וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלוחם ביחידה ללוחמה בטרור למנכ''ל קבוצת מועדון המיליון

25.7.2022 / 7:41

אביחי מגן מונה למנכ''ל קבוצות מועדון המיליון בבעלותו של המנטור ואיש העסקים רן סיבוני.לפני כשנה נכנס לקבוצת מועדון המיליון כסמנכ''ל פיתוח עסקי וניהל את שיתופי הפעולה בין המועדון לחברות גדולות בשוק

אביחי מגן. אביב מזוז,
אביחי מגן/אביב מזוז

אביחי מגן מונה למנכ''ל קבוצות מועדון המיליון בבעלותו של המנטור ואיש העסקים רן סיבוני. אביחי שירת ביחידה ללוחמה בטרור, לאחר שחרורו עבד כמדריך לחימה בחברת אלביט מערכות, בשנת 2018 הקים את חברת PROBAR , לאחר מכן מונה לתפקיד סמנכ''ל עמותת היחידה ללוחמה בטרור שם עסק בפיתוח העמותה וגיוס כספים, לפני כשנה נכנס לקבוצת מועדון המיליון כסמנכ''ל פיתוח עסקי וניהל את שיתופי הפעולה בין המועדון לחברות גדולות בשוק.

מועדון המיליון מונה ארבע חטיבות שונות, שכל אחת מהן מתמחה בתחום אחר.

  • חטיבת B2B
  • חטיבת עורכי דין ויוצאי משכנתאות
  • חטיבת fitness
  • חטיבת אדריכלות ועיצוב פנים

קבוצת מועדון המיליון משמשת כאחת החברות המובילות בארץ בייעוץ ופיתוח עסקי לעסקים קטנים ובינונים, החברה מתמחה בפיתוח אישי לצד פיתוח עסקי .

אביחי מגן: "ראשית אני מודה למייסד הקבוצה והבעלים רן סיבוני על המינוי והאמון הרב שקיבלתי בתפקידי הקודם ובתפקיד החדש אליו אני נכנס. הדנ"א של החברה הזו מלמד גם את הלקוחות שלנו וגם את המנטורים ומנהלי החטיבות שאנחנו כאן קודם כל בשביל לייצר מציאות אחרת לבעלי העסקים שאיבדו אמון בעסק שלהם ובעיקר בעצמם, יש לנו משימות ותוכניות ליווי שמאפשרות פריצת גבולות אישית וחיזוק החוסן המנטלי. הכסף חשוב אבל הוא תוצר של תהליך אינטנסיבי שעובר הלקוח שלנו בפיתוח האישי שלו."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully