בעל תואר ראשון מאוניברסיטת בן גוריון ובוגר תואר MBA מאוניברסיטת תל אביב.

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל מסר על המינוי: "אני שמח על מינויו של זיו קסלמן למנהל אגף השיווק בקבוצה. היכרותו הרחבה והמעמיקה עם עולמות השיווק שצבר לאורך השנים, יאפשרו לו להוביל בהצלחה רבה את התחומים הללו בקבוצת שופרסל ואף יתרום להעצמת הפעילות שלנו, כקבוצה הקמעונאית הגדולה בישראל. זיו בעל חשיבה יצירתית ויכולות מוכחות ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד".

זיו קסלמן מסר: "אני נרגש להתקדם בתוך קבוצת שופרסל, הקבוצה המובילה בישראל בקמעונאות וזאת בתקופה מרתקת של תהליכי שינוי והתפתחות בהם נמצאת הקבוצה כולה. אני מצפה בהתרגשות להצטרף לעובדי שופרסל המצוינים, שבמשך שנים של עבודה יומיומית דואגים להביא את הערך המשמעותי ביותר ללקוח".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully